beman.off

beman.off

تکنیک های صافکاری PDR

اگر در خودروی خود دچار فرورفتگی شده اید، ممکن است به فکر استفاده از خدمات صافکاری PDR  (بدون رنگ) باشید. یافتن آسیب فرورفتگی بسیار معمول است، که بر روی رنگ تأثیری نداشته است. این به این دلیل است که رنگ‌های ماشین مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار انعطاف‌پذیر هستند.

ترمیم فرورفتگی خودرو پس از تصادف توسط صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ (PDR) چیست؟
رفع فرورفتگی بدون رنگ که به عنوان تعمیر فرورفتگی بدون رنگ نیز شناخته می شود، هنر از بین بردن فرورفتگی های جزئی از خودروها بدون نیاز به پرکننده یا رنگ است. PDR یک مهارت تخصصی است که برای دستیابی به ترمیم دندان کامل به یک متخصص با تجربه نیاز دارد.

چه آسیب هایی را می توان با PDR تعمیر کرد؟
پاک کردن دندان بدون رنگ می تواند طیف وسیعی از فرورفتگی های جزئی را در ماشین شما از بین ببرد. معمولاً ناشی از شل شدن واگن برقی، تگرگ یا درب ماشین است. اگر رنگ اتومبیل شما نیز به دلیل آسیب دیدگی تراشه یا خراشیده شده است. سپس کاندیدای حذف دندان بدون رنگ نیست. با این حال، ChipsAway می تواند فرورفتگی های جزئی را با خراش یا خراش رنگ در خانه یا محل کار شما ترمیم کند. ما یک شبکه سراسری از متخصصین تعمیر داریم، بنابراین همین امروز برآورد تعمیرات رایگان خود را دریافت کنید!

تکنیک های برداشتن دندان بدون رنگ
تکنیک PDR همچنین می تواند برای کمک به آماده سازی پانل آسیب دیده برای تعمیر رنگ استفاده شود. فرآیند PDR یکی از ماهرترین تکنیک‌های تعمیرات هوشمند است که تکنسین‌ها باید قبل از انجام تعمیرات در این زمینه ماه‌ها آموزش ببینند.

فرورفتگی های خودرو به طرز ماهرانه ای با ماساژ دادن آن ها به بیرون از پنل با استفاده از ابزارهای تخصصی از روی خودرو پاک می شوند. روش دیگر با استفاده از یک سیستم کشش پیشرفته بیرون کشیده می شود. فرآیند تخصصی PDR روی رنگ خودرو تأثیری ندارد، به این معنی که نیازی به پرکننده یا اسپری مجدد کل خودرو نیست.

تکنیک مورد استفاده برای برداشتن فرورفتگی به محل و نوع فرورفتگی بستگی دارد. فرورفتگی های بزرگ پانل، فرورفتگی های کم عمق، فرورفتگی های تیز، فرورفتگی های چین وجود دارد. گاهی اوقات ترکیبی از فرورفتگی ها، که به تکنیک های مختلفی برای ترمیم نیاز دارد.

تکنیک های رایج برداشتن دندان
دو روش رایج حذف فرورفتگی بدون رنگ اولاً استفاده از میله های فلزی برای دستکاری پانل و دوم استفاده از روش کشیدن است.

تکنسین PDR از ابزار صافکاری تخصصی برای ترمیم آسیب با ماساژ آرام فرورفتگی از زیر پانل استفاده می کند. تا زمانی که می توان به قسمت زیرین فرورفتگی دسترسی داشت، می توان فرورفتگی خارجی را به شکل اولیه خود برگرداند.

اگر از قسمت زیرین پانل نمی توان به فرورفتگی دسترسی پیدا کرد، ممکن است با استفاده از چسب مخصوص که به رنگ خودرو آسیبی وارد نمی کند، فرورفتگی را بیرون بکشید. روش کشیدن شامل چسباندن یک تکه پلاستیک تخصصی به فرورفتگی است که سپس با یک ابزار گیره برداشته می شود و فرورفتگی را ثابت می کند. منطقه تمیز می‌شود، و رنگ‌ها به خوبی ظاهری جدید ندارند!

 

منبع: https://www.chipsaway.co.uk/

beman.off
beman.off

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋