بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۹۴ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

چه چیزی یک پست را در اینستاگرام ویروسی می کند؟ (راههای وایرال شدن در اینستاگرام)

چه چیزی یک پست را در اینستاگرام وایرال می‌کند؟ (راههای ویرال شدن در اینستاگرام)



وایرال شدن در اینستاگرام, چگونه در اینستاگرام وایرال شویم

ترفندهای وایرال شدن در اینستاگرام

 

آیا دوست دارید پست هایتان در اینستاگرام به سرعت پخش شود و هزاران نفر آن را ببینند؟ ویرال شدن در اینستاگرام رویا خیلی از کاربران است. در این مقاله از به بررسی عواملی که باعث وایرال شدن یک پست می شود و راهکارهایی برای افزایش شانس وایرال شدن محتوای شما می پردازیم.

به طور کلی، یک پست اینستاگرامی با بیش از 100 هزار لایک و 1000 کامنت به سرعت وایرال می‌شود. اما این موضوع به مخاطبان، تعداد فالوئرها و میزان تعامل پست نسبت به میانگین اکانت شما بستگی دارد. برای افزایش احتمال وایرال شدن محتوای خود، روش‌های زیر را امتحان کنید.

 

وایرال شدن در اینستاگرام, چگونه در اینستاگرام وایرال شویم

راه های وایرال شدن در اینستاگرام

 

چگونه در اینستاگرام وایرال شویم؟

1. پیام خود را شخصی‌سازی کنید

این نکته بدیهی به سن و محل مخاطب شما محدود نمی‌شود. قبل از اینکه بتوانید پست‌هایی را پیدا کنید که بیشتر فالوورهای شما با آن تعامل دارند، باید محتوای خود را در اینستاگرام بررسی کنید. آن‌ها به دنبال میم‌های خنده‌دار، آموزش‌های آموزنده یا داستان‌های الهام‌بخش هستند؟

 

از اینستاگرام اینسایتز، ابزار تحلیلی پیش‌فرض برای حساب‌های سازنده و تجاری (اما نه شخصی) استفاده کنید. همچنین، گروه جمعیتی که بیشترین پست‌های شما را ذخیره می‌کنند و چیزهایی که دوست دارند را بررسی کنید.

 

با بهبود حضور اینستاگرام خود، ابزارهای تحلیلی پولی قدرتمندتری مانند Hootsuite و Iconosquare را در نظر بگیرید که چندین حساب اجتماعی را پوشش می‌دهند. سایر ابزارها مانند Sprout Social، Later و Buffer نیز تحلیل‌های قوی اینستاگرام ارائه می‌دهند.

 

2. منحصر به فرد باشید

پست‌های وایرال معمولاً منحصر به فرد هستند، بنابراین محتوایی را به اشتراک بگذارید که دیدگاه جدیدی ارائه می‌دهد. برخی از گزینه‌ها عبارتند از: نگاهی پشت پرده به شغل یا سرگرمی شما، داستان‌های شخصی، اخبار انحصاری یا زاویه‌های خلاقانه در مورد لحظات روزمره. آیا این پست به انگیزه‌ها و احساسات اولیه انسانی (مثبت یا منفی) ما جذابیت دارد؟

 

پست‌های خود را با زیرنویس‌های خلاقانه و یک زیبایی بصری ثابت (همانطور که اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است) پشتیبانی کنید. با هشتگ‌ها آزمایش کنید. هشتگ‌های محبوب تضمین‌کننده وایرال شدن نیستند، بنابراین آن‌ها را با هشتگ‌های خاص ترکیب کنید. در نهایت، پست‌های خود را بررسی کنید و ببینید که آیا فاکتور “تعجب” را دارند یا خیر.

تعامل را در چند ساعت اول پیگیری کنید. افزایش لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌ها نسبت به معمول نشان‌دهنده قوی است که پست شما ممکن است در حال رشد باشد.

 

3. صفحه اکسپلور را تماشا کنید (اما کپی نکنید)

تحلیل‌های اینستاگرام و صفحه اکسپلور به شما ایده خوبی از محتوای ترند می‌دهند. می‌توانید از پست‌های وایرال در حوزه خود استفاده کرده و آن‌ها را به‌عنوان الهام بگیرید. چه چیزی می‌توانید اضافه (یا کم کنید) تا آن‌ها را مال خود کنید؟

شاید یک ریلز غذایی در اینستاگرام وایرال شده باشد. ریلز شما می‌تواند مراحل آماده‌سازی غذا را به همراه نکات و ترفندهای سریع برای آسان‌تر و سریع‌تر پختن غذا نشان دهد.

حتماً به اینستاگرامر اصلی که الهام‌بخش شما بوده است، اعتبار دهید.

 

4. روی یک حوزه تمرکز کنید

به جای پراکنده‌کاری، تمرکز بر نقاط قوت خود (یافتن یک حوزه) می‌تواند نتایج بهتری داشته باشد. هنگام شروع، در مورد نوع محتوایی که می‌خواهید پست کنید و مخاطب ایده‌آل، طوفان فکری کنید. کارهای آماده‌سازی باعث می‌شود ایجاد تم‌های محتوا، درک مخاطب و مرتبط‌تر بودن آسان‌تر شود.

هنگام انتخاب یک حوزه، از علاقه خود پیروی کنید تا بتوانید پرشورتر باشید. شکاف‌های محتوایی را برای متمایز شدن از رقابت شناسایی کنید. از موضوعات و تم‌های اشباع‌شده خودداری کنید تا ایده‌های شما غرق نشود.

 

وایرال شدن در اینستاگرام, چگونه در اینستاگرام وایرال شویم

وایرال شدن پست در اینستاگرام

 

5. روندها را دنبال کنید

الگوریتم اینستاگرام محتوایی را که با روندهای فعلی مطابقت دارد، ترجیح می‌دهد. به یاد داشته باشید که چگونه همه‌گیری روند "کار از خانه" را در سراسر جهان منفجر کرد؟ در مقیاس کوچکتر، می‌تواند یک رویداد محلی در حال ترند در شهر شما باشد.

 

هشتگ‌های ترند در حوزه خود را به طور مداوم رصد کنید. برنامه‌هایی مانند Hashtagify هشتگ‌های محبوب را دسته‌بندی می‌کنند و همچنین می‌توانند به طور خودکار آن‌ها را برای پست‌ها و ریل‌های شما تولید کنند. از فیلد جستجو در صفحه اکسپلور برای دیدن آنچه در منطقه شما محبوب است استفاده کنید. دنبال کنید که چه چیزی در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز ترند می‌شود تا به شما در یافتن الهام و تبلیغ متقابل محتوای خود کمک کند.

 

6. محتوای تولید شده توسط کاربر را تبلیغ کنید

محتوای ارتش کوچک فالوورهای شما می‌تواند تعامل را افزایش دهد و به شما کمک کند در اینستاگرام وایرال شوید. زمانی که کاربران محتوایی مرتبط با حوزه شما را به اشتراک می‌گذارند، به‌عنوان اثبات اجتماعی عمل می‌کند. همچنین می‌تواند اثر گلوله برفی روی دیگران داشته باشد و موفقیت ویروسی را ایجاد کند. می‌توانید از چندین ابزار اینستاگرام برای افزایش تعامل با فالوورهای خود استفاده کنید. اما باید با تشویق به مشارکت و ایجاد جامعه، زمینه‌سازی کنید.

 

7. در زمان مناسب پست کنید

درک اینکه مخاطب شما چه زمانی بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارد می‌تواند تعامل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. الگوریتم اینستاگرام همچنان پست‌های جدید را ترجیح می‌دهد. به یاد داشته باشید که این تاکتیک برای نیازها و مخاطبان شما منحصر به فرد خواهد بود، بنابراین از هر توصیه کلی پیروی نکنید. از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید یا عملکرد پست‌های گذشته خود را با اینستاگرام اینسایتز مطالعه کنید تا زمان‌های اوج را شناسایی کنید. ویژگی داخلی می‌تواند به شما سرنخ‌هایی برای زمان‌های پست‌گذاری ایده‌آل بدهد.

 

8. با ریلزها و سایر ویژگی‌های اینستاگرام وایرال شوید

با درک نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام شروع کنید. سپس از تمام رسانه‌های داستان‌گویی مختلف اینستاگرام مانند ریل‌ها، استوری‌ها و جلسات زنده استفاده کنید. هر قدم کوچک شما را به سمت نقطه عطف برای پست‌های وایرال حرکت می‌دهد.

 

به عنوان مثال، ریلزها ویدیوهای کوتاه سبک تیک تاک هستند که برای مدت زمان کوتاه توجه ایده‌آل هستند. برای کشف‌پذیرتر شدن ریلزهای خود، صدا، جلوه‌ها و هشتگ‌های ترند را اضافه کنید. آن‌ها را در زمان مناسب با کاورها و زیرنویس‌های سفارشی ریلز برای جلب کنجکاوی مخاطب خود منتشر کنید.

 

استوری‌ها برای پشت صحنه، چیزهای معمولی‌تر مناسب هستند. احتمال وایرال شدن آن‌ها کمتر است، زیرا فقط 24 ساعت دوام می‌آورند. اما آن‌ها برای آزمایش محتوای مختلف و افزایش تعامل عالی هستند.

 

اینستاگرام لایو یک راه عالی برای ایجاد ارتباط فوری با فالوورهای شما است. می‌توانید از استوری‌ها و یک تایمر شمارش معکوس با هم استفاده کنید تا به جامعه خود بگویید چه زمانی تنظیم شود. کانال‌های پخش (فقط در حساب سازنده در دسترس است) نیز ابزار خوبی برای رسیدن مستقیم به فالوورهای شما و حفظ سرمایه‌گذاری آن‌ها در پست‌های آینده شما هستند. آن‌ها همچنین توسط هر کسی در اینستاگرام قابل کشف هستند.

 

وایرال شدن در اینستاگرام, چگونه در اینستاگرام وایرال شویم

ترفندهای Viral در اینستاگرام

 

9. از اینفلوئنسرها برای هدف خود استفاده کنید

اینفلوئنسرها روندها را تعیین می‌کنند و صفحه اکسپلور سریع‌ترین راه برای پیدا کردن آن‌ها در حوزه شما است. اگرچه همه نمی‌توانند با اینفلوئنسرها یا برندهای دیگر همکاری کنند، اما می‌تواند یک میانبر برای جذب مخاطبان بزرگ‌تر آن‌ها به هدف شما باشد.

برای افزایش دید خود و فرصت‌های بیشتر کسب درآمد، به بازار سازندگان اینستاگرام بپیوندید. همچنین به دنبال نانوی اینفلوئنسرها (با حدود 10 هزار فالوور) و میکرو اینفلوئنسرها (با 15 تا 75 هزار فالوور) باشید که اغلب جوامع کوچکتر اما متعهدتری در پشت خود دارند.

 

10. اسپم نکنید

وایرال شدن در اینستاگرام واقعاً سخت است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، پست‌گذاری منظم و طبق برنامه است. الگوریتم اینستاگرام ثبات را دوست دارد و فالوورهای شما یک صدای ثابت در یک زمان ثابت را دوست خواهند داشت. با این حال، پست‌گذاری بیش از حد در مدت زمان کوتاه می‌تواند باعث کاهش دید و دسترسی اینستاگرام شود.

 

پست‌های بیش از حد در مدت زمان کوتاه می‌تواند مخاطبان شما را خسته کند و منجر به تعامل کمتر و با کیفیت پایین‌تر شود. بازی طولانی صبورانه را انجام دهید، زیرا موفقیت اینستاگرام آنی یا تضمین شده نیست. از ابزارهای برنامه‌ریزی اینستاگرام برای تعادل فرکانس پست‌های خود استفاده کنید و به کار روی کیفیت آن‌ها ادامه دهید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت  

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋