بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

گوشی نسل پنجم جان سخت و ضد اسید عرضه شد



گوشی ضد اسید،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

شرکت چینی دوگی از عرضه گوشی نسل پنجم جان سخت وی ۱۰ خبر داده که دارای دوربین چهارگانه، باتری بزرگ و حرارت سنج مادون قرمز است.

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، گوشی وی ۱۰ تاییدیه MIL-STD-۸۱۰G را دریافت کرده که به معنای مقاومت آن در برابر رطوبت، فشار و محیط اسیدی است. همچنین این گوشی در برابر گرد و خاک و رطوبت نیز مقاوم است. گوشی یادشده در صورت سقوط در عمق ۵ متری آب برای مدت دو ساعت سالم باقی می‌ماند.

 

از این گوشی می‌توان برای عکاسی و فیلم برداری در زیر آب بدون نیاز به قاب محافظ استفاده کرد. گوشی مذکور در صورت سقوط از ارتفاع سه متری بر روی سطح سیمانی نیز سالم می‌ماند.

 

ضخامت این گوشی ۱۶.۱ میلیمتر بوده و وزن آن به ۳۴۰ گرم می‌رسد. نمایشگر ال سی دی و ۶.۳۹ اینچی با دقت ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل، وجود ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ این گوشی، نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰.۵ درصد، پردازنده هشت هسته‌ای دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک و ۲.۲ گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Mali-G۵۷ MC۲، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن ۲۵۶ گیگابایت حافظه میکرواس دی از جمله امکانات این گوشی است.

 

این گوشی دارای چهار دوربین با دقت ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسل بوده و قادر به ضبط ویدئو با کیفیت ۲K و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. دقت دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و باتری آن ۸۵۰۰ میلی آمپری است که ۴۷ ساعت مکالمه مداوم را ممکن می‌کند. گوشی مذکور که با فناوری شارژ بی سیم هم سازگار است، تنها ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋