bitmino.com

bitmino.com

غیرمتمرکز صرافی

با ظهور ارزهای دیجیتال در جهان، خرید و فروش آن ها نیز کم کم شروع شد و به بخش مهمی از اقتصاد جهانی مبدل گردید. برای اینکه شما بتوانید این ارزها را معامله کنید، باید این کار را بر روی بستر صرافی ها انجام دهید. در حال حاضر صرافی های ارز دیجیتال به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم بندی می شوند. با توجه به اهمیت بالای صرافی های غیرمتمرکز، در این مطلب از بیتمینو قصد داریم که این صرافی ها را به خوبی بررسی کنیم. اگر می خواهید بدانید که صرافی غیرمتمرکز چیست و چه اهمیت دارد حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

آشنایی با ساختار صرافی غیرمتمرکز

برای اینکه بخواهید با صرافی غیرمتمرکز آشنا شوید، قبل از هر چیز باید ساختار آن را مورد بررسی قرار دهید. همانطور که از نام این صرافی ها مشخص است، آن ها حالت غیرمتمرکز دارند. این بدان معناست که هیچ نهاد یا شرکتی بر روی معاملات نظارت ندارد و همه چیز بین خود کاربران انجام می شود. انجام مبادلات توکن ها در این صرافی ها با استفاده از قراردادهای هوشمند صورت می گیرد.

این بدان معناست که قرارداد هوشمند بدون دخالت انسانی مبادلات را انجام می دهد که همین امر میزان امنیت را افزایش می دهد. با توجه به اینکه صرافی غیرمتمرکز یا همان DEX باعث افزایش سرعت و امنیت در معاملات می شود، به شما توصیه می کنیم که حتما از این بستر برای معاملات خود استفاده کنید. در حال حاضر اکثر صرافی های غیرمتمرکز بر روی بلاکچین اتریوم قرار گرفته اند. شما با نگاهی به لیست صرافی های غیرمتمرکز می توانید که از بین آن ها بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید. از همین رو حتما فاکتورهای مختلف را برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب در نظر بگیرید.

 

bitmino.com
bitmino.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋