بیتوته😎😍

بیتوته😎😍

مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی
توسط ۸۹ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

ویژگی جدید اپل در هشدار به کاربر در صورت تعقیب شدن



اپل,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

اپل قصد دارد ویژگی جدیدی در آپدیت سیستم عامل خود ارائه کند که به کاربر هشدار می دهد کسی او را تعقیب می کند. 

به گزارش مهر به نقل از فاکس نیوز، یک ویژگی جدید در نسخه بتا iOS۱۴.۵ رصد شده که از طریق اپلیکیشین find My به کاربر نشان می‌دهد چه زمان یک آیتم همزمان با آنها حرکت می‌کند. این اپلیکیشن در آیفون، آی پد، اپل واچ و مک موجود است.

 

به گفته بنجامین مایو یکی از بلاگرهای اپل و توسعه دهنده نرم افزار iOS، این تنظیمات که به عنوان «هشدار ایمنی آیتم‌ها» (Item Safty Alerts) مشهور است، تلاشی برای اجتناب از تعقیب کاربران با استفاده از ایرتگ ( Air Tag) است. ایرتگ یک دستگاه ردیابی است که اپل مشغول توسعه آن است. این گجت کوچک می‌تواند به عنوان یک کلیدیاب عمل کند.

 

مایو در توئیتی در این باره نوشت: اگر فردی به طور مخفیانه تگی را در وسایل کاربر قرار دهد، موبایل او این امر را ردیابی می‌کند و هشدار می‌دهد. تنظیمات این ویژگی به طور پیش فروش روشن است که البته معقولانه به نظر می‌رسد. اما این واقعیت که نمی‌توان آن را خاموش کرد احتمالاً بدان معنا است که ممکن است در برخی شرایط هشدارهایی به اشتباه برای کاربر ارسال شود.

 

هرچند ایرتگ هنوز عرضه نشده اما از آوریل ۲۰۱۹ اخباری درباره توسعه آنها در اپل منتشر می‌شد. طبق گزارش‌ها کد پروژه ایرتگ B۳۸۹ است که آن دستگاه‌هایی به اندازه یک جاسوئیچی به آیتم‌ها می چسبد. قرار بود این محصول همراه iOS۱۳ رونمایی شود.

 

البته شرکت‌های دیگر گجت هایی مشابه ایرتگ ساخته‌اند که قبلاً گزارش‌هایی درباره سواستفاده از این محصولات برای تعقیب کاربران منتشر شده است.

 

بیتوته😎😍
بیتوته😎😍 مجله اینترنتی بیتوته🥳 اخبار روز، ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋