بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

6+1 تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن



تکنیک های آرایش کردن,جوان شدن با آرایش,تکنیک هایی برای جوان شدن با آرایش

تکنیک آرایشی برای جوان به نظر رسیدن

 

همه ما در تلاش هستیم تا زیباتر و جوان‌تر به نظر برسیم. برای اینکه شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر بیاییم بسیار تلاش می‌کنیم و گاهی اوقات هفته‌ها را برای این کار اختصاص می‌دهیم. برای این کار باید برای مراقبت از پوست و موهای خود تلاش بیشتری کنیم و از تکنیک‌های آرایشی استفاده کنیم که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

 

1. استفاده از خط چشم در گوشه‌های چشم

بهتر است از لوازم آرایشی هم برای جوان سازی کمک بگیرید که خط چشم یکی از آنها است. برای این کار ابتدا باید گوشه داخلی چشم خود را روشن کنید تا صورت شما به طور خودکار روشن‌تر شود. حتی اگر بخواهید بدون آرایش هم به جایی بروید بهتر است در گوشه داخلی چشم خود را روشن کنید تا تیرگی‌ها مخفی شوند. سپس می‌توانید به سراغ سایه و خط چشم رفته و یک خط نازک بر روی پلک خود بکشید.

 

خط چشم‌های کلفت سن شما را بیشتر نشان می‌دهند پس همیشه سادگی را به خاطر داشته باشید. این روزها انواع خط چشم مایع مویی، ماژیکی یا مدادی در بازار با رنگ‌های آبی ، اکلیلی و غیره موجود هستند که انواع مایع آنها برای افراد حرفه‌ای تر و آرایشگرها مناسب است. یک خط چشم ضد آب از بهترین مارک مانند کالیستا، فلورمار، اسنس  و یا آکوا در صورت اصل بودن نه تنها ریزش بر روی چشم شما ایجاد نمی‌کند بلکه به دلیل کیفیت بالایی که دارد سن شما را جوان‌تر نشان خواهد داد.

 

2. برجسته کردن گونه‌ها

بسیاری از افرادی که سن بالاتری دارند از رنگ‌های روشن‌تر می‌ترسند. در حالیکه یکی از تکنیک‌هایی که به جوان‌تر به نظر رسیدن شما کمک می‌کند آن است که از رنگ و لعاب بیشتری استفاده کنید. برای انتخاب رنگ رژ گونه بهتر است از رنگ‌های زنده مانند قهوه‌ای خاکی، صورتی و سرخ کم رنگ استفاده کنید. در این صورت گونه‌های شما درخشان‌تر شده و جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر خواهید رسید. بهتر است افرادی که سن بالاتری دارند از رژ گونه‌های کرمی استفاده کنند زیرا در مقایسه با انواع پودری رژ گونه راحت‌تر جذب پوست خواهد شد.

 

3. استفاده از کرم مرطوب کننده

راهنمای جوان شدن با آرایش,آرایش هایی که جوان تر می کنند,ترفندهای آرایش کردن

برای آرایش کردن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

 

زمانی که پوست شما خشک باشد پیرتر به نظر خواهد رسید. بنابراین برای آنکه جوان‌تر به نظر برسد بهتر است بعد از هر شست و شو از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. زمانی که شما از کرم مرطوب کننده استفاده مکنید لوازم آرایشی به لایه خشک پوست شما چسبیده و موجب از بین رفتن نرمی و انعطاف پوست شما خواهد شد.  بنابراین هیدراته کردن پوست با انواع کرم‌های نرم کننده یا کرم‌های بدون روغن را در اولویت جوان سازی قرار دهید. همچنین اگر برای انتخاب کرم مرطوب کننده نیاز به راهنمایی دارید این مقاله را مطالعه کنید.

 

4. رنگ کردن موها

رنگ بر روی موها می‌تواند سال‌ها شما را جوان‌تر نشان دهد. بهتر است با توجه به رنگ طبیعی موهای خود رنگ مو را انتخاب کنید. اگر موهای شما بلوند یا روشن است بهتر است از رنگ‌های گرم بر روی آن استفاده کنید. اگر سبزه هستید می‌توانید از رنگ‌های برجسته و کاراملی استفاده کنید. اگر موهای شما مشکی است می‌توانید با آرایشگر خود صحبت کنید زیرا گرفتن رنگ مو بر روی رنگ مشکی کمی دشوار است. با این حال می‌توانید رنگ قهوه‌ای یا شاه بلوطی را امتحان کنید.

 

5. استفاده از ریمل 

ریمل می‌تواند مژه‌های شما را بلندتر و زیباتر نشان دهد. درواقع با استفاده از ریمل چشم‌های شما بزرگ‌تر و جذاب‌تر خواهد شد و سن شما کمتر به نظر خواهد رسید. بهتر است برای استفاده از ریمل از انواع سبک و ملایم آن استفاده کنید و در کنار خرید ریمل یا ماسکارا با قیمت خوب به مارک آن هم توجه کنید تا به سلامت چشم شما آسیبی وارد نشود.

 

علاوه بر اصل بودن برند ریمل در هنگام خرید دقت داشته باشید که برخی از انواع ریمل ضد آب  یا حجم دهنده می‌تواند برای مژه های شما سنگین باشد و بهتر است به سراغ انواع سبک‌تر بروید. ریمل‌های رنگی هم این روزها در بازار وجود دارند که می‌توانید با لباس و دیگر اکسسوری و آرایش خود آن را هماهنگ کنید. این روزها برندهای خارجی و  ایرانی مانند مک، این لی، مای و غیره دارای لوازم آرایش چشم مانند ماسکارا یا همان ریمل هم هستند.

 

6. استفاده از رژ لب روشن

ترفندهای آرایش کردن,انواع آرایش صورت,مهارت های آرایش کردن صورت

رژ لب روشن چهره را جوان می کند

 

در کنار آرایش روشن بهتر است رژ لب را نیز از رنگ‌های روشن استفاده کنید. رژ لب‌های تیره و مات موجب می‌شوند تا لب‌های شما نازک‌تر به نظر برسند و سن شما را بالاتر نشان می‌دهند. از طرف دیگر رنگ‌های بسیار کم رنگ هم می‌تواند صورت شما را بی‌روح نشان دهد. بهتر است رژی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی لب شما نزدیک باشد. برای گوشه‌های لب هم آن را با دست بزنید تا نرم‌تر به نظر برسد. خط لب هم بهتر است کم رنگ کشیده شود تا با رنگ رژ شما در تضاد نباشد.

 

7. آرایش روشن

بهتر است از آرایش هایی که پوست شما را پوشش زیادی می‌دهند پرهیز کنید. در این صورت هوای کمتری به پوست شما خواهد رسید و آسیب خواهد دید. زیر سازی زیاد موجب می‌شود تا درخشش طبیعی پوست شما هم از بین برود. بهتر است به سراغ کرم پودرهایی بروید که پوشش ملایم دارند. این کرم‌های ملایم بر روی پوست شما چین و چروک ایجاد نمی‌کنند و با داشتن یک آرایش روشن و سبک می‌توانید سن خود را کمتر نشان دهید.

نویسنده: وحیده امینی

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋