بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟



آموزش دانلود از یوتیوب, طریقه دانلود از یوتیوب, دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟

 

آموزش دانلود از یوتیوب

یوتیوب به یکی از محبوبترین و جذاب ترین شبکه های اجتماعی بین کاربران تبدیل شده است. اما چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟ پس اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده با ما همراه شوید.

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟

حتما با یوتیوب، این شبکه اجتماعی بزرگ آشنا هستید. جالب اینجاست که با وجود فیلتر بودن این شبکه برای کاربران ایرانی، تعداد کاربران آن از مرز 1.8 میلیارد نفر گذشته و ممکن است این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد:"چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟"

 

ین سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده چراکه در یوتیوب هر ویدیوئی که بخواهید پیدا میکنید و محدودیتی در تماشای ویدیو ندارید.

 

پس با ما همراه شوید تا در ادامه شما را با روش های چگونگی دانلود از یوتیوب آشنا کنیم.

اما قبل از آن VPNهای خود را روشن کنید.

 

• روش اول: استفاده از سایت savefrom.net

ابتدا در یوتیوب فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس آن را کپی میکنید .برای اینکار کافیست به آدرسی که در نوار بالای مرورگر شما قرار دارد رفته آدرس را انتخاب و کپی کنید. حالا به سایت savefrom.net بروید و لینک خود را در کادری که تصویر آن را نشان داده ایم پیست(Past) کنید.

 

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم, دانلود از یوتیوب, نرم افزار دانلود از یوتیوب

سایت savefrom

 

حالا کافیست کیفیتی راکه میخواهید انتخاب کرده و روی دکمه دانلود بزنید و منتظر بمانید تا کار به اتمام رسد.

آدرس سایت: https://en.savefrom.net/18/

 

• روش دوم: استفاده از سایتی به نام Y2Mate.com

در اینجا هم کافیست لینک ویدیو مورد نظر خود را از یوتیوب کپی کنید و به سایت Y2Mate.com بروید و در کادری که مانند تصویر روبه وری شما قرار دارد، آدرس را پیست کنید و گزینه استار را بزنید. حالا روی هرکیفیتی که میخواهید کلید دانلود را بزنید.

 

آموزش دانلود از یوتیوب, طریقه دانلود از یوتیوب, دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب

سایت Y2Mate

 

آدرس سایت:  https://www.y2mate.com/en69

 

• استفاده از سایت KeepVid

آدرس ویدیو خود را کپی و به سایت KeepVid بروید. دو گزینه در مقابل شما قرار دارد: YouTube Video Converter و YouTube Playlist Converter. حالا گزینه YouTube Video Converter را زده تا کادری مانند تصویر برای شما نمایش داده شود.

 

نرم افزار دانلود از یوتیوب, نحوه دانلود از یوتیوب, روش دانلود از یوتیوب

سایت KeepVid

 

در این کادر آدرس ویدیو مورد نظر خود را past کرده و دکمه Download Now  آبی را کلیک و کیفیت را انتخاب کنید تا ویدیو دانلود شود.

آدرس سایت: https://keepvid.pro/en46/youtube-converter-free

 

• نرم افزار 4K Video Downloader

روش های قبلی را میتوانستید هم برای موبایل و هم برای کامپیوتر خود استفاده کنید. اگر به ددنبال نرم افزار برای دانلود هستید اولین گزینه نرم افزار 4K Video Downloader میباشد که برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک قابل استفاده است.

برای استفاده از این نرم افزار کافیست به سایت https://www.4kdownload.com/products/product-videodownloader رفته و به محض ورود با صفحه ای مانند تصویر زیر روبه رو میشوید. 

 

افزونه دانلود از یوتیوب, چگونه از یوتیوب دانلود کنیم, دانلود از یوتیوب

نرم افزار 4K Video Downloader

 

حالا گزینه Get 4K Video Downloader را زده و نرم افزار را دانلود میکنید. سپس به یوتیوب رفته و آدرس ویدیو مورد نظر را کپی  و نرم افزار 4K Video Downloader را باز کنید. بعد از باز شدن نرم افزار، گزینه ای می بینید به نام past link.

 

روی علامت سبز رنگ paste link کلیک کنید. این گزینه در گوشه سمت چپ بالای پنجره 4K Video Downloader قرار دارد. انجام این کار باعث خواهد شد که 4K Video Downloader آدرس ویدیو که قبلا کپی کرده اید، استخراج کند.

 

حالا یک فرمت ویدیویی را از فهرست " Format" انتخاب و گزینه دانلود را کلیک کنید تا ویدیو مورد نظرتان دانلود شود.

 

• نرم افزار بعدی کسی نیست جز، YTVD

بعد از نصب نرم افزار از سایت https://www.ytddownloader.com/، لینک ویدویو را از یوتیوب برداشته و در قسمت مشخص شده که در تصویر زیر وجود دارد، وارد کنید و بعد از انتخاب کیفیت‌ مورد نظر دکمه Download را که در قسمت پایین نرم‌افزار نمایان است، کلیک کنید.

 

برنامه دانلود از یوتیوب, اموزش دانلود از یوتیوب, افزونه دانلود از یوتیوب

نرم افزار YTVD

 

• استفاده از نرم افزار مدیریت دانلود IDM

فقط کافیست نرم افزار IDM را بر روی مرورگر خود نصب کنید تا افزونه IDM CC بر روی مرورگر شما قرار گیرد و از این پس در هر صفحه‌ای چه در یوتیوب و چه  در هر سایت دیگری ،هر ویدیویی پخش شود IDM  دکمه‌یPopup ی مثل شکل زیر با نام Download this video بالای آن ویدئو قرار می‌دهد که با کلیک برروی  آن و انتخاب کیفیت، ویدیوی خود را  دانلود می کنید.

 

آموزش دانلود از یوتیوب, طریقه دانلود از یوتیوب, دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب

نرم افزار IDM

 

کلام آخر:

به پایان مطلب امروز رسیدیم و گفتیم چگونه میتوانیم از یوتیوب دانلود کنیم. ما سعی کردیم بهترین و کارآمد ترین روش ها را خدمت شما عزیران بیان کنیم اما می دانید، همانطور که برای ورود به یوتیوب  نیاز به ابزار کمکی دارید، برای دانلود نیز استفاده از وی پی ان لازم است. ما در این آموزش از بخش رایگان ابزارها برای دانلود ویدیوهای یوتیوب استفاده کردیم که برای تمامی سیستم عامل ها قابل استفاده و کاربردی است. درباره کیفیت دانلود ویدیوها هم میتوان گفت: تقریبا در تمامی روش ها، شما میتوانید به صورت دستی کیفیت ویدیوی دانلود را انتخاب کنید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت  

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋