بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

مایکروسافت در حال طراحی نسل جدید ویندوز است



,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

به گفته ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت این شرکت در تلاش برای طراحی نسل جدیدی از ویندوز است و قصد دارد ویژگی‌های آن را در آینده نزدیک بیان کند. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، وی با حضور در نشست بیلد ۲۰۲۱ در این مورد گفته است: به زودی ما برخی از مهم‌ترین به روزرسانی های ویندوز را به اشتراک می‌گذاریم تا فرصت‌های اقتصادی بزرگ‌تری را در دسترس توسعه دهندگان و خالقان ابزار و نرم افزارها قرار دهیم.

 

نادلا تصریح کرده که خود در حال بررسی و آزمایش برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جدید سیستم عامل ویندوز است و این کار را ظرف چند ماه آینده انجام خواهد داد. وی افزوده است: من کاملاً در مورد قابلیت‌های این ویندوز تازه هیجان زده هستم.

 

مدیر عامل مایکروسافت ادامه داده است: ما فرصت‌های بیشتری را برای تمامی توسعه دهندگان ویندوز خلق خواهیم کرد و به هر فرد خلاقی امکان خواهیم داد تا از این پلتفرم به شکلی آزادانه استفاده کند و اپلیکیشن‌های مدنظر خود را بسازد و توزیع کند.

 

نادلا همچنین از به روزشدن فروشگاه آنلاین مایکروسافت خبر داد و گفت این فروشگاه در زمینه توزیع نرم افزارها از انعطاف بیشتری برای توسعه دهندگان برخوردار خواهد شد و شرکت‌ها خواهند توانست سیستم پرداخت خود را برای خریدهای درون برنامه‌های اپلیکیشن‌های خود مورد استفاده قرار دهند.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋