بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

عینک شگفت انگیز و آینده نگر TCL



شرکت TCL در راستای تنوع بخشی به محصولات آینده نگرانه خود، اخیراً از یک عینک هوشمند MicroLED با نام FFALCON Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition رونمایی کرده است که می‌تواند دریچه‌ای به سوی محصولات هوشمند آینده لقب بگیرد. 

 شرکت TCL اخیراً برنامه گسترده‌ای را برای تنوع بخشی به محصولات هوشمند با رویکرد آینده نگرانه آغاز کرده که یکی از دستاورد‌های آن، رونمایی از اولین عینک MicroLED AR این شرکت با نام FFALCON Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition است که قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 TCL Electronics، توسعه دهنده و تولید کننده محصولات الکترونیکی و محصولات واقعیت افزوده، سرانجام اولین عینک دو رنگ چشمی MicroLED AR را با چند ویژگی چشمگیر روانه بازار کرد.

شرکت TCL,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

 

عینک‌های هوشمند Thunderbird Pioneer Edition یک عینک AR هولوگرافی و هدایت موج سبک است که به طور کامل توسط شرکت TCL تولید شده است. این دستگاه با صفحه نمایش رنگی نازک، روشن و با روشنایی بالا به عنوان اولین مدل در صنعت در نظر گرفته شده است که یک موجبر هولوگرافی MicroLED دو رنگ کامل را ارائه می‌دهد.

 

همانطور که شرکت سازنده اشاره کرده، توسعه عینک‌های هوشمند Thunderbird سه سال به طول انجامیده است. تیم سازنده برای ساخت این عینک هوشمند آینده نگرانه، تجزیه و تحلیل موج نوری و الگوریتم‌های بهینه سازی را توسعه داده تا عینک‌های AR جدید، شرایط خلاقانه و شگفت انگیزی را در اختیار کاربران قرار دهند. این برنامه توسعه، نشان دهنده تلاش TCL برای ایجاد تعادل در کارایی و تنوع در تولید برای اهداف تجاری است.

 

ویفر‌های شیشه‌ای عینک با ضریب شکست بالا، به طور قابل توجهی زاویه نامناسب بازتاب کلی نور را برای مشاهده بهتر در AR کاهش می‌دهد. همچنین طبیعت سبک عینک‌های AR جدید را می‌توان با فناوری جدید معماری بهینه تک لایه مواد مرتبط دانست.

 

مجموعه‌ای از قابلیت‌های Thunderbird Smart Glasses Pioneer Edition شامل نمایش اطلاعات اساسی، اشتراک گذاری عکس، کنترل هوشمند دستگاه‌های مختلف، ترجمه متون، برقراری تماس‌های صوتی و ویدئویی و ناوبری بالقوه در دنیای واقعی و برخی دیگر از عملکرد‌های هیجان انگیز است. این عملکرد‌ها نشان می‌دهد که عینک AR جدید با قابلیت‌های جذاب خود می‌تواند به یک دستگاه هوشمند همه کاره برای کاربران تبدیل شود. البته هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است و بعید به نظر می‌رسد که این دستگاه آینده نگر حتی در سال آینده هم به دست مشتریان برسد.

 

با این حال، مشخصات عرضه شده نشان دهنده یک محصول نهایی است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آینده نچندان دور با جزئیات بیشتری از قابلیت‌های این عینک هوشمند، آشنا شویم.

 

فرارو 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋