همچنین با این بهروزرسانی، سازندگان میتوانند یکی از قسمتهای خود را بهعنوان «بهترین نقطه برای شروع» مشخص کنند.
به گزارش دیجیاتو، اسپاتیفای تعدادی ابزار مفید برای سازندگان پادکست معرفی کرده است که از طریق آنها میتوان دادهها و آمار زیادی دریافت کرد. اپل نیز چند روز پیش سرویس مشابهی را در دسترس سازندگان پادکست خود قرار داده بود. همچنین اکنون پیدا کردن پادکستهای جدیدی در این پلتفرم با تغییرات کوچکی سادهتر شده است.
برای اولین بار از زمانی که اسپاتیفای پادکستهای را به پلتفرم خود اضافه کرد، اکنون سازندگان میتوانند صفحه نمایش پادکست خود را شخصیسازی کنند. به عنوان مثال، حالا میتوانید بایو و لینکهایی را به حساب شبکههای اجتماعی خود اضافه کنید. علاوه بر این، اکنون سازندگان پادکست میتوانند یکی از قسمتهای خود را بهعنوان «بهترین نقطه برای شروع» مشخص کنند تا سادهتر بتوانند مخاطبان جدید را به خود جذب کنند.
ابزار تحلیل برای پادکستهای اسپاتیفای
مهمتر از همه اینکه سازندگان پادکست اکنون در اسپاتیفای به مجموعهای از ابزارهای تحلیلی دسترسی خواهند داشت که به آنها کمک میکند درک بهتری از نحوه کشف محتواهای خود در این پلتفرم داشته باشند. داشبورد جدیدی نیز در این بهروزرسانی وجود دارد که اطلاعات مختلفی مانند تعداد کل تعاملات با پادکستها را نشان میدهد.
TechCrunch در گزارش خود از این موضوع اشاره میکند که تمام این بهروزرسانی احتمالاً در هفتههای آینده در دسترس کشورهای منتخب قرار خواهد گرفت.
اسپایتفای همچنین اعلام کرد که برنامه پادکست خود را در بازارهای بیشتری مانند بریتانیا و استرالیا نیز عرضه خواهد کرد. تاکنون این برنامه فقط برای سازندگان پادکست ایالات متحده در دسترس بوده است.
اپل هم چند روز پیش تغییرات مشابهی را برای پادکستها اعلام کرد. مهمترین قابلیت اضافه شده به اپل پادکست، ابزار تجزیهوتحلیلی است که از طریق سرویس Apple Podcasts Connect ارائه میشود و به سازندگان اجازه میدهد برخی اطلاعات مربوط به پادکستهای خود را بررسی کنند.
در گزارشهای قبلی مربوط به اسپاتیفای گفته شده بود که این پلتفرم احتمالاً قصد دارد برای رقابت با یوتوب، امکان مشاهده موزیکویدیوهای کامل را به برنامه خود اضافه کند.
پاسخ ها