بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

وان پلاس در اندیشه ارائه یک گوشی جدید در ۳ ماهه چهارم است



وان‌پلاس,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

وان‌پلاس در حال حاضر جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را با نام وان‌پلاس ۱۰ پرو در چین عرضه کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، این شرکت هنوز این دستگاه را به بازارهای جهانی عرضه نکرده و عرضه استاندارد وان‌پلاس ۱۰  نیز در انتظار است.

 

در این میان، گزارش جدیدی وجود دارد که ادعا می‌کند این شرکت تحت حمایت اوپو اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک نوع جدید از گوشی هوشمند با نام وان‌پلاس ۱۰آر (OnePlus 10R) در سه ماهه دوم سال جاری میلادی است.

 

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، وان‌پلاس ۱۰آر با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ (Dimensity) عرضه خواهد شد. این همان پردازنده‌ای است که انتظار می‌رود گوشی هوشمند اوپوو فایند ایکس۵ آینده را نیز تامین کند.

 

بر اساس گزارش اندروید سنترال، وان‌پلاس ۱۰ به دلیل عدم پشتیبانی از اتصال mmWave برای 5G که آن را برای بازار آمریکای شمالی نامناسب می‌کند، در این بازار از دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده نمی‌کند.

 

در مورد وان‌پلاس ۱۰آر، پسوند R دستگاه ارائه شده توسط این شرکت محدود به بازارهای آسیایی است، بنابراین این امکان برای وان‌پلاس وجود دارد که از دیمنسیتی ۹۰۰۰ در این دستگاه استفاده کند.

 

همچنین به نظر می‌رسد که وان‌پلاس اکنون در تلاش است تا از تراشه‌های مدیاتک بیشتری برای عرضه‌های ارزان‌قیمت، میان‌رده خود استفاده کند. تا سال ۲۰۲۱، این شرکت به طور انحصاری از تراشه‌های کوالکام اسنپ‌دراگون استفاده می‌کرد، اما سال گذشته با عرضه Nord ۲ این موضوع تغییر کرد.

 

در مورد سایر مشخصات OnePlus ۱۰R، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED باشد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در داخل، حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. جزئیات بیشتری هنوز در دسترس نیست، اما انتظار داریم در هفته‌ها یا ماه‌های آینده بیشتر بدانیم.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋