بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۹۳ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

Canva AI Generator چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

Canva AI Generator چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟



Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

ایجاد تصاویر با هوش مصنوعی در Canva

 

در این مقاله از به بررسی Canva AI Generator، یک ابزار قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی که به شما امکان می دهد تصاویر سفارشی برای پروژه های طراحی خود ایجاد کنید، می پردازیم.

کنوا (Canva AI Generator) یک پلتفرم محبوب است که به بسیاری از افراد که فاقد تخصص در نرم افزارهای طراحی حرفه ای هستند کمک کرده است تا گرافیک های طراحی شده به صورت حرفه ای ایجاد کنند. این ابزار برای چنین افرادی بسیار با ارزش بوده و حکم نجات دهنده را داشته است.

 

علاوه بر این، کنوا یک ویژگی جدید برای کمک به کاربران در سرعت بخشیدن به فرآیند ایجاد گرافیک معرفی کرده است. مولد تصویر هوش مصنوعی (AI Image Generator) برای تقویت فرآیند ایجاد محتوا طراحی شده است و باعث می شود کاربران به راحتی و سرعت بیشتری گرافیک مورد نظر خود را ایجاد کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه از آخرین قابلیت کنوا استفاده کنید، در این مطلب همه چیزهایی را که باید بدانید توضیح خواهیم داد.

 

مولد تصویر هوش مصنوعی (AI Image Generator) در کنوا چیست؟

 

Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

ژنراتور canva ai

 

مولد تصویر هوش مصنوعی (AI Image Generator) یکی از جدیدترین ویژگی های کنوا است که به کاربران امکان می دهد با کمک هوش مصنوعی تصویر ایجاد کنند. همانند سایر مولدهای تصویر هوش مصنوعی، کاربران برای ایجاد یک تصویر تنها نیاز دارند تا آنچه در ذهن دارند را به صورت متن توصیف کنند، سپس این ابزار متن به تصویر در عرض چند ثانیه آن را به یک تصویر تبدیل خواهد کرد. کنوا همچنین چندین استایل از پیش ساخته ارائه می دهد که ظاهر کلی تصاویر را بهبود می بخشد.

علاوه بر این قابلیت، کاربران همچنان می توانند از سایر گزینه های کنوا مانند فریم ها، شکل ها و گرافیک ها استفاده کنند و طرحی را که دوست دارند ایجاد کنند.

 

چگونه از Canva AI Generator استفاده کنیم؟

برای تولید یک تصویر با استفاده از آخرین ویژگی Canva، کاربران باید توضیح مختصر و واضحی از تصویری که می‌خواهند ایجاد کنند ارائه کنند. مرحله بعدی اضافه کردن یک استایل و زدن دکمه Generate است. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند فریم‌ها، گرافیک‌ها و عناصر دیگر را برای غنی‌سازی تصویر و دستیابی به اهداف مورد نظر با طراحی اضافه کنند.

در اینجا یک دستورالعمل گام به گام است:

 

1. Canva را باز کنید و روی گزینه "Magic Media" واقع در پایین منوی سمت چپ ضربه بزنید.

 

Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

Magic Media در canva

 

2.تصویری را که می خواهید ایجاد کنید توضیح دهید. اگر مطمئن نیستید که چگونه یکی را بنویسید، از دکمه "Try example" استفاده کنید تا ایده ای در مورد اینکه شرح خود چگونه باید باشد به دست آورید.

 

Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

اضافه کردن متن به تولید تصویر

 

3. روی تصویر دکمه «Create your image» ضربه بزنید.

 

Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

دکمه ایجاد بوم

 

4. Canva چهار پیشنهاد به شما ارائه خواهد کرد. می توانید از سه نقطه در گوشه سمت راست بالای تصویری که بیشتر دوست دارید استفاده کنید تا ایده های بیشتری شبیه به آنچه انتخاب کرده اید ایجاد کنید.

5. همچنین می توانید از گزینه style استفاده کنید و ظاهر خاصی را برای تصویر خود انتخاب کنید، مانند انیمه، فیلم، عکس، آبرنگ یا رویایی.

 

Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

تصاویر ایجاد شده توسط canva AID

 

چگونه از ChatGPT با Canva استفاده کنیم؟

اگر در بیان کلامی تصویری که باید با Canva ایجاد کنید مشکل دارید، ChatGPT، چت ربات معروفی که انقلاب هوش مصنوعی را آغاز کرد، می تواند به شما کمک کند.

ابزار همه کاره می تواند به شما کمک کند در صورتی که از ربات به درستی درخواست شود، درخواست مناسب ایجاد کنید. بنابراین، در اینجا یک مثال از نحوه ایجاد یک درخواست برای تولید کننده تصویر هوش مصنوعی Canva با استفاده از ChatGPT آورده شده است.

 

درخواست ChatGPT:

«لطفاً برای ایجاد یک تصویر هوش مصنوعی یک پیام واضح و مختصر ایجاد کنید. هدف این است که به تولید کننده تصویر هوش مصنوعی دستور دهیم تا یک پست رسانه اجتماعی صیقلی با زیبایی شناسی حرفه ای ایجاد کند. عناصر شرکت را به طور یکپارچه ترکیب کنید و یک مرد خندان را برای برانگیختن مثبت بودن و نزدیک شدن به تصویر نشان دهید."

 

نتیجه:

یک پست رسانه اجتماعی جذاب بصری ایجاد کنید. عناصر شرکتی مانند لوگوها یا گرافیک های مربوط به کسب و کار را شامل شود. نقطه کانونی تصویر باید یک مرد خندان باشد که مثبت و قابل دسترس بودن را منتقل کند.»

 

نتیجه Canva:

 

Canva AI Generator چیست, کاربردهای Canva AI Generator

پست رسانه اجتماعی ایجاد شده با ابزار canva ai

 

چگونه از پلاگین کنوا با چت‌جی‌پی‌تی استفاده کنیم؟

پلاگین کنوا برای چت‌جی‌پی‌تی، یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای کمک به شما در ایجاد یک طراحی عالی است. این پلاگین تنها برای کاربران پریمیوم چت‌جی‌پی‌تی در دسترس است و هدف اصلی آن پیشنهاد قالب‌های موجود در کتابخانه قالب‌های کنوا پس از ارائه یک دستور به چت‌جی‌پی‌تی است. برای استفاده از پلاگین کنوا، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به حساب کاربری چت‌جی‌پی‌تی پلاس خود وارد شوید.

2. پلاگین کنوا را فعال کنید.

3. طراحی مورد نظر خود را توصیف کنید.

چت‌جی‌پی‌تی قالب‌های مرتبط را پیشنهاد خواهد داد. پس از انتخاب، برای سفارشی‌سازی، اشتراک‌گذاری یا دانلود به کنوا هدایت خواهید شد.

یک مولد تصویر هوش مصنوعی دیگر به نام ImgCreator را کشف کنید و نحوه استفاده از آن را بیاموزید.

 

به طور خلاصه

کنوا، پلتفرم طراحی انعطاف‌پذیر و قدرتمند، به روند هوش مصنوعی پیوسته و یک مولد تصویر هوش مصنوعی را پیاده‌سازی کرده است که به کاربران کمک می‌کند تصاویر را با سرعت بیشتری نسبت به گذشته ایجاد کنند. این ابزار ساده است و شبیه سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید تصویر است که برای ایجاد تصاویر شگفت‌انگیز به شرح کتبی نیاز دارند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از چت‌جی‌پی‌تی کمک بگیرند و در عرض چند ثانیه دستورات عالی ایجاد کنند. 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت  

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋