بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۹۲ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج و روانشناسی



مشاوره تلفنی روشا,مشاوره خانواده,مشاوره ازدواج

مرکز مشاوره روشا


موسسه ی روشا مشاور یک مرکز مشاوره در زمینه های گوناگون از جمله مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره روانشناسی، مشاوره خیانت، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره جنسی و مشاوره تحصیلی می باشد.


یک موسسه ی پیشرفته با مجرب ترین مشاوران، در دو نوبت صبح و عصر  همه روزه از  ۸ الی ۲۳

 

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری روشا (روشنی روز) تمام آنچه که شما به آن نیازمندید را به راحتی در دسترستان قرار می دهد، اگر در منزل باشید یا در سفر و یا حتی اگر نیاز به نزدیک شدن و قرار مشاوره حضوری با مشاور خود را دارید ما در کنارتان هستیم.


مشاوران آگاه، همراه و دلسوز این موسسه، تا هر آنجایی که شما بخواهید کنارتان حضور خواهند داشت حتی در روزهای تعطیل. پس عجله کنید، شما تنها یک قدم با حال خوب فاصله دارید، گوشی را برداشته و یا ماشین خود را استارت بزنید و ما را باحضورتان دلگرم نمایید.


برای همه ما در زندگی مسائلی به وجود می‌ آید که ناخودآگاه بخش زیادی از ذهن ما را به خود مشغول می‌ کند، پس قبل از اینکه این مسائل تبدیل به مشکلات شوند از مشاوران ما کمک، همدلی و راهنمایی بخواهید.


انواع مشاوره:
مشاوره خانواده
همه ی ما در خانواده متولد شده و در خانواده نیز رشد کرده ایم، گاهی خودمان یا اعضای خانواده دچار مسائلی می شویم که به تنهایی از پس حل آن ها بر نمی آییم برای حل این مسائل بهترین و در دست ترین راهکار مشورت با یک مشاور می باشد، تا بتوانیم بهترین تصمیم را گرفته و حتی متوجه شویم که گاهی مسائل آنقدر هم که ما فکر میکردیم بزرگ و اساسی نبوده است و با چندین جمله ی کوتاه قابل حل هستند.


موضوعاتی که در مشاوره خانواده بررسی می شوند اعم از:
مشاوره زناشویی، راه های رفع مشکلات زناشویی، مشکلات زندگی مشترک و مهارت های ارتباطی خانواده ها و …. می باشند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این موضوعات کافیست بر روی آن موضوع کلیک نمایید تا به روزترین و جامع ترین مقالات را در مورد آن مسئله مطالعه نمایید.


مشاوره ازدواج

این روزها مهم ترین موضوعی که هر خانواده و هر جوانی را درگیر کرده است مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج است، که می توان هم به صورت مشاوره تلفنی ازدواج و هم به صورت مشاوره حضوری ازدواج از این موضوع اطلاعات کافی را به دست آورد.


مسائل قابل بررسی در این موضوع خاص عبارتند از:

مشاوره قبل از ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، رفتار مناسب با خانواده همسر، اختلافات زن و شوهر، ازدواج سفید، ازدواج اینترنتی و تست روانشناسی ازدواج که برای تکمیل اطلاعات می توانید روی موضوعات کلیک کنید.


مشاوره طلاق
سومین موضوع که زوج های زیادی را درگیر خود کرده مشاوره طلاق می باشد که با توجه به مسائل و مشکلات امروزی بهتر است قبل از هر اقدامی برای طلاق از آن بهره مند شویم.


موضوعات قابل بررسی در این زمینه عبارتند از:

طلاق عاطفی، درخواست طلاق، انواع طلاق، آثار طلاق، طلاق توافقی، حق طلاق، تاثیر طلاق والدین بر فرزندان


شما می توانید مشاوره طلاق تلفنی یا مشاوره حضوری طلاق را از مرکز ما بخواهید و مطمئن باشید مشاوران ما برای کمک به تصمیم گیری بهتر شما. تا هر زمان که بخواهید در کنارتان خواهند بود.


مشاوره روانشناسی
ارزنده ترین مشاوره ما در مرکز مشاوره روشا، مشاوره روانشناسی با موضوعاتی همچون: درمان افسردگی، استرس و اضطراب، مشاوره شکست عشقی (عاطفی)، تست های روان شناسی، چگونگی برخورد با فردی که قصد خود کشی دارد، مهارت های دوست یابی و درون گرایی و برون گرایی و …. می باشد.


برای شناخت بهتر و دانستن آنچه برای بهتر کردن حال خود بدان نیازمندید با ما تماس بگیرید. فاصله ی شما با ما بسیار نزدیک است. وظیفه ی ما در روشا مشاور رساندن اطلاعات کافی در هر زمینه ی روانشناسی به شماست.


مشاوره خیانت
موضوعی نه چندان خوشایند که امروزه به سادگی در حال رخ دادن می باشد و ممکن است یک زندگی خوب و نرمال را تا نابودی پیش ببرد. با مشاوره گرفتن می توان تلخی این اتفاق را تا حد زیادی کم و کنترل کرد.


منتظر نمانید تا اوضاع بهتر شود. حال خوب را با کار خوب برای خود ماندگار کنید.


انواع موضوعات قابل بررسی در مبحث خیانت اعم از:

روابط فرازناشویی، مهم ترین نشانه های خیانت، دلایل خیانت در مردان، دلایل خیانت در زنان، چگونه با خیانت همسر کنار بیایم و …
مشاوره تلفنی خیانت و یا مشاوره حضوری خیانت راه حلی برای دریافت هرچه بهتر و سریعتر آرامش شما.


مشاوره کودک و نوجوان
این روزها والدین برای تربیت و برقراری ارتباط صحیح با فرزندان خود تلاش بسیار چشمگیری نسبت به گذشته دارند و برای به وجود آوردن و حفظ این ارتباط از راه های مختلفی اقدام می کنند که یکی از آن راه ها مشاوره تلفنی کودک و نوجوان و یا مشاوره حضوری کودک و نوجوان می باشد.


موضوعات فراوانی در این زمینه وجود دارد که ما با توجه به نیاز شما به بررسی مهم ترین آنها مانند:

روانشناسی کودک، بهترین روش های تربیتی، مهارت های فرزند پروری، مشکلات رفتاری نوجوانان، بیش فعالی، تربیت جنسی کودکان، مشکلات دوران بلوغ و نوجوانی، افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان، مهارتهای دوست یابی در کودکان و …..

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از مقالات بالا روی آن موضوع کلیک نمایید و یا با مشاوران روشا تماس حاصل فرمایید.


مشاوره اعتیاد
اعتیاد، مشکلی که این روزها گریبان بسیاری از خانواده ها را گرفته و آنان را با این موضوع درگیر نموده است. البته که خود شخص مصرف کننده بیش از همه دچار مشکل می شود زیرا دائما  در حال پنهان کاری، ترس و دروغ گفتن می باشد.


امروزه بر خلاف گذشته راه های گوناگونی برای رهایی از این مسئله وجود دارد، که یکی از در دسترس ترین ان ها مشاوره ترک اعتیاد تلفنی و یا مشاوره ترک اعتیاد حضوری می باشد.


در موسسه ی مشاوره ی روشا، هرکدام از این خدمات با توجه به نیاز شما ارائه می شود.


مهم ترین موضوعات مشاوره ای در مبحث اعتیاد:

گرایش به اعتیاد، ترک اعتیاد، انواع مواد مخدر یا محرک، علائم اعتیاد و اعتیاد به شبکه های اجتماعی می باشد.

با ما تماس بگیرید تا با شما برای رسیدن به آخرین مرحله ی ترک و دریافت آرامش همگام شویم.


مشاوره جنسی
مشکلات جنسی از گذشته تا امروز در حال بررسی می باشند اما امروزه با اطلاعات بیشتری که درباره ی انسان ها در دست می باشد، تغییرات خوشایند فراوانی برای اشخاص در این زمینه به وجود آمده است.


برای آنکه بتوان یک رابطه ی سالم و مناسب با شریک جنسی برفرار نمود، لازم است هر شخصی اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهد.


موضوعات مورد مطالعه برای شما در این زمینه عبارتند از:

مشکلات جنسی، روابط زناشویی، درمان زود انزالی، خود ارضایی و عوارض آن، اختلالات جنسی و ……
حال برای رفع مشکلات خود می توانید با مشاوران سکس تراپ موسسه ی روشا مشاور در تماس باشید. مشاورانی امن برای شنیدن مسائل شما و ارائه ی بهترین خدمات مشاوره ای مختص شما ….


مشاوره تحصیلی / مشاوره نظام وظیفه
از مفیدترین اقداماتی که در زمینه هدایت و مشاوره دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی می توان از آن نام برد مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره تحصیلی حضوری مداوم و دوره ای است.


مشاوره در زمینه های:

مشاوره تحصیلی مدرسه، مشاوره تحصیلی کنکور سراسری، دانشگاه های بدون کنکور، مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد، مشاوره تحصیلی آزمون دکتری سراسری و آزاد، مشاوره نظام وظیفه و …..


پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر در خصوص تاثیر مشاوره تحصیلی و یا خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ادامه مطالب را دنبال نمایید.


موضوعاتی که در بالا به آن ها اشاره شد موضوعاتی هستند که همه ی ما برای ادامه ی زندگی در مسیر درست باید به آن ها توجه نماییم و اطلاعات خود را در مورد هر کدام از این مسائل به روز کنیم تا بتوانیم آرامش را به خود و خانواده ی خود هدیه دهیم.


و کلام آخر اینکه ….
تمامی کادر موسسه ی روانشناسی و تحصیلی روشا مشاور از مشاهده ی این صفحه و مطالعه ی موضوعات اشاره شده ی آن از شما عزیزان بی نهایت سپاسگذار هستند و منتظر شنیدن صدای پرمهر و یا حضور دلگرم کننده ی تان می باشند.


*حل مسائل شما خوبان ، حال خوب برای ما مشاوران*

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋