binarybuddies

binarybuddies

محتوای سبز چیست؟

محتوای سبز چیست؟

محتوای سبز به یکی از زیرشاخه‌های محتوای سئو شده اطلاق می‌شود. به طور کلی، محتوای سبز به محتوایی اشاره دارد که همیشه به‌روز بوده و قدمتی ندارد و برای یک زمان خاص نیست. این نوع محتوا به صورت مداوم به روزرسانی می‌شود و باعث حفظ ارتباط با مخاطبان می‌شود. محتوای سبز بهینه‌سازی شده است و با نتایج جستجو مرتبط است. در زیر، به چند نمونه از محتواهای سبز اشاره می‌کنیم.

هدف از تولید محتوای سئو شده چیست؟

تولید محتوا همیشه سبز از اهمیت ویژه و فوق العاده ای بهره مند است. این نوع محتوا ها با اهداف زیر تولید می شوند.

  • ارتباط با مخاطبان
  • افزایش میزان فروش محصول
  • افزایش ترافیک سایت
  • بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو
  • تبدیل برند شما به یک برند پیش رو در صنعت

یک محتوا برای تبدیل به یک محتوای همیشه سبز، باید برخی ویژگی‌ها را داشته باشد. این ویژگی‌ها شامل فرمت مناسب و جذاب، طراحی برجسته، خواندنی بودن به روشنی و سادگی، حاوی نظریات و ایده‌های جذاب، پرداختن به موضوعات تخصصی، حل مشکلات مخاطبان و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها می‌شوند.

پیشنهاد میشود مقاله رفع ارور 503 را مطالعه فرمایید.

 

آیا باید همه محـتوا‌های ما، همیشه سبز باشد؟

یکی از نکات که در بسیاری از منابع درباره بازاریابی محـتوا اغفال می‌شود، این است که هر محـتوایی که شما ارائه می‌دهید، سایت یا رسانه‌ای مثل اینستاگرام و توییتر، باید با یک یا چند هدف خاص منتشر شود. به عنوان مثال، در یک سایت فروشگاهی، اولویت اصلی می‌تواند تبدیل مخاطبان به خریداران محصولات باشد. اما در یک سایت خبری، هدف اصلی ممکن است جذب بیشترین تعداد بازدیدکننده باشد تا در نتیجه، درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد. اما درباره اینکه چقدر باید به محتوای همیشه سبز در سایت خود اهمیت بدهید، این کاملا به استراتژی شما بستگی دارد. به طور مثال:

مثال محتوای همیشه سبز

 

اگر هدف شما صرفاً افزایش فروش باشد، بطور کلی (اما نه همیشه) محتـواهایی که در زمان کوتاهی محبوبیت دارند یا به عبارت دیگر، مـحتواهای ترند، نرخ تبدیل کمتری دارند. اما این محتـواها به دلیل بازدید زیاد در یک دوره زمانی کوتاه، می‌توانند آگاهی شما از برند را به شدت افزایش دهند. با توجه به این مسئله، اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است یا به طور کلی می‌خواهید با استفاده از این محتـواها برندسازی کنید و با ایجاد برند قدرت سئوی وبسایت خود را افزایش دهید، بدون شک باید بخش قابل توجهی از تمرکز خود را بر روی محتواهای ترند قرار دهید و کل تمرکزتان را بر محتـوای همیشه سبز تمرکز نکنید.

مزایای محتوای همیشه سبز چیست؟

رنگ نارنجی به شدت رشد ترافیک وبسایت در یک بازه زمانی کوتاه اشاره می‌کند. این رشد ممکن است به دلیل تولید محـتوایی در مورد یک موضوع ترند و محبوب توسط مدیر وبسایت باشد. اما همانطور که مشاهده می‌کنید، پس از مدت کوتاهی، ترافیک به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. همانطور که پیشتر اشاره کردم، استراتژی شما می‌تواند تعیین کنندهرنگ نارنجی به شدت رشد ترافیک وبسایت در یک بازه زمانی کوتاه اشاره می‌کند.

این رشد ممکن است به دلیل تولید محتوایی در مورد یک موضوع ترند و محبوب توسط مدیر وبسایت باشد. اما همانطور که مشاهده می‌کنید، پس از مدت کوتاهی، ترافیک به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. همانطور که پیشتر اشاره کردم، استراتژی شما می‌تواند تعیین کننده باشد که بخشی از تمرکزتان روی محـتواهای ترند و لحظه‌ای باشد. اما نکته اینجاست که اگر تمامی تمرکزتان را روی این محتـواها بگذارید، دائماً با نوسانات روبرو خواهید شد.
جهت مطالعه ادامه مطالب روی لینک کلیک کنید.

binarybuddies
binarybuddies

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋