بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

ساعت های اپل سری ۷ با نمایشگر و قاب بزرگ تر عرضه می شوند



اپل واچ،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

اپل قصد دارد ساعت‌های هوشمند سری ۷ خود را با تغییرات اساسی در طراحی عرضه کند که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر و قاب بزرگ‌تر برای این ساعت اشاره کرد.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، منابع نزدیک به اپل می‌گویند قرار است ساعت‌های هوشمند جدید اپل با دو قاب ۴۱ و ۴۵ میلیمتری به بازار بیاید. این ساعت‌ها فعلاً با دو قاب ۴۰ و ۴۴ میلیمتری عرضه می‌شوند.

 

با این تغییر نمایشگرهای ساعت هوشمند جدید اپل نیز بزرگ‌تر خواهد شد. همچنین حاشیه‌های نمایشگرهای ساعت‌های جدید اپل کمتر شده و لبه‌های ساعت‌های مذکور نیز تخت تر می‌شود.

 

در ساعت‌های سری ۷ اپل از واچ فیس های جدیدی نیز استفاده شده که شخصی سازی ظاهر و بخش‌های قابل نمایش بر روی نمایشگر را تسهیل می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها بر روی ساعت‌های قدیمی اپل در دسترس نخواهد بود. انتظار می‌رود میزان شارژ ساعت‌های اپل سری ۷ هم بیشتر شود.

 

انتظار می‌رود ساعت‌های اپل جدید همراه با آیفون جدید موسوم به آیفون ۱۳ در اواخر شهریور ماه رونمایی شده و عرضه عمومی آنها از پاییز آغاز شود.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋