بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

آیفون ۱۴ پرو دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود



دوربین آیفون 14،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

این سومین باری است که آیفون وضوح دوربین اصلی خود را افزایش می‌دهد (آیفون ۴ به ۴S - ۵ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل؛ آیفون ۶ به ۶s - ۸ مگاپیکسل به ۱۲ مگاپیکسل) و تغییری جدی در روش اپل برای تعیین کیفیت دوربین‌ها خواهد بود.

به گزارش انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، این احتمال وجود دارد که اپل برای ارائه فیلمبرداری ۸K بر روی تلفن‌های پرو خود به وضوح بالاتری نیاز داشته باشد، اما بسته به صحنه، آن‌ها نیز با رزولوشن‌های مختلف فیلمبرداری خواهند کرد.  یک پرتره یا یک منظره می‌تواند از مگاپیکسل بیشتری استفاده کند، در حالی که یک عکس با نور کم می‌تواند در نهایت به ۱۲ مگاپیکسل تبدیل شود.

 

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل،  بار‌ها به دوربین اصلی  ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو اشاره کرده است.  او همچنین گفته است که زوم پریسکوپ با آیفون ۱۵ در سال ۲۰۲۳ در راه است.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋