تبلیغات دروازه قرآن Clear Channel Outdoor، مشارکت Broadsign دسترسی به موجودی دیجیتال برنامهریزی خارج از خانه ایالات متحده را گسترش میدهد.
مونترال، کانادا و نیویورک، نیویورک - 5 نوامبر 2019 - Broadsign، پلتفرم بازاریابی دیجیتال خارج از خانه (DOOH) و Clear Channel Outdoor (NYSE: CCO)، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان OOH در جهان، امروز اعلام کرد مشارکت جدیدی که به برندها امکان میدهد از موجودی DOOH ایالات متحده آمریکا از طریق پلتفرم سمت عرضه برنامهای (SSP) Broadsign Reach استفاده کنند. چندین برند، از شرکتهای ورزشی گرفته تا شرکتهای پیشرو در مراقبتهای بهداشتی، قبلاً از این ادغام استفاده کردهاند تا دسترسی، تأثیر و کارایی کمپینهای آنلاین و موبایلی را با استفاده از DOOH که بهطور برنامهریزی شده در رسانههای دیجیتال کنار جادهای CCO خریداری میشود، گسترش دهند. مجری تبلیغات محیطی در دروازه قرآن
با ادغام، موجودی Broadsign Reach در ایالات متحده اکنون به بالای 35000 صفحه نمایش رسیده است. خریداران دیجیتالی که از پلتفرمهای طرف تقاضای شریک Broadsign (DSPs) استفاده میکنند، اکنون میتوانند به شبکه CCO ایالات متحده دسترسی داشته باشند، که شامل 1600 بولتن دیجیتال، پوستر، عکسهای دیدنی و پناهگاههای حملونقل است که در 26 بازار در سراسر کشور، از جمله مناطق بسیار مورد علاقه در کالیفرنیا، فلوریدا، ماساچوست، غرب میانه و میدان تایمز شهر نیویورک. علاوه بر این، پنجاه فرودگاه بینالمللی و منطقهای برتر Clear Channel را میتوان به صورت پیشنهادی بیدرنگ خریداری کرد و ترکیبی از قالبهای تبلیغاتی نمایشی و ویدیویی را ارائه میدهد.
آژانس برنامهریزی رسانه MDG اخیراً از ادغام تبلیغات هدفمند DOOH در کمپین دیجیتالی در سراسر فلوریدا برای یکی از مشتریان خود در صنعت مراقبتهای بهداشتی استفاده کرده است. Jill Calefate، مدیر رسانه، MDG به اشتراک گذاشت: «برای برندها، متمایز کردن تجارت شما از رقبا هرگز مهمتر از عصر دیجیتال امروزی نبوده است. «شامل DOOH به عنوان یک پیشنهاد، فرصتهای خلاقانه باورنکردنی را برای نحوه دستیابی مشتریان ما به مخاطبان هدف خود در پلتفرمهای دیجیتال باز کرده است، و به آنها کمک میکند تا کسبوکار جدید و تکراری را برجسته کنند. دسترسی به نمایشگرهای CCO از طریق این ادغام به ما کمک می کند تا پیام مشتری خود را به مخاطبان گسترده تری گسترش دهیم.
وید ریفکین، SVP/GM، Programmatic، Clear Channel Outdoor گفت: «پلتفرم دسترسی Broadsign با تعداد قابل توجهی از DSP در داخل و خارج از کشور ادغام شده است، و به ما امکان می دهد با بازیکنان جدید فناوری تبلیغات و خریداران آنها از طریق اتصال Reach مشترک خود شریک شویم. «برندها ارزشی را که برنامهریزیشده برای OOH از طریق هدفگیری بهبودیافته، سرعت به بازار و انعطافپذیری به ارمغان میآورند، تشخیص میدهند و به همین دلیل فضا به سرعت در حال افزایش است. ما خوشحالیم که شاهد ادامه این رشد هستیم زیرا همکاری ما با Broadsign در سال آینده توسعه می یابد.
آدام گرین، جنرال موتورز، گفت: «تجزیه موجودی DOOH به یک مانع بزرگ برای رشد صنعت تبدیل شده است، بنابراین همکاری با یک رهبر بازار مانند Clear Channel Outdoor برای آوردن موجودی ممتاز بیشتر به یک راه حل متمرکز مانند Reach نشان دهنده گامی در جهت درست است. SVP، Broadsign Reach. "این کمک می کند تا بسیاری از درهم و برهمی هایی که معمولاً در ادغام خریدهای DOOH در کمپین های همه کانال دخیل است حذف شود، در حالی که مخاطبانی را که خریداران رسانه می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند، افزایش می دهد."
منبع: aradholding.com
پاسخ ها