بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بازی موبایلی با موضوع برده داری در برزیل جنجالی شد



بازی موبایلی با موضوع برده‌داری در برزیل،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

یک بازی با موضوع برده داری در برزیل باعث بروز خشم و ناراحتی شدید میان مردم شد.

به گزارش شفقنا به نقل از گاردین، بازی که در آن کاربران قادر به خرید و فروش افراد برده شده بودند در روز چهارشنبه از فروشگاه گوگل پلی حذف شد.

 

این بازی آزاردهنده که «شبیه‌ساز برده‌داری» نامیده می‌شود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اشکال مختلف شکنجه را بر روی شخصیت‌های سیاه‌پوست اعمال کنند. این بازی که رده بندی سنی نداشت، طبق گزارش‌ها از 20 آوریل امسال در دسترس بوده و بیش از هزار بار دانلود شده است. کاربران بازی را مثبت ارزیابی کردند و یک نفر آن را به عنوان «عالی برای گذراندن زمان اما فاقد گزینه های بیشتر برای شکنجه» توصیف کرده است.  این بازی حذف شده اما برای کسانی که قبلاً آن را دانلود کرده بودند در دسترس باقی مانده است.

 

این بازی باعث خشم و انزجار مردم برزیل شده به طوریکه بخشی از افکار عمومی انتشار اینگونه بازی‌ها را تلاش برای عادی سازی نژادپرستی و برده داری ارزیابی کرده‌اند.

 

وزارت برابری نژادی برزیل گفت که با توسعه دهنده و گوگل تماس گرفته است تا با آنها در مورد اقداماتی برای مهار محتوای نژادپرستانه آنلاین همکاری کند. این وزارتخانه گفت: کسانی که پشت این محصول هستند از نظر قانونی مسئول خواهند بود.

 

شرکت‌های فناوری در برزیل، از جمله گوگل، اخیراً به دلیل ناتوانی در تعدیل محتوای تحریک‌کننده نژادپرستی و سایر انواع خشونت، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. کنگره برزیل در حال بررسی قانونی است که مسئولیت شناسایی و حذف محتوای مجرمانه و خطرناک را بر عهده شرکت های رسانه های اجتماعی و پلتفرم های فناوری می گذارد.

 

گفتنی است نژادپرستی یک مشکل پایدار در برزیل است که هنوز با میراث برده داری دست و پنجه نرم می کند.. این کشور بیشترین تعداد برده آفریقایی را در قاره آمریکا وارد کرده که تعداد آنها به حدود 4 میلیون نفر می‌رسد. برزیل همچنین آخرین کشور در منطقه بود که برده داری را در سال 1888 لغو کرد.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋