rodrigo avarante

rodrigo avarante

انواع روش های گرفتن اقامت و ویزای کانادا

ویزای کانادا مهری بر روی پاسپورت بوده و جواز وارد شدن شما به این کشور است. با این پاسپورت به سرعت و به صورت قانونی قادر به مقیم شدن دائم یا موقت در کانادا خواهید بود. دریافت اقامت و ویزای کانادا به معنای قبول سفارت این کشور به منظور ورود افراد به این کشور است. سفر به کشور کانادا با اهداف مختلفی انجام می شود. در ادامه انواع ویزای کانادا را بررسی می کنیم. ویزای کانادا به دو نوع "موقت و دائم" تقسیم می شود.

ویزای توریستی چیست؟

این ویزا صرفا برای گردشگری کوتاه مدت شماست. این ویزا تنها با هدف گردشگری به مهاجران اعطا می شود. برخی افراد از طریق ویزای توریستی و پس از ورود به کانادا درخواست پناهندگی می دهند. این کار اعتماد دولت کانادا را به افراد مهاجر کاهش داده است. بنابراین در صورت اخذ این ویزا، خواهشمندیم تنها با هدف گردشگری به این کشور وارد شوید.

سوپر ویزای کانادا چیست؟

از دیگر روش های اخذ اقامت و ویزای کانادا، از طریق سوپر ویزا است. این ویزا به والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ هایی که قصد بازدید فرزندان خود را دارند تعلق می گیرد. والدین در مدت زمان طولانی اجازه اقامت در کانادا را با سوپز ویزا خواهند داشت.

ویزای holiday work

از دیگر راه های اخذ اقامت و ویزای کانادا، ویزای کار در تعطیلات است. این ویزا به جوانان 30 کشور مختلف در دنیا تعلق می گیرد. افراد از طریق این ویزا وارد کشور شده و قادر به کار در کانادا خواهند بود. نحوه انتخاب جهت دریافت این ویزا تصادفی بوده و متقاضیان پس از ثبت درخواست باید منتظر نتیجه آن باشند.

 

ویزای educational

این ویزا به افرادی از طرف یکی از دانشگاه های کانادا جهت تکمیل تحصیلات اعطا می شود. در صورت قصد تحصیل به کمتر از 6 ماه، قادر به اخذ اقامت و ویزای کانادا عموی خواهید بود. در صورت نیاز به تحصیلات بیشتر، به مدت زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

ویزای متولد شدن فرزند

این ویزا به افراد واجد شرایط به اقامت موقت در کانادا تعلق می گیرد. افرادی با قصد فرزندآوری در این کشور نیز امکان اخذ ویزای موقت را خواهند داشت. تولد نوزادان در این کشور، به صورت خودکار با شهروندی آن ها رابطه مستقیم دارد.

منبع:

https://www.parsnews.com/fa/tiny/news-643055

https://samanoes.medium.com/where-can-i-get-immigration-services-to-canada-9e9292fc0be0

rodrigo avarante
rodrigo avarante

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋