بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

اعتراض کاربران به قفل شدن ناگهانی گوشی های پیکسل 3 گوگل



گوگل ,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

تعداد زیادی از کاربران نسبت به قفل شدن ناگهانی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال اعتراض کرده و می‌گویند این گوشی ها بدون هیچ گونه هشدار قبلی از کار می‌افتند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، مالکان این گوشی ها با حضور در مجمع آنلاین پشتیبانی گوگل موسوم به ایشو تراکر می گویند پیکسل 3 بدون هیچ هشداری ناگهان کارآیی خود را از دست می دهد و دیگر به هیچ عنوان قابل استفاده نیست.

 

در این شرایط گوشی در وضعیت اضطراری موسوم به ای دی ال قرار می گیرد و حتی امکان بارگذاری میان افزار جدید برای گوشی برای بازیابی داده های آن وجود نخواهد داشت.

 

هنوز مشخص نیست این شرایط جدید به چه علت و چگونه به وجود می آید و آیا هیچ راه حل عملیاتی برای پرهیز از وقوع مشکل مذکور وجود دارد یا خیر. گوگل نیز علیرغم درخواست های مکرر هنوز در این زمینه اظهارنظری نداشته است. برخی متخصصان وقوع این مشکل را ناشی از یک نقص سخت افزاری دانسته و برخی دیگر می گویند یک نقص فیزیکی در گوشی های پیکسل 3 عامل این مساله است.

 

باید توجه داشت که گوشی پیکسل 3 جزء گوشی های قدیمی شرکت گوگل است و گارانتی اکثر این گوشی ها تمام شده یا رو به اتمام است. لذا کاربران باید برای تعمیر گوشی های یادشده پول بپردازند و بعید است گوگل حاضر باشد گارانتی گوشی های یادشده را تمدید کند.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋