بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

عرضه اولین ساعت هوشمند گوگل تا پیش از سال جدید میلادی



ساعت هوشمند,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

تیم سخت افزاری گوگل به طور پیوسته به تلاش خود در جهت گسترش دامنه دسترسی با نوآوری‌های جدید و قابل توجه ادامه داده است. این شرکت با ایجاد نوآوری‌هایی در زمینه‌ هدفون‌ها،‌خانه‌های هوشمند و حتی نوت بوک‌ها به سرعت در حال رشد است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی بی ام ال اف، بر اساس گزارش‌ها، گوگل در حال اضافه کردن یک ساعت به مجموعه دستگاه‌های هوشمند خود است و برنامه‌هایی برای عرضه تا سال جدید دارد.

 

طبق گمانه‌زنی‌ها به احتمال زیاد این دستگاه ممکن است نام‌هایی مانند Pixel Watch یا Pixel Wear را در زمان شروع عرضه به خود بگیرد، این نام‌ها نام‌هایی هستند که گوگل تا به حال آنها را به‌کار گرفته است.

 

در مورد طراحی دستگاه هوشمند، منابع خبری می‌گویند که به احتمال زیاد صفحه ساعت گرد و شاید حتی بدون حاشیه باشد. در حال حاضر، تشخیص اینکه ساعت هوشمند چه طراحی در عمل و همچنین دوام ساعت دارد، بسیار دشوار است. بسیاری از ساعت‌های هوشمند اپل به صورت گرد عرضه شده‌اند، بنابراین ما مطمئنا از شکل ظاهری ساعت‌های هوشمند گوگل شگفت زده نخواهیم شد.

 

اولین ساعت هوشمند جهان محصول اپل نیست

 

با این حال هدف گوگل توسعه ساعتی است که 90 درصد مردم بتوانند با آن کار کنند و افرادی که دارای سایز مچ بزرگی نیز  هستند با طراحی گوگل کاملا موافقند.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نوع ساعت‌های هوشمند می‌توانند سلامت و تناسب اندام را نیز کنترل و ردیابی کنند.

 

در عین حال به کارمندان مرتبط با این پروژه گفته شده تا از ساعت‌های استفاده کنند که این امر به بررسی و آزمایش آن کمک بیشتری کرده است. در این میان باید به این نکته اشاره کرد که از مشکلات این طرح ساعت هوشمند سرعت پایین شارژ آن و نیاز مداوم به شارژ است. با توجه به اهمیت طول عمر باتری برای دستگاه‌های هوشمند به ویژه ساعت‌های هوشمند، اگر دستگاه در آن حالت عرضه شود، شوک و شگفتی بزرگی خواهد بود. اعتقاد بر این است که گوگل راه‌حل‌های پایداری برای این مشکلات پیدا می‌کند که احتمالاً تا پیش از عرضه عمومی ساعت‌های پیکسل یا ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲، این معضل حل خواهد شد.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋