بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

تحویل ۵۲ کیلوگرم بار با ۲ پهپاد!



پهپاد,اخبار اختراعات ,خبرهای اختراعات

دو پهپاد طی یک طرح آزمایشی در ایتالیا توانستند ۵۲ کیلوگرم بار را به مقصد مورد نظر برسانند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، به رغم قابلیت آشکار پهپادهای تجاری مستقل در تحویل کالا، این گونه خدمات به زمان زیادی نیاز دارند تا به هدف برسند. مشکل عمدتا یک موضوع نظارتی است. این فناوری سالهاست که کم و بیش آماده شده اما مقامات از رها کردن انبوهی از پهپادها در مناطق پرجمعیت نگران هستند؛ حتی اگر راه‌حل جایگزین، به کار گرفتن انبوهی از موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌های الکتریکی در خیابان‌ها باشد. اگر مشکل مربوط به ایمنی باشد، باید از خود بپرسیم که کدام روش، بدترین آمار را دارد.

 

با وجود این، تعدادی از عملیات آزمایشی در حال انجام شدن هستند؛ مانند سرویس بسیار محبوب شرکت "وینگ"(Wing) در کوئینزلند و شرکت ایتالیایی "فلایینگ بسکت"(FlyingBasket) که نخستین پرواز حمل و نقل سنگین شهری خود را با یک جفت پهپاد بسیار بزرگ در شهر تورین انجام داد.

 

فلایینگ بسکت با همکاری شرکت "لئوناردو"(Leonardo Company) و سرویس پست ایتالیا، دو پهپاد FB۳ خود را که هر کدام حدود ۲۶ کیلوگرم بار را حمل می‌کردند، از مرکز هماهنگی پست تا مقصدی در حدود ۳/۹ کیلومتری به کار گرفت. این محموله قابل توجه، فقط یک چهارم از ۱۰۰ کیلوگرم وزنی است که FB۳ می‌تواند تحمل کند.

 

پهپاد,اخبار اختراعات ,خبرهای اختراعات

برای اطمینان از ایمنی مردم، پهپادها بیشتر بر فراز رودخانه "استورا دی لنزو"(Stura di Lanzo) به پرواز درآمدند. یکی از پهپادها بار خود را در یک محفظه داخلی حمل می‌کرد و بار دومین پهپاد از یک قلاب آویزان بود. این بدان معناست که پهپاد می‌تواند بار را بدون نیاز به فرود آمدن، تخلیه کند.

 

"سازمان هواپیمایی ایتالیا"(ENAC)، مجوز این ماموریت را صادر کرد. این نخستین تحویل تجاری با پهپاد در اروپا نیست. برای نمونه، عملیات شرکت وینگ در هلسینکی به مردم امکان می‌دهد تا ناهار و قهوه را از پهپادها دریافت کنند. رساندن محموله بزرگ نشان می‌دهد که این پهپادها چقدر می‌توانند در عملیات فراتر از تحویل مستقیم به مشتری، سودمند باشند.

 

می‌توان گفت هنگامی که این خدمات برای آغاز عملیات در مقیاس کامل تایید شوند، اثری فوری و دگرگون‌کننده خواهند داشت. تحویل مواد غذایی، در زمان کمتر و سریع‌تر از همیشه و احتمالا با هزینه کمتر صورت خواهد گرفت. مشاغل مربوط به تحویل کالا تحت فشار شدید قرار خواهند گرفت و بسیاری از ون‌ها، کامیون‌ها، موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها از جاده‌ها خارج خواهند شد. صدای وزوز مانند پهپادهای کوچک، به یک لالایی آشنا برای شهرها تبدیل می‌شود و این یقینا روش انتقال جالبی خواهد بود.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋