بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

جدول زمانی در توئیتر حذف می شود



جدول زمانی در توئیتر،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

توئیتر جدول زمانی تب شده را پس از شکایت کاربران حذف می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت digitaltrends، توئیتر قابلیت جدول زمانی تب شده را که به کاربران امکان می‌دهد بین تب Home و برگه Latest جابجا شوند را حذف کرد. این قابلیت همچنین به کاربران اجازه می‌داد که توئیت‌ها را به ترتیب زمانی ببینند.

 

هنگامی که توئیتر به‌روزرسانی این شبکه اجتماعی را در روز پنجشنبه برای کاربران iOS منتشر کرد. مخاطبان شکایت کردند که هر بار که برنامه را باز می‌کنند، به‌طور پیش‌فرض وارد تب Home می‌شوند، که باعث می‌شود توئیت‌هایی را مشاهده کنند. به همین دلیل روز دوشنبه، توئیتر پس از بازخورد کاربران، این قابلیت جدید را حذف کرد.

 

توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی پس از شکایت کاربران اعلام کردند:"ما از شکایت شما باخبر شدیم. برخی از شما همیشه می‌خواهید ابتدا آخرین توئیت‌ها را ببینید. به همین علت ما وضعیت را به حالت قبل برگردانده‌ایم، در حالی که گزینه‌های دیگر را برای رضایت شما بررسی می‌کنیم. "

 

این جنجال در نوامبر گذشته آغاز شد، زمانی که توئیتر شروع به آزمایش قابلیتی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد بین این دو فید جابجا شوند. کاربران بلافاصله پس از اعلام آن در اواخر هفته گذشته از ویژگی تغییر برگه انتقاد کردند و بسیاری از آن‌ها گفتند که آخرین فید را به نسخه Home ترجیح می‌دهند، زیرا توییت‌ها اغلب در فید دوم نمایش داده نمی‌شوند.

 

بر اساس گزارش‌ها، امروزه برای کاربران خبرهای فوری درباره چنگ روسیه و اوکراین مهم است به همین علت وقتی توئیت‌های منسوخ شده در ابتدای صفحه توئیتر ظاهر می‌شود باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود . جی سالیوان معاون جدید محصولات مصرفی توئیتر نیز اعلام کرد که  روی این مشکل کار خواهند کرد.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋