بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

شرکت HTC یک گوشی مبتنی بر متاورس می سازد



گوشی مبتنی بر متاورس،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

شرکت HTC در حال آماده شدن برای ساخت یک گوشی هوشمند بر پایه متاورس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از androidauthority، به گفته دکتر تی ال، احتمالا گوشی هوشمند مبتنی بر متاورس HTC شش ماه دیگر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

طبق گزارش‌ها این محصول از فناوری‌های AR و VR پشتیبانی می‌کند. به گفته چارلز هوانگ مدیر شرکت HTC در آسیا و اقیانوسیه این گوشی با برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده سازگاری دارد. قیمت این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده؛ اما احتمالا به دلیل پشتیبانی از متاورس در رده گوشی‌های پرچمدار شرکت اچ تی سی قرار می‌گیرد.

 

پس از کمرنگ شدن فعالیت شرکت‌های گوگل و سامسونگ در زمینه VR، ایده ساخت گوشی موسوم به متاورس به ذهن مسئولان HTC رسید. گوگل ۳ سال پیش پلتفرم Daydream VR را برای تلفن‌های هوشمند متوقف کرد. سامسونگ هم دو سال پیش به پشتیبانی از پلتفرم و خدمات Gear VR خود پایان داد. این شرکت سرمایه گذاری روی متاورس را با تولید هدست واقعیت مجازی Vive شروع کرد.

 

گوشی مبتنی بر متاورس،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋