بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

سامسونگ روی گوشی گلکسی A۱۳ کار می کند



گلکسی,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

شهریورماه سال گذشته گلکسی A42‌ ۵G به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین گوشی ۵G سامسونگ معرفی شد. اما به گفته منابع آگاه ظاهرا کره‌ای‌ها روی توسعه موبایل ۵G جدیدی با قیمت بسیار پایین‌تر کار می‌کنند که احتمالا با نام گلکسی A13 5G در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

بر اساس گزارش جدید «GalaxyClub»، ظاهرا کره‌ای‌ها روی موبایل اقتصادی با شماره مدل SM-A136B کار می‌کنند. با توجه به اینکه گلکسی A12 در ایالات متحده با قیمتی کمتر از ۱۸۰ دلار و در اروپا با قیمت ۱۷۰ یورو عرضه شد، انتظار می‌رود گلکسی A13 5G با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد. گلکسی A12 در ماه دسامبر ۲۰۲۰ عرضه شد،‌ در نتیجه می‌توان انتظار داشت کره‌ای‌ها گلکسی A13 را نیز تا پایان سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ رونمایی کنند. 

 

اطلاعات زیادی درباره مشخصات گلکسی A13 5G در دست نیست. گلکسی A12 سامسونگ با نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، چیپست هلیو P35 مدیاتک، ۲/۳/۴/۶ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. همچنین این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی است. در نتیجه انتظار می‌رود گلکسی A13 5G از چیپ سریعتر،‌ رم بالاتر از نسخه پایه قبلی و شاید نمایشگر بهبودیافته‌تری بهره ببرد.

 

سامسونگ به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های ۵G است. اوایل شهریور ماه نیز این کمپانی گوشی گلکسی M32 5G را در بازار هند معرفی کرد. این گوشی میان‌رده ۵G به دوربین اصلی چهارگانه و چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده است. قیمت گلکسی M32 5G در نسخه پایه برابر ۲۸۲ دلار است و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۱۰ دلار فروخته می‌شود.

 

همچنین این شرکت اواسط مردادماه و چندین ماه پس از معرفی گلکسی A52 5G، از نسخه بروز شده آن تحت نام A52s 5G رونمایی کرد که از تراشه قدرتمندتری بهره می‌برد. این دستگاه از ۱۲ شهریور وارد بازار بریتانیا می‌شود. قیمت پایه گلکسی A52s برابر ۴۱۰ پوند است که کمی از گلکسی A52 بالاتر است.

 

دیجیاتو 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋