بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت ثبت نوار قلب معرفی شد



ساعت هوشمند هواوی واچ D،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشوی P50 Pocket، از ساعت هوشمند واچ D هم رونمایی کرد.

 

هواوی برای بدنه‌ی این ساعت از آلیاژ آلومینیوم مخصوصی استفاده کرده که دوام بدنه را افزایش می‌دهد. اندازه‌ی نمایشگر این ساعت به ۱.۶۴ اینچ می‌رسد و تراکم پیکسلی آن هم ۳۲۶ پیکسل در اینچ است.

 

از ویژگی‌های این ساعت باید به گواهی IP68 اشاره کنیم که این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می‌تواند مقاومت کند. در بدنه‌ی این ساعت ۸ سنسور پیشرفته تعبیه شده که برای سنجش فشار خون مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین باید به پشتیبانی از حدود ۷۰ حالت ورزشی هم اشاره کنیم. هواوی مدعی شده که این ساعت نسبت به دیگر گجت‌ها از نظر دقت سنجش فشار خون حرف بیشتری برای گفتن دارد.

 

علاوه بر سنسورها، برای این کار الگوریتم‌های پیشرفته‌ای هوش مصنوعی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند تا دقت روند ثبت فشار خون بهبود پیدا کند. ظاهرا دقت سنجش فشار خون این ساعت به حدی بالا است که از آن می‌توان به جای دستگاه‌های مختص این کار استفاده کرد. هواوی می‌گوید ساعت هوشمند واچ D در هر روز می‌تواند ۶ مرتبه فشار خون و ۵ مرتبه نوار قلب ثبت کند و با وجود این کارها، عمر باتری ۷ روزه را ارائه می‌دهد.

 

همچنین کاربران چینی با پرداخت ۹۴ دلار در سال، از خدمات پزشکی بیشتری بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند از توصیه‌های متخصصان پزشکی استفاده کنند. این ساعت از دو روز دیگر با قیمت ۴۷۰ دلار راهی بازار چین می‌شود. هنوز در مورد احتمال عرضه‌ی جهانی این گجت گزارشی منتشر نشده است.

 

ساعت هوشمند هواوی واچ D،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

 

دیجی کالا

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋