jafari billboard

jafari billboard

توسط ۱ نفر دنبال می شود

فضاسازی برای تبلیغات محیطی چیست؟

 

 مجری تبلیغات محیطی جاده تهران ساوه آسمان برای Enmedio، رهبران DOOH کلمبیا محدودیت است

Enmedio Comunicacion Digital امکانات بی‌شمار ارائه شده توسط تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه را درک کرده است، ظاهراً قبل از هر کس دیگری در بازار خود. اگرچه فعالیت‌های آن‌ها با موجودی متوسطی از صفحه‌نمایش‌ها راه‌اندازی شد، اما Enmedio از آن زمان به بعد رشد چشمگیری داشته است و اکنون گسترده‌ترین شبکه دیجیتال ساینیج را در کشور خود اجرا می‌کند و به مشتریان در طیف متنوعی از صنایع خدمات ارائه می‌دهد.

Enmedio با داشتن دو بخش زیر چتر خود، به آینده نگری آنها کمک می کند تا فضای تبلیغاتی در کلمبیا را تغییر دهند. قبل از اینکه سایر مشاغل این کار را انجام دهند، Enmedio قدرت DOOH را درک کرده و از آن استفاده کرد. رقابت آنها همچنان ادامه دارد.
ایجاد زمینه های جدید در مدلین

Enmedio Comunicacion Digital مستقر در کلمبیا در سال 2006 تأسیس شد و از سفری به شانگهای چین متولد شد. بنیانگذاران، سه دوست دانشگاهی، در جستجوی ایده های تجاری برای بازگرداندن به خانه به آنجا رفتند. در چین، آنها تحت تأثیر همه جا علائم دیجیتال قرار گرفتند. در سرویس‌های بهداشتی، آسانسورها و ساختمان‌های اداری، در جاده‌ها و داخل مراکز خرید، تابلوهای دیجیتال تقریباً در همه جا وجود داشت. این سه نفر فرصتی عظیم برای بازگرداندن این فناوری به خانه دیدند، جایی که رسانه های سنتی بسیار استاندارد بودند.

این شرکت کوچک شروع به کار کرد و اولین نمایشگرهای خود را در بارها و رستوران‌های محبوب در اطراف Medellin نصب کرد، مکان‌هایی که علاقه کسب‌وکارهایی را که به دنبال نصب یا شروع تبلیغات روی صفحه‌نمایش‌های دیجیتال هستند، جلب کرد. با افزایش هیجان در مورد فناوری آنها، حضور و موجودی Enmedio نیز افزایش یافت و آنها شروع به نصب صفحه نمایش های بیشتری در مناطق پرترافیک مانند باشگاه های بدنسازی، ساختمان های اداری، مراکز خرید، هتل ها، اسپا و دانشگاه ها کردند.

در عرض سه سال، شبکه آنها به بیش از 300 صفحه نمایش رسید. بعدی ارتقا آمد. نمایشگرهای قدیمی‌تر با مدل‌های شیک‌تر جایگزین شدند و قابلیت‌های جدیدی مانند گزارش‌دهی کمپین و ابزارهای اندازه‌گیری مخاطب مانند تشخیص جمعیت با تشخیص چهره معرفی شدند. شرکت های تبلیغاتی جاده تهران ساوه
در طول سال‌ها، شبکه نمایشگرهای دیجیتال Enmedio رشد کرد و مکان‌های برتر را در بر گرفت


افق های جدید در DOOH کلمبیا

بهبودها برای پایگاه مشتری در حال گسترش Enmedio بسیار جذاب بود. به دنبال گسترش بیشتر، شروع به ارائه خدمات مشاوره و یکپارچه سازی به شرکت هایی کرد که علاقه مند به دنبال کردن این رسانه هستند اما منابع لازم برای سرمایه گذاری کامل را ندارند. از طریق این شاخه از تجارت خود، آنها می توانند به سایر شرکت ها کمک کنند تا از قدرت دیجیتال به شیوه ای مقرون به صرفه تر استفاده کنند.

امروزه Enmedio به دو واحد تجاری مجزا تقسیم شده است، Enmedio Advertising Network و Enmedio Corporate Network. هر کدام مجموعه ای منحصر به فرد از خدمات متناسب با نیازهای مشتریان متنوع و رو به رشد خود را ارائه می دهند.

از جنبه تبلیغاتی، Enmedio بر شبکه نمایشگرهای خود در مکان‌های مختلف نظارت دارد و فضای تبلیغاتی جذابی را به مشتریانی که می‌خواهند از طریق دیجیتال با مشتریان ارتباط برقرار کنند، می‌فروشد. آنها حتی اخیراً یک پلتفرم تبلیغاتی اختصاصی به نام Enmedio Direct راه‌اندازی کرده‌اند که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مستقیماً فضای تبلیغاتی را خریداری کنند و کمپین‌های دیجیتالی خود را در عرض چند دقیقه زنده کنند، شبیه به خرید تبلیغات از طریق فیس بوک.
Enmedio خرید موجودی ممتاز خود را برای مشتریان آسان می کند

و در سمت شرکت، Enmedio به عنوان یک اپراتور و یکپارچه کننده علائم دیجیتال با خدمات کامل عمل می کند و به این شرکت ها کمک می کند تا شبکه های علامت دیجیتال خود را ایجاد کنند. با پرداخت هزینه ماهانه، سخت افزار، نرم افزار، مدیریت از راه دور صفحه نمایش ها را به همراه تولید و مدیریت محتوا ارائه می دهند.

چنین ارائه جامعی از خدمات به این معنی است که Enmedio قادر است به طیف گسترده ای از مشتریان دقیقا همان چیزی را که از علامت دیجیتال نیاز دارند ارائه دهد، و در عین حال موقعیت رهبری شرکت را در این فضا تقویت می کند.

در سال 2020، Enmedio به یک نقطه عطف مهم رسید: موجودی این شرکت از 5000 صفحه فراتر رفت - 3000 صفحه در تجارت شرکتی و 2000 صفحه در بخش تبلیغات. این شرکت در سراسر تجارت خود، ماهانه بیش از 80 میلیون نمایش در شش کشوری که خارج از آنها فعالیت می کند، ایجاد می کند.
Enmedio هزاران صفحه نمایش در دو واحد تجاری خود دارد
آینده ای روشن تر (و بزرگتر).

بیش از 15 سال و مشتریان راضی بی‌شماری بعد از آن، Enmedio شهرت چشمگیری برای خود ایجاد کرده است - آنها اکنون بزرگترین صفحه‌نمایش دیجیتالی در فضای باز در کلمبیا را اداره می‌کنند و بیشترین مترمربع صفحه نمایش LED را در این کشور دارند.

با نزدیک شدن سریع به آینده، Enmedio امیدوار است توجه خود را بر اندازه‌بندی متمرکز کند: صفحه‌نمایش‌های با فرمت بزرگ و نمایش‌های دیدنی در افق هستند. در ماه‌ها و سال‌های آینده، آنها همچنین بر گسترش پوشش خود تمرکز خواهند کرد. در حالی که موجودی این شرکت در حال حاضر بیش از 5000 صفحه نمایش را شامل می شود، آنها امیدوارند که این تعداد در چند سال آینده دو برابر شود. Enmedio با داشتن سه دفتر در مدلین، بوگوتا و مکزیکوسیتی در مکزیک، به دنبال گسترش فعالیت های خود به بازارهای جدید با کشورهایی مانند پرو، گواتمالا و شیلی است. مجری تبلیغات محیطی جاده تهران ساوه
حضور پریمیوم DOOH Enmedio قرار است در سال بیشتر رشد کند

jafari billboard
jafari billboard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋