beman.off

beman.off

انواع مختلف ابزارهای برقی قابل حمل چیست؟

ابزار برقی قابل حمل دسته ای کلی از ابزارهای مورد استفاده در صنایع ساختمانی و تولیدی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا شوند. آنها با ابزارهای استاندارد که به طور دائم در یک فضای کار نصب می شوند، در تضاد هستند. این اصطلاح به طور کلی به ابزارهای دستی کوچکتری اطلاق می شود که می توان آنها را روی تسمه ابزار حمل کرد یا به راحتی در جعبه ابزار حمل کرد. آنها یا ابزارهای الکتریکی خواهند بود که از طریق سیم تغذیه می شوند یا ابزارهای بی سیمی هستند که با باتری های لیتیوم یونی تغذیه می شوند. خرید جعبه ابزار و ابزار دستی و سایر ابزارآلات به سایت ابزار ماشین مراجعه کنید.

 

یک مته را می توان با مته های مختلف برای پاسخگویی به انواع نیازهای پروژه نصب کرد.

ابزارهای برقی قابل حمل به عنوان یک ضرورت در بسیاری از صنایع مدرن ظهور کرده اند. پیشرفت‌ها در فناوری باتری‌های لیتیوم یونی، نسخه‌های امروزی را سبک‌تر، حمل‌ونقل آسان‌تر و قدرتمندتر از مدل‌های قبلی خود کرده است. بسیاری از ابزارهایی که زمانی برای حفظ حداکثر کارایی به وتر برق نیاز داشتند، اکنون می‌توانند به طور موثر بر روی باتری‌های لیتیوم یونی کار کنند.

از جمله رایج ترین ابزارهای برقی قابل حمل می توان به دریل اشاره کرد. مته ها می توانند عملکردهای زیادی را انجام دهند، به سادگی با تعویض بیت. می توان از آن به عنوان پیچ گوشتی برقی، مارپیچ و البته به عنوان مته استفاده کرد. بسته به قطعه، مته ممکن است بتواند سوراخی در چوب، پلاستیک، دیوار خشک و فلز ایجاد کند. برای سوراخ کردن سوراخ‌های بزرگ‌تر از مارپیچ استفاده می‌شود و حتی برای بریدن سوراخ‌هایی به قطر چند اینچ نیز از مته‌های دایره‌ای استفاده می‌شود.

 

 

 

آیا آمازون واقعا بهترین قیمت را به شما می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

 

سنباده های دستی از رایج ترین ابزارهای برقی قابل حمل هستند.

برخی از ابزارهای قابل حمل تخصصی تر و کمتر تطبیق پذیر هستند. نمونه هایی از این ابزارها آچار برقی و چکش برقی هستند. در حالی که تنها قادر به انجام یک یا دو عملکرد هستند، این ابزارها کوچکتر و سبکتر از ابزارهای برقی سنتی هستند و اغلب در محفظه کمربند ابزار قرار می گیرند. آنها نسبت به مته ها یا چکش های سنتی قدرت کمتری دارند، اما برای برقکاران و کارگران تعمیر و نگهداری ساختمان به خوبی کار می کنند.

 

برخی از ابزارها کوچکتر و سبکتر از ابزارهای برقی سنتی هستند و اغلب در محفظه تسمه ابزار قرار می گیرند.

اره های مدور عمدتاً برای برش تخته های چوب استفاده می شود. هنگام برش ورق های بزرگ تخته سه لا، اغلب از اره منبت کاری اره مویی استفاده می شود. هر دو نوع اره به عنوان ابزار برقی قابل حمل در دسترس هستند و می توانند کار نجار را بسیار آسان تر کنند. اره رفت و برگشتی یکی از ابزارهای همه کاره است که می تواند مواد مختلفی مانند چوب، پلاستیک، دیوار خشک و حتی فلز را برش دهد.

 

سنباده ها از دیرباز یکی از مفیدترین ابزارهای برقی بوده اند. اندازه کوچک و قابل حمل بودن آنها به کارگران چوب اجازه می دهد تا پروژه های مختلفی را انجام دهند. به جای بلند کردن چوب به دستگاه سنباده، مانند سنباده رومیزی، سنباده به سمت چوب آورده می شود. سمباده‌های مدرن اغلب دارای کیسه‌هایی برای جذب گرد و غبار سنباده هستند.

 

ابزارهای برقی قابل حمل اغلب با باتری های قابل تعویض ساخته می شوند. این بدان معنی است که همان باتری که مته را تغذیه می کند ممکن است بتواند سنباده را نیز تامین کند. این مزیت های زیست محیطی دارد و باتری های کمتری برای دفن زباله ها ایجاد می کند.

 

 

منبع: What are the Different Types of Portable Power Tools? (aboutmechanics.com)

beman.off
beman.off

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋