بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

10+1 نکته مهم برای یافتن کفش مناسب پاهای شما



یافتن کفش مناسب,نکاتی برای انتخاب کفش مناسب,انتخاب بهترین کفش

نکات مهم برای انتخاب کفش

 

کفش می‌تواند به پیشگیری از مشکلات پا و کاهش این مشکلات کمک کند. بااین‌حال، اگر کفش با پای شما تناسب نداشته باشد ممکن است باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شما شود. شما هر روز با پاهای خود راه می‌روید و آن‌ها را مجبور می‌کنید که وزن شما را تحمل کنند. فشار مکرر بر روی پا می‌تواند به‌تدریج به پاهای شما آسیب برساند. بنابراین، یافتن کفش مناسب اهمیت بسیار زیادی در محافظت از سلامت شما دارد. در ادامه با چند نکته مهم در این مورد آشنا می‌شوید.

 

1. پاهای خود را اندازه بگیرید

راهنمای انتخاب کفش مناسب,چگونه کفش مناسب انتخاب کنیم,کفش های مناسب

انتخاب سایز مناسب کفش

 

یک یا دو بار در سال پاهای خود را در فروشگاه کفش اندازه‌گیری کنید. مطمئن شوید که طول، عرض و طول قوس کف پا را اندازه‌گیری می‌کنید. بر اندازه‌گیری 10 سال پیش پای خود تکیه نکنید. رباط‌ها با افزایش سن، شل می‌شوند و کشیده می‌شوند. رباط بافتی است که استخوان را به استخوان متصل می‌کند. سایر بافت‌های پا نیز ممکن است در اثر گذر زمان تغییر کنند که این مسئله باعث می‌شود شکل و اندازه پای شما تغییر کند.

 

مطالعات نشان می‌دهند بسیاری از افراد کفشی با سایز اشتباه می‌پوشند که این مسئله آن‌ها را در معرض خطر اختلالات پا قرار می‌دهد. پاهای خود را در آخر روز اندازه‌گیری کنید. همچنین، در آخر روز برای خرید کفش به فروشگاه مراجعه کنید. بیشتر افراد در پایان روز، پاهایشان ورم می‌کند. بنابراین، اگر در طول روز خرید کنید ممکن است کفش تنگی را انتخاب کنید. پوما یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه لباس ورزشی است که می‌توانید کفش، کتونی و لباس اورجینال برند پوما را از طریق سایت نمایندگی پوما بخرید. بدیهی است که قیمت محصولات بسته به انتخاب شما متفاوت است.

 

2. سایز کفش مهم نیست

نگران سایز کفش نباشید. سایز کفش‌ها در شرکت‌های تولیدکننده متفاوت است. این مسئله به این دلیل اتفاق می‌افتد که شرکت‌های مختلف برای فرم دادن به کفش‌های خود از شکل‌های مختلفی استفاده می‌کنند. این امر به این معنی است که سایز 40 شرکت نایک با سایز 40 شرکت نیوبالانس متفاوت است.

 

3. کفش را متناسب با پای بزرگتر انتخاب کنید

دو پای هیچکس با یکدیگر یکسان نیست. معمولا یکی از پاها از دیگری کمی بزرگتر است. بنابراین، برای اینکه کفش مناسبی را انتخاب کنید، مهم است کفشی را در نظر بگیرید که اندازه آن با اندازه پای بزرگترتان مطابقت دارد. شما می‌توانید برای کفش بزرگتر پد در نظر بگیرید اما برای کفش کوچکتر نمی‌توانید کاری انجام دهید. از سوی دیگر، اگر بیش از 5/1 سایز میان پاهای شما اختلاف وجود دارد، دو کفش با سایز متفاوت انتخاب کنید.

 

4. جوراب مناسب بپوشید

برای خرید کفش، جورابی که معمولا می‌خواهید با آن بپوشید را همراه داشته باشید. اگر با کفش کتانی، جوراب ورزشی می‌پوشید در هنگام خرید کتانی، جوراب ورزشی بپوشید. اگر با کفش مجلسی، جوراب نازک می‌پوشید در هنگام خریدن کفش مجلسی، جوراب نازک بپوشید. ضخامت جوراب تاثیر بسیار زیادی در تناسب کفش با پاهای شما دارد.

 

5. در جلوی کفش حدود یک سانتی متر فضا بگذارید

مهم است که بین انتهای بلندترین انگشت پا و جلوی کفشتان، حدود یک سانتیمتر فضای خالی باشد. بلندترین انگشت پا برای بسیاری از افراد، انگشت شست پاست. برخی افراد انگشت دوم پایشان بلندتر است. بنابراین، مطمئن شوید که برای خالی گذاشتن فضای جلوی کفش، بلندترین انگشت پایتان را در نظر بگیرید.

 

6. با هر دو تای کفش راه بروید

وقت صرف کنید و با کفش موردنظر راه بروید. با دو تای آن در فروشگاه، قدم بزنید. اگر در فروشگاه سطوح مختلفی مثل موکت و سرامیک وجود دارد سعی کنید بر روی همه سطوح راه بروید.

 

7. پشتیبانی کفش از قوس کف پا را بررسی کنید

انتخاب بهترین کفش,راهنمای انتخاب کفش مناسب,چگونه کفش مناسب انتخاب کنیم

برا انتخاب کفش قوس کف پا را بررسی کنید

 

باید در کفش، مقداری تکیه‌گاه قوس کف پا وجود داشته باشد. این امر به محافظت از پای شما در برابر بسیاری از اختلالات کمک می‌کند. بااین‌حال، حتی اگر از تکیه‌گاه قوس کف پای کفش راضی نباشید می‌توانید آن را با کفی طبی جایگزین کنید اما در این مورد، مشورت با یک پزشک ضروری است. برند تیمبرلند یکی از تولیدکنندگان معروف در زمینه کفش مردانه و زنانه، بوت و نیم بوت است. شما می‌توانید محصولات اورجینال timberland را از سایت نمایندگی آن تهیه کنید و همچنین قیمت محصولات را بررسی کنید. آنچه در این میان بسیار مهم است اصل بودن کفش است.

 

8. باید به محض پوشیدن کفش، احساس راحتی داشته باشید

به‌محض اینکه کفش را می‌پوشید لازم است احساس راحتی را تجربه کنید. کفش ناراحت‌کننده را به این امید که بعدا راحت می‌شود نخرید. همچنین، اگر کفش را به‌صورت آنلاین خریده‌اید و با پوشیدن آن احساس راحتی نکرده‌اید، فورا آن را برگردانید.

 

9. کفش های بنددار بهتر با پا تناسب پیدا می کنند

کفش‌هایی که بند دارند می‌توانند نسبت به کفش‌های دیگر با پای شما بهتر تنظیم شوند. از سوی دیگر، نگه داشتن آن‌ها به پا نیز آسان‌تر است. وقتی پایتان ورم کرده است، کفش‌های بدون بند به‌سختی با پای شما تنظیم می‌شوند. نگه داشتن آن‌ها به پا نیز دشوارتر است. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین کفش را برای خود انتخاب کنید، کفش بنددار گزینه بهتری است.

 

10. کفش پاشنه‌بلند می‌تواند باعث مشکلات پا شود

برای اینکه دچار مشکلات پا نشوید، مهم است کفش‌هایی را انتخاب کنید که پاشنه کوتاهی دارند. ارتفاع پاشنه کفش نباید بیشتر از چهار سانتیمتر باشد. پاشنه‌های بلند کفش می‌توانند فشار بیشتری را به جلوی پا وارد کنند. این مسئله می‌تواند باعث درد گرفتن پا شود. برای مطالعه آسیب های کفش های پاشنه بلند به پا این مقاله را مطالعه کنید.

 

11. کفه کفش را بررسی کنید

آیا کفه کفشی که در نظر گرفته‌اید آن‌قدر محکم هست که از پای شما در برابر اجسام تیز محافظت کند؟ آیا کفش دارای ضربه‌گیر است؟ وقتی در فروشگاه راه می‌روید به احساسی که این ضربه‌گیرها به شما می‌دهند توجه کنید. سعی کنید روی سطوح سخت و موکت یا فرش راه بروید تا بررسی کنید که راه رفتن با کفش موردنظر بر روی این سطوح چه حسی به شما می‌دهد.

 

درنهایت، کفش های مناسب می‌توانند در پیشگیری از مشکلات پا بسیار کمک کننده باشند. بنابراین، برای اینکه بتوانید کفش مناسب پای خود را تهیه کنید، پاهای خود را چند بار اندازه گیری کنید و سعی کنید آن ها را در پایان روز و در حالت ایستاده اندازه بگیرید. کفشی را انتخاب کنید که با پای بزرگتر شما تناسب داشته باشد و اطمینان حاصل کنید که میان بلندترین انگشت پایتان و جلوی کفش، کمی فضای خالی وجود دارد. همچنین، به محض اینکه کفش را می پوشید مهم است احساس راحتی را تجربه کنید.

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋