beman.off

beman.off

جعبه ابزار ضروری

فرقی نمی‌کند شما یک دست‌ساز تازه کار باشید یا یک کارکشته که این کار را خودتان انجام می‌دهید، طیف وسیعی از ابزارهای اساسی برای انجام کارهای کوچک در خانه ضروری است. مکانی را برای حافظه پنهان ابزار خود انتخاب کنید - یک کشوی آشپزخانه، شاید یک کارتن در کمد سالن، یا حتی یک جعبه ابزار واقعی - و همیشه آنهایی را که استفاده می کنید به خانه تعیین شده آنها برگردانید.

 

به چه ابزاری نیاز خواهید داشت؟ مهارت‌های شما و انواع شغل‌هایی که انجام می‌دهید باید راهنمای شما باشند، اما یک انتخاب اولیه خوب شامل اندازه‌گیری نوار، مربع و سطح اژدر برای اندازه‌گیری و تنظیم است. اره دستی یا اره مدور دستی؛ یک چاقوی کاربردی؛ مته بی سیم؛ و شاید یک برش شیشه وظایف برش و حفاری شما را انجام دهد. برای چفت کردن، یک مجموعه کوچک پیچ گوشتی چطور؟ یک تفنگ اصلی؛ جفت برق، پمپ آب و انبر قفلی؛ و یک چکش؟

 

می توانید آن را از آنجا بگیرید. آنچه را که نیاز دارید اضافه کنید، مانند اسکنه، سنباده و چند گیره، و همچنین لوازمی مانند کاغذ سنباده، میخ، چسب، پیچ و غیره. لزوماً یکباره ابزار نسازید - که ممکن است گران به نظر برسد - بلکه ابزارهایی با کیفیت خوب بخرید تا ابزارهای ارزان و ضعیف موجود در فروش. ابزارهای بهتر دوام و ماندگاری دارند، و شما را از عهده کارهای بسیاری برمی‌دارند، کارهایی که هم برای تفریح ​​و هم در مواقع اضطراری انجام می‌دهید.

 

نوار اندازه گیری

ابزارهای کمی به این همه حرفه ترجمه می شوند، از خیاطی گرفته تا سنگ پانسمان - متراژ مناسب و جمع و جور باعث می شود که انواع شغل ها امکان پذیر باشد.

 

نوار چسب که به آن نوار فشاری نیز می‌گویند، نوار پایه فنری است به طوری که وقتی از آن استفاده نمی‌شود، نوار در بدنه فلزی یا پلاستیکی خود جمع می‌شود. این در انواع اندازه‌ها وجود دارد، از قوانین اندازه‌ی دسته کلید 3 فوتی تا قوانین انعطاف‌پذیر 25 فوتی حجیم.

 

اندازه‌گیری‌های نوار دارای تیغه‌هایی هستند (همانطور که خود نوارها به طور رسمی شناخته می‌شوند) که در عرض‌های ۱/۲ اینچ، ۳/۴ اینچ و ۱ اینچ عرضه می‌شوند. نوارهای پهن‌تر حجیم‌تر هستند، اما این مزیت را نیز دارند که بدون استفاده از دستی که در انتهای دیگر قرار دارد، بیشتر می‌شوند. یک اندازه خوب برای اکثر مشاغل اطراف خانه، یک متر با عرض 3/4 اینچ و طول 16 فوت است.

 

مربع ترکیبی

مانند هر مربع دیگر، وظیفه اصلی مربع ترکیبی این است که به کاربر خود توصیه کند که رابطه دو طرف یک جسم یک زاویه 90 درجه واقعی است.

 

مربع ترکیبی قابل تنظیم است، متشکل از یک قاعده فولادی سفت و سخت، به طور معمول 12 اینچ طول، با یک سر که در طول آن می لغزد. هدپیس دارای لبه 90 درجه و لبه ای است که با توجه به قانون زاویه 45 درجه را تشکیل می دهد. برای علامت گذاری (و بررسی) هم برش های عرضی 90 درجه و هم برش های میتر ایده آل است.

 

مربع ترکیبی را می توان برای تعیین مربعی بودن یک قطعه یا اتصال یا به عنوان راهنمای اره هنگام استفاده از اره مدور دستی استفاده کرد. هنگامی که سر در انتهای قانون تنظیم می شود، مربع ترکیبی می تواند ارتفاع را اندازه گیری کند. و می توان آن را برای اندازه گیری عمق تنظیم کرد. برای علامت گذاری بسیار مفید است و حتی یک سطح حباب در دسته آن وجود دارد که این ابزار را قادر می سازد برای تراز کردن استفاده شود.

 

سطح اژدر

معمولاً 9 اینچ طول و در دو انتها مخروطی است، این ابزار مفید به عنوان سطح قایق یا قایق نیز شناخته می شود. در داخل بدنه پلاستیکی، چوبی یا فلزی سطح اژدر دو یا سه لوله روح قرار دارد.

 

این ویال های مهر و موم شده حاوی آب، الکل یا مایع شفاف دیگری هستند. هر لوله یا ویال کمی خمیده است و دو خط موازی در مرکز آن کشیده شده است. ویال کاملاً پر نیست و فضایی را برای یک حباب هوای بسیار مهم باقی می گذارد. ویال حباب دقیقاً طوری نصب شده است که وقتی حباب بین خطوط مو قرار می گیرد، نشان می دهد که بدنه سطح، و در نتیجه جسمی که درست می شود، در حالت عمودی یا افقی واقعی قرار دارد، بسته به اینکه ویال چگونه در آن نصب شده است. مرحله.

 

اره دستی

حتی در این عصر ابزارهای برقی، اره دستی سنتی کاربردهای زیادی دارد. بی صدا، قابل حمل، آسان برای استفاده، بدون نیاز به برق است و می تواند بیش از چند کار را که اره مدور دستی اصلی نمی تواند انجام دهد، انجام دهد. همچنین ارزان است و خطر کمی برای دستان کوچک دارد.

 

اره دستی پایه دارای تیغه ای است که تقریباً دو احساس دراز دارد که از پاشنه (در دسته) به سمت پنجه آن منقبض می شود. متداول‌ترین کاربرد آن، قطع کردن ساده است، زمانی که گرفتن اره دستی سریع‌تر از اجرای سیم کشی برای انجام کار با اره برقی است.

 

طوری به اره دستی نزدیک شوید که انگار می خواهید دست بدهید و دسته چوبی یا پلاستیکی بسته آن را بگیرید. تیغه صاف، معمولاً از فولاد، از یک طرف به طرف دیگر خم می شود. دندان‌ها ممکن است برای برش دانه (اره‌های متقاطع) یا برای برش با آن (اره‌های اره‌ای) طراحی شوند. یک اره متقاطع 10 یا 12 دندانه 22 اینچی یک اره اولیه خوب است که در صورت لزوم می تواند تخته را پاره کند.

 

مته برقی

این یک ابزار همه کاره است - سوراخ ها را سوراخ می کند، شن و ماسه و آسیاب می کند، رنگ را به هم می زند و پیچ ها را می چرخاند و مته های برقی اولیه خوب با قیمت بسیار مناسب شروع می شود.

 

مته برقی اصلی شامل یک موتور است که در بدنه ای به شکل تپانچه تعبیه شده است. با این حال، به جای لوله تفنگ، یک دستگاه گیره به نام چاک وجود دارد که یکی از طیف گسترده‌ای از مته‌ها یا مته‌ها در آن قرار می‌گیرد. مدل‌های قدیمی‌تر با استفاده از کلیدی که چاک را محکم می‌کند، تکه‌ها را در جای خود قفل می‌کنند، اما بیشتر مته‌های جدید از یک چاک بدون کلید استفاده می‌کنند که برای سفت کردن آن فقط به گرفتن دست نیاز دارد. این یک نوآوری خوب است که تغییر قطعات را بسیار سریعتر و آسان تر می کند.

 

یکی دیگر از تغییرات اخیر به مته های بی سیم است. هزینه اولیه به طور قابل توجهی بالاتر است، اما برای پول اضافی یک جهش بزرگ در راحتی وجود دارد. این یک تصمیم قضاوتی است، اما اگر قیمت غیرقابل تحمل به نظر نمی رسد، افزایش انعطاف پذیری احتمالاً ارزش سرمایه گذاری اضافی را دارد.

 

پنجه چکش

وقتی اکثر مردم به چکش فکر می کنند، تصویر چکش پنجه ای به ذهن می رسد. سر دارای صورت است که برای کوبیدن ناخن استفاده می شود. در طرف مقابل سر یک پنجه دو شاخه است که برای بیرون کشیدن میخ از چوب استفاده می شود. سر آن فولادی است، دسته می تواند از فایبرگلاس، چوب (معمولا هیکوری) یا فولاد باشد. چکش های فایبرگلاس و فولاد معمولا دارای دسته های لاستیکی، پلاستیکی یا وینیل برای چسبندگی مطمئن و جذب ضربه هستند.

 

چکش پنجه ای ممکن است ضروری ترین ابزار نجار باشد، اما همه چکش ها یکسان نیستند. اندازه آنها از چکش های چسبناک کوچک گرفته تا چکش های قاب بندی بزرگ با طول 18 اینچ و وزن تقریباً دو پوند متغیر است. برای اکثر مردم، یک چکش با هدف عمومی خوب اندازه متوسطی دارد و وزن آن شاید 16 اونس با دسته 16 اینچی باشد. سرها نیز بسیار متفاوت هستند، با پنجه های صاف یا منحنی. یک چکش کوچکتر را برای کارهای ظریفتر انتخاب کنید. اگر قصد دارید میخ های بزرگ بکشید، بزرگتر شوید.

 

پیچ گوشتی

اکثر پیچ گوشتی ها یک طرح کلی دارند که شامل یک محور فولادی به نام ساق، یک نوک به نام تیغه و یک دسته است. اما تنوع زیادی در تیغه ها و دستگیره ها وجود دارد، به جز پیچ گوشتی های عجیب و غریب که اصلاً شفت ندارند، اما در عوض از جغجغه هایی با زاویه 90 درجه نسبت به نوک برای چرخاندن پیچ ها در فضاهای محدود استفاده می کنند.

 

اکثر دستگیره ها به شکل حباب هستند و به اندازه ای بزرگ هستند که به راحتی در کف دست گرفته شوند. پیچ گوشتی های برق معمولا دارای دسته های پلاستیکی هستند - پلاستیک کاربر را از خطر برق گرفتگی عایق می کند. رانندگان دسته چوبی بیشتر در مغازه های چوبی یافت می شوند. مکانیک‌های خودرو تمایل دارند از رانندگانی که آستین‌های لاستیکی روی دسته‌ها دارند برای گرفتن محکم استفاده کنند. رانندگان می توانند بلند یا کوتاه باشند، از رانندگان با طول حدود 2-1/2 اینچ تا رانندگان تخصصی 2 فوت یا بیشتر.

جهت خرید ابزار بادی، ابزار اندازه گیری و آچار ترکمتر از سایت ابزار ماشین روی لینک کلیک کنید.

 

منبع: https://www.bobvila.com/

beman.off
beman.off

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋