بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

آشنایی با گرایشات و آینده کاری رشته گردشگری



معرفی رشته گردشگری, بازار کار رشته گردشگری, فارغ التحصیل رشته گردشگری

گردشگری رشته ای جذاب و مهیج

 

همه چیز در مورد تحصیل در رشته گردشگری

با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت گردشگری در دنیا، امروزه می توان از رشته گردشگری تحت عنوان یکی از مهیج ترین و صد البته سودآورترین رشته های تحصیلی یاد کرد. در صورتی که شما شخصیتی ماجراجو، برونگرا و اجتماعی دارید؛ رشته گردشگری مناسب ترین انتخاب برای شماست.

نگاه کلی

جهان پیرامون ما به طرق مختلف کار می کند و رویدادهای جهانی می توانند نقشی تعیین کننده برای امکانات و شرایط گردشگری و صنعت گردشگری داشته باشند. در صنعت گردشگری با سرعت بالا و تغییرات مداوم ، نوآوری برای ادامه رشد و موفقیت تشویق و ضروری است.  این مهم است که بتوان با استفاده از دانش چندین موضوع علوم اجتماعی ، مطالعات گردشگری را از منظر وسیع تری مشاهده کرد.

 

به عنوان مثال ، به گفته محمد هرسی ، رئیس فدراسیون گردشگری کنیا ، در کشوری مانند کنیا که گردشگری تا 60٪ از درآمد این بخش را تأمین می کند:

 "ما می خواهیم دلار گردشگری با اجازه دادن به گردشگرانی که علاقه بیشتری به تجربیات دارند ، برای همه کاهش یابد. با تعامل با جوامع و زندگی روزمره آنها ، مانند روش لذت بردن از محصولات صرفاً با مشاهده آنچه در اطراف آنها اتفاق می افتد ، از همان لذت ببرند. "

 

در برنامه مدیریت گردشگری و مهمان نوازی دانشگاه South Bank لندن ، بسیاری از دانشجویان این فرصت را دارند که در خارج از کشور تحصیل کنند و در حین تحصیل در رشته های خود مشغول به کار شوند.

 

در مصاحبه میزگرد اخیر ، یکی از دانشجویان گفت: "من واقعاً لذت بردم ، قبلاً هرگز در هیچ کجای دنیا نرفته بودم. در زندگی باید جهت گیری شود. [...] اگر این رشته را مطالعه نمی کردم ، هرگز نمی توانستم به بارسلونا بروم. زندگی و کار در ترکیه جایی بود که من خیلی چیزها یاد گرفتم. "

 

گرایش رشته گردشگری, رشته گردشگری, دروس رشته گردشگری

گردشگری راهی به سوی ناشناخته ها

 

آموزش های رشته گردشگری

در رشته گردشگری ، دانشجویان مهارت های اصلی نظارتی ، تفکر انتقادی ، وظایف اداری ، برنامه ریزی و توسعه برنامه و همچنین مهارت های پیشرفته ارتباطی و رهبری را توسعه و تمرین می کنند. این کارها در همه مشاغل ضروری است ، اما متناسب با روش های خاص منحصر به فرد گردشگری می تواند چالش برانگیز و سودآور باشد.

 

آموزش های گردشگری درک شما در مورد گردشگری به عنوان یک فعالیت ، چگونگی سازماندهی و توسعه صنعت گردشگری و تأثیر گردشگری بر جامعه به صورت محلی ، ملی و جهانی را تعمیق می بخشد.

 

رشته گردشگری به طور کلی حوزه مطالعاتی و تحقیقاتی خود را مورد بررسی قرار می دهد ، جایی که جنبه های جسمی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی گردشگری ، بازارهای گردشگری و مقاصد اصلی ترین بخش یادگیری هستند. 

 

آینده رشته گردشگری: گرایش ها

یک مدرک معمولی در رشته گردشگری ممکن است منجر به مشاغل زیر شود: مدیر رستوران ، مدیر هتل ، آژانس مسافرتی یا راهنمای تور. با این وجود ، گزینه های شغلی و راه های استفاده از مدرک گردشگری بسیار زیاد است؛ شما که نمی خواهید فقط به این چهار مورد محدود شوید!

 

دانشجویانی که در رشته گردشگری تحصیل می کنند تخصص های مختلفی را برای انتخاب دارند و می توانند مطالعات خود را در چندین زمینه خاص مختلف متمرکز کنند. 

تحصیل در رشته گردشگری و کسب تجربه در حین تحصیل ، می تواند پس از فارغ التحصیلی کمک کند به دنبال کار بگردید. بنابراین برای تخصص در صنعت گردشگری این زمینه ها را بررسی کنید!

 

بوم گردی و گردشگری پایدار

اگر به دنبال ادغام علاقه خود به فعالیت های زیست محیطی و گردشگری هستید ، پس باید مطالعه بوم گردی یا گردشگری پایدار را در نظر بگیرید. مسافران و گردشگران به دنبال تجربیات معتبری هستند که تأثیرات مخرب آن بر محیط زیست کم باشد. آنها اغلب به دنبال راه هایی برای تلفیق سفرهای خود با فعالیت های زیست محیطی یا پروژه های خدماتی هستند. این روند فقط زمانی افزایش خواهد یافت که جهان شاهد تأثیرات و پیامدهای تغییرات آب و هوایی است.

 

اخیراً ، شرکتهای گردشگری از دانشمندان خواسته اند ضمن حفظ محیط زیست ، در زمینه برنامه ریزی و توسعه هتل ها و خدمات خود به آنها مشاوره دهند. ابی الین در نیویورک تایمز گزارش می دهد:

"گردشگری بوم گردی مدتی است که در صنعت گردشگری حرف اول را می زند ، هتل های بیشتر و بیشتر به مهمانان این امکان را می دهند تا برای محافظت از محیط زیست تلاش کنند. [و شرکت هایی مانند] اینکاتررا در حین تورهای طبیعت گردی ، کارگاه ها و کلاس هایی را برای مهمانان ارائه می دهد "

 

رشته گردشگری, دروس رشته گردشگری, آینده رشته گردشگری, رشته گردشگری چیست

گردشگری بهترین راه برای آشنایی با فرهنگ های مختلف

 

مطالعات گردشگری تفریحی ( اوقات فراغت)

ایده تحصیل درمورد اوقات فراغت و تفریحات به عنوان یک حرفه بالقوه خیلی خوب به نظر می رسد؛ درست است؟ با این حال ، این گزینه عالی دیگری برای علاقه مندان به سمت دیگری از صنعت گردشگری است. 

مطالعات گردشگری در اوقات فراغت به عنوان "یک دانش اجتماعی که بر چگونگی تأثیر فعالیت های تفریحی بر افراد و جوامع متمرکز است"؛ تعریف می شود. 

 

طبق تعریف ، فعالیت های تفریحی فعالیت هایی است که برای کمک به افراد در هنگام کار انجام می شود و از آن لذت می برند. به عنوان مثال می توان به پیاده روی ، دوچرخه سواری ، مطالعه ، بازی با ورق یا شرکت در رویدادهایی در موسیقی یا هنر اشاره کرد. 

 

به عنوان یک متخصص در اوقات فراغت و تفریح ، شما قادر خواهید بود برای انواع مختلف گروهها رویدادها و فعالیت های مناسبی ترتیب دهید. دانشجویان در این زمینه برای جلب مشارکت جوامع و ایجاد روابط اجتماعی برای ارتقا سلامت کار می کنند. 

 

شما به عنوان یک دانشجو در این زمینه "آنچه را که تبلیغ می کنید" تمرین خواهید کرد ، به این معنی که یاد می گیرید چگونه هر فعالیت تفریحی که از آن لذت می برید سازماندهی کنید و به تعامل و آموزش به مشتریان و گردشگران بپردازید.

 

مدیریت استراحتگاه (هتل داری)

به دنبال موقعیت های مدیریتی بالاتر در صنعت گردشگری هستید؟ تخصص در مدیریت رفت و آمد مکرر به شما امکان می دهد مهارت های لازم را برای برتری و رسیدن به بالاترین موقعیت ها در یک استراحتگاه ، یکی از پردرآمدترین بازارهای صنعت گردشگری، کسب کنید. 

 

این رشته اصول فرآیندهای تولید مشترک خدمات را در شرکت های گردشگری ، محیط رقابتی آنها و استراتژیهای خدمات رقابتی مرتبط معرفی می کند. این رشته بر اقتصاد خرد تقاضا و عرضه گردشگری ، اقتصاد کلان جهانگردی و نظریه های رشد تمرکز دارد و به اقتصاد پایداری گردشگری و محدودیت های تحلیل اقتصادی نئوکلاسیک می پردازد.

 

مطالبی که ممکن است در رشته مدیریت گردشگری بخوانید معمولا موارد زیر می باشند:

ایمنی غذایی میکروبی ، حسابداری ، مدیریت بخش اتاق های هتل ، روابط عمومی و سیستم های اطلاعات مدیریت. شما به عنوان مدیر یک هتل ، استراحتگاه یا هر تأسیساتی که به مهمان نوازی و مدیریت با کیفیت بالا احتیاج دارد. شما بر امور روزانه نظارت خواهید کرد و رهبر و مدیر تعداد زیادی کارمند خواهید بود. پذیرایی ، جلسات ، رویدادهای خاص ، عروسی و موارد دیگر ممکن است در حوزه شما باشد.

 

به عنوان یک دانشجو که علاقه مند به تبدیل شدن به یک مدیر اقامتگاه است ، کسب تجربه عملی در دنیای واقعی از طریق کارآموزی و مشاغل تابستانی در انواع هتل ها و استراحتگاه ها برای یادگیری بیشتر در مورد صنعت و انواع رهبری و مدیریت بسیار سودمند است. 

 

رشته گردشگری, دروس رشته گردشگری, آینده رشته گردشگری

گردشگری، دید افراد را بازتر می کند

 

آموزش راهنمای تور

یکی از جنبه های بسیار خاص و مهم گردشگری ،راهنمایی تور است. شما بعنوان یک راهنمای تور مسئولیت رفاه ، سلامتی و تجربه کلی همه شرکت کنندگان در گروه خود را بر عهده دارید.

 

 به دست آوردن مهارت و دانش کافی برای هدایت گروهها در ورزشها یا فعالیتهای خاص ، در دوره های ثبت نام شده اتفاق می افتد که به شما امکان می دهد این مهارت ها را توسعه داده و آنها را تقویت کنید. شما باید سبک رهبری خود را دریابید.

 

آموزش رهبری در فضای باز، شما را وادار به اجرای چهار نقش اصلی در پویایی گروه در محیط های بیرونی می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه رهبر گروه باشید. کسب آموزش و گواهینامه های استاندارد صنعت به شما امکان می دهد با سرعت و موفقیت بیشتری وارد بازار کار شوید.

 

کار با گروه هایی از افراد ، کمک به آنها در دستیابی به اهداف شخصی خود با ارائه تجربه های امن و هیجان انگیز در سفر ، می تواند سود آورترین شغل باشد. به قول معروف ، "مشتریان ممکن است آنچه را که شما گفتید فراموش کنند اما هرگز احساسی که آنها می دهید را فراموش نمی کنند".

 

بنابراین دانشجویان رشته گردشگری گزینه های مختلف و متنوعی برای انتخاب دارند. اما به طور کلی و فارغ از این که کدام یک را انتخاب کنید ، کمک به دیگران برای داشتن تجربه های شگفت انگیز و فراموش نشدنی یک سفر جذاب و هیجان انگیز را رقم می زند...

 

معرفی رشته گردشگری, بازار کار رشته گردشگری, فارغ التحصیل رشته گردشگری

گردشگری، راهی برای تمدد اعصاب و ایجاد نشاط

 

گردآوری: بخش علمی

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋