flower perfume

flower perfume

نحوه انتخاب بهترین عطر با توجه به فصل سال

انتخاب عطر مناسب برای  هر فرد ، که با آن رایحه ، خود را از بقیه متمایز کند و احساس خاص و بی نظیری برای او به وجود آورد کار ساده ای نیست. البته هنگام انتخاب عطر، به جز سلیقه شخصیتان ، باید موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید.

یکی از این موارد، که میتوان به آن اشاره کرد فصل های سال است. 
چه نور خورشید پوست شما را گرم کند و چه برف باعث لرزیدن شما شود ، یک چیز مسلم است آن هم این است که  شما هرگز نباید بدون استفاده از عطر بیرون روید . این عادت شما به استفاده از عطر  در فصول مختلف و سالهای متوالی ادامه دارد. با این حال ، آیا باید عطر و بوی شما بسته  به خواسته ها ، خلق و خوی و شاید حتی آب و هوا تغییر کند؟ آیا واقعاً باید نوع عطر خود را را با فصول سال تطبیق دهید؟ آیا با تغییر فصل ها فکر می کنید شما نیز باید تغییر کنید؟ 


احتمالاً می دانید که دما تأثیر زیادی در نحوه تشخیص رایحه یک عطر دارد. به عنوان مثال هوای گرم ، نت های عطر را تشدید می کند ، در حالی که هوای سرد تبخیر را برای آنها دشوار تر می کند. این امر باید سبب شود که  انتخاب عطری  مناسب برای فصول مختلف برای شما بسیار مهم باشد.
 

 


اگر می خواهید اطرافیان  خود را واقعاً تحت تأثیر قرار دهید ، باید با توجه به فصلی که  در آن هستید ،رایحه های خود را انتخاب کنید. همانطور که اگر لباس های تابستانی خود را در زمستان بپوشید ، بهترین ظاهر را نخواهید داشت، اگر برای هر فصل یک عطر شخصی مورد علاقه جداگانه داشته باشید زیبا تر و جالب تر به نظرخواهید رسید.

در اینجا نکات و پیشنهادات ما برای استفاده از عطرها در فصول مختلف وجود دارد:

فصل بهار
بهار فصل رایحه های معطر و تازه است ، از نت های جوانه های شکوفا تا رایحه ی  باران های مرطوب ،هوا را پر میکنند ،همه های این ها شما را دعوت می کنند تا عطرهای  تازه و باطراوت را جایگزین عطر های سنگین زمستانی خود کنید
 این زمانی است که دما افزایش می یابد و درجه روحیه ی خوب شما نیز با آنها افزایش می یابد. این حس را با رایحه مناسب تقویت کنید! 
از طبیعت ، گلها و درختان میوه ، از رایحه عنبر و هلو تا رایحه گلهای ماندارین و گل یاس ، شکوفه پرتقال و سوسن.
نت های عطری که با بهار بهتر می شوند مانند نعناع ، ریحان ، شکوفه پرتقال و غیره.

اینها انتخاب های ما برای فصل بهار است،هرچند که انتخاب تنها به این موارد محدود نیست.
•    Karl Lagerfeld EDT برای مردان
 

 

•    Calvin Klein Beauty EDP برای زنان

 


 

فصل تابستان
تابستان فصل میوه های رسیده ، تعطیلات و هوای گرم است.که با رسیدن آن همه ما به دریا و شبهای گرم تابستان فکر می کنیم. نسیم گرم تابستان همیشه بوی یک داستان عاشقانه جدید ، یا شاید عطر یک ماجراجویی مهیج ، یا برخورد امواج دریا و شن های ساحل را می دهد.
برای اینکه در ماه های تابستان با عطر و بویی متمایز حضور داشته باشید ، به دنبال عطرهای خوش طراوت ، یا آن عطرهای رویایی باشید که یادآور جنگل های استوایی و میوه های خوشمزه و گل های کمیاب آنها است ، به رایحه با طراوت اقیانوس ، گل یاس شیرین ، گل رزهای شبنم، عطر و بوی خوش فکر کنید. نت های معروف تابستانی ترنج ، گل رز ، یاسمن ، هلو، عنبر،شکوفه های پرتقال و ... هستند.


عطرهای تازه و خنک را انتخاب کنید تا بهترین تضاد را با هوای گرم داشته باشید. عطرهای تابستانی نیز باید به آرامی استفاده شوند زیرا به دلیل گرمای زیاد رایحه آنها بسیار قوی تر است.

اینها انتخاب های ما برای فصل تابستان است،هرچند که انتخاب تنها به این موارد محدود نیست.
•    Lanvin Eclat D’Arpege Pour Homme EDT برای مردان

 


 
•    Dolce & Gabbana Dolce EDP برای زنان
 

 


فصل پاییز

با آمدن فصل پاییز ، دمای هوا سردتر می شود، با  آغاز یک فصل پر جنب و جوش ، ما احساس می کنیم که باید با روحیه ای جدید ، کار ، دانشگاه و مدارس خود را شروع کنیم 
فصل پاییز، فصلی برای یک پیاده روی بی تکلف در پارک است که می توانید از ریزش برگ ها لذت ببرید ،و فصل رنگ های خاکی که ممکن است الهام بخش تغییر رنگ یا مدل موی ما ، یا تغییر در مدل لباس پوشیدن ما، ویا حتی تغییر در عطر ما را بدهد.
خصوصاً از آنجا که کاهش تدریجی دما ، تمایل به داشتن رایحه قوی تری را القا می کند تا نت های معطر آن را با گرمی متناسب با فضای پاییز ترکیب کند.

نت هایی که بیشتر با روحیه پاییزی ما مطابقت دارند ، گرم و مزه دار هستند ، مانند پاچولی ، وتیور ، چوب صندل ، عنبر ، خزه بلوط و غیره.

اینها انتخاب های ما برای فصل پاییز است،هرچند که انتخاب تنها به این موارد محدود نیست.
•    Gucci by Gucci Pour Homme EDT برای مردان
 

 

•    Carolina Herrera 212 VIP Rose EDP برای زنان

 


فصل زمستان

زمستان از شبهای سفید و سردش گرفته  تا دور همی ها در شب های بلند آن ، همه در هاله ای از عشق ، جذابیت و گرما پیچیده شده است. 
باید بدانید که زمستان محبوب ترین فصل عطرها است. چرا؟ زیرا درجه سردی هوا به همه نت های ظریف وبالایی، زمان لازم را برای بیان کامل خود می دهد.
از طرف دیگر ، کمبود رنگ و فعالیت، باعث می شود که رایحه ها جای مناسب خود را پیدا کنند زیرا بویایی شما از بوهای اطراف پر نمی شود و می تواند روی رایحه های عجیب و غریب شرقی که هم قوی و هم گرم هستند متمرکز شود.
در فصل سرما، از رایحه های قوی با بوهای شدید استفاده کنید و خود را در یک عطر گرمتر و جسورتر غرق کنید که جنبه مرموزتری از شخصیت شما را نشان می دهد ، مانند عطرهای مرکب از فلفل صورتی ، تمشک ، گلابی ، گلبرگهای گل رز بلغاری و گل رز داماسك.
بهترین نت های عطر زمستانی وانیل ، دارچین ، بخور ، عنبر ، ادویه جات و غیره است.

اینها انتخاب های ما برای فصل زمستان است،هرچند که انتخاب تنها به این موارد محدود نیست.
•    Paco Rabanne Invictus EDT برای مردان
 

 

•    Thierry Mugler Alien EDP ویژه زنان
 

 

به یاد داشته باشید که عطر روشی برای بیان شخصیت شماست و لمس زیبایی و جادویی برای تکمیل لباس و زیبایی لباس شماست. آینه ای است که سلیقه شما را منعکس می کند و دسته ای از مواد ظریف شبیه احساسات شماست. بنابراین ، همیشه خوب است که رایحه ای متناسب با سبک خود انتخاب کنید.

آیا برای هر فصل عطر دلخواهی دارید؟ نظرات خود را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

flower perfume
flower perfume

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋