بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

واتساپ در حال آزمایش همگام سازی چند دستگاهی است



واتساپ،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

پلتفرم واتساپ در حال آزمایش ویژگی همگام سازی چند دستگاهی است که نیازی هم به تلفن همراه ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از انگجت، اگرچه کاربران واتساپ می‌توانند از سرویس پیام رسانی در چندین سیستم عامل استفاده کنند، اما هنوز هم لازم است برای اتصال، به تلفن هوشمند خود متصل شوند. دلیل اصلی این امر نحوه مدیریت رمزگذاری انتها به انتهای (E۲EE) واتساپ است. اما خبر خوب این است که این رویه در حال تغییر است و در نهایت برای استفاده از واتساپ در وب، macOS، ویندوز یا بستر‌های دیگر، نیازی به کمک گرفتن از تلفن نخواهید داشت.

 

از امروز، واتساپ از کاربران دعوت کرد که نسخه بتا چند دستگاهی را امتحان کنند. شما می‌توانید از این سرویس در گوشی و حداکثر چهار دستگاه دیگر استفاده کنید. (البته به شرطی که آن‌ها تلفن هم نباشند)

 

آزمایش ویژگی همگام سازی چند دستگاهی در واتساپ

البته واتساپ روش چند دستگاهی را با گروه کوچکی از افراد در برنامه بتا خود امتحان می‌کند که بعداً می‌توانند از نسخه بتا انصراف دهند. واتساپ با کمک این کاربران، تجربه چند دستگاهی را بهینه کرده و برخی ویژگی‌های دیگر را قبل از پخش گسترده، به آن اضافه می‌کند.

 

اگرچه بسیاری از کاربران درخواست پشتیبانی از چند دستگاه را داشته اند، اما تحقق این امر مدتی طول کشیده است. این پلتفرم سیستمی را ایجاد کرده است که رمزگذاری انتها به انتها را حفظ می‌کند در حالی که به افراد امکان می‌دهد داده‌ها مانند نام مخاطب، بایگانی و پیام‌های ستاره دار را در دستگاه‌ها همگام سازی کنند.

 

تاکنون رویه این پلتفرم اینگونه بوده که، برنامه گوشی هوشمند واتساپ یک مجرای ضروری برای اتصال این سرویس بوده است. سایر سیستم عامل‌ها مانند وب و برنامه‌های دسکتاپ پیوندی امن و ثابت با برنامه تلفن را حفظ کرده و محتوا را منتقل می‌کنند. اما اگر باتری تلفن شما خالی شود یا مشکلی در برنامه گوشی‌های هوشمند به وجود بیاید، دیگر نمی‌توانید از واتساپ در سیستم عامل‌های دیگر استفاده کنید.

 

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋