بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

رونمایی مدل های جدید پیکسل گوگل



گوشی‌های پیکسل ,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را که جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند این شرکت و نخستین مدلهای مجهز به پردازنده تنسور ساخت این شرکت هستند را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، این غول فناوری همچنین سرویس اشتراکی پیکسل پَس را که هزینه اشتراک ماهانه آن برای مشتریان آمریکایی از ۴۵ دلار آغاز می شود را معرفی کرد. این سرویس شامل پیکسل ۶ و دسترسی به نسخه‌های پولی یوتیوب و یوتیوب موزیک خواهد بود.

 

قیمت پیکسل ۶ از ۵۹۹ دلار و قیمت پیکسل ۶ پرو که صفحه بزرگتری دارد، از ۸۹۹ دلار شروع می‌شود. هر دو گوشی به دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی اوکتا پی دی کواد بایر و یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز هستند. حسگرهای جدیدی که در پشت گوشی قرار دارند، کمک می‌کنند تصاویر ۱۵۰ درصد روشن‌تر از مدل پیکسل ۵ گرفته شوند. پیکسل ۶ پرو یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت ۴ایمس اپتیکال و ۲۰ ایکس سوپر رِس زوم دارد. طراحی جدید یک بدنه فلزی و یک نوار سیاه در پشت گوشی دارد که دوربین را می‌پوشاند.

 

بر اساس گزارش رویترز، این گوشی‌ها از ۲۸ اکتبر از سوی اپراتورهای تلفن همراه آمریکا عرضه خواهند شد.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋