jafari billboard

jafari billboard

توسط ۱ نفر دنبال می شود

دسترسی به تبلیغات محیطی

بهترین راه برای جلب توجه مشتری: شرکت های تبلیغاتی در آذرشهر انتخاب یک موضوع پرطرفدار، تبدیل آن به یک کمپین بازاریابی، اضافه کردن طنز و طنز!


در زیر بیاموزید که چگونه Burnhill Kitchens از بازاریابی موضعی به خوبی استفاده کرد و چگونه تأثیر تبلیغات در فضای باز خود را بهینه کرد.

درباره آشپزخانه Burnhill:
از مفهوم تا نصب، آشپزخانه Burnhill طراحی های سفارشی آشپزخانه را ارائه می دهد که ایده های مشتریان را به واقعیت تبدیل می کند. این کسب‌وکار خانوادگی که در قلب تنبریج قرار دارد، از فرصت تبلیغات روی بیلبورد استفاده کرده است تا نشان دهد که چگونه دائماً خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند. 

تبلیغات در آذرشهر

 

عناصر کلیدی پوستر آنها:

 

ایجاد اعتماد: نشان دادن چهره هایی در پشت کسب و کارشان برای انسانی کردن برند.
افزودن یک پیام بصری واضح: نشان می دهد که بهداشت و ایمنی جدی گرفته می شود.
ایجاد محتوای موضوعی: استفاده از فرصت برای ویروسی شدن. آراد دیتابیس

 

با توجه به اینکه در حال حاضر سلامت و ایمنی در خط مقدم ذهن همه قرار دارد، اکنون بهترین زمان است که به مشتریان خود اطلاع دهید که کسب و کار کوچک شما از COVID-19 ایمن است. برای انجام این کار، Burnhill Kitchens با ایجاد یک تبلیغات در فضای باز در 48 برگه واقع در یکی از شلوغ ترین میدان های Tonbridge به مشتریان خود اطمینان خاطر داده است.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%da%a9%d9%88%d9%87/

jafari billboard
jafari billboard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋