beman.off

beman.off

ابزار مکانیکی

مجموعه ابزار مکانیک حرفه ای

انتخاب بیت بست

کشنده هارمونیک

کشنده های جهانی

اره بادی

اسکنه بادی

چرخ را قطع کن

تستر فشار

دستگاه تست فشار سوخت

تست فشار رادیاتور

گوشی پزشکی

دستگاه تست نشتی دیزل

ابزار حذف بوش

ابزار برگشت باد ترمز

ابزار تخلیه ترمز

ابزار شعله ور شدن خط ترمز

ضربه بزنید و تنظیم کنید

جوشکار

انواع مجموعه ابزار مکانیک

در زیر پنج مجموعه ابزار مکانیکی را که یک مهندس خودرو باید در کارگاه، ماشین یا حتی خانه خود داشته باشد، مرتب کرده‌ام.

کیت ابزار و سوکت ابزار DeWalt 108-Piece Mechanic:

این بهترین و اولیه مجموعه ابزار مکانیک با مجموعه مناسبی از ابزارهای ضروری DeWalt است. در آمازون فقط 70 دلار هزینه دارد، اگرچه کاملاً جامع نیست، فاقد آچار، انبردست و چند ابزار دیگر است. اما شما می توانید 108 قطعه چشمگیر دریافت کنید. این جعبه حاوی انبوهی از سوکت‌های متریک و امپریالیستی، جغجغه‌های درایو 1/4 و 3/8 اینچی است که دارای طراحی 72 دندانه است که باعث می‌شود در فضاهای تنگ بهتر کار کنند. این شامل مجموعه‌ای از آچارهای آلن، مجموعه‌ای از پیچ گوشتی‌ها، و حتی طیف وسیعی از آداپتورها و میله‌های توسعه است. این جعبه ابزار با داشتن وسایلی زیبا و مرتب همراه با یک کیف حمل است که به خوبی و محکم بسته می شود.

مجموعه ابزار همه منظوره 170 تکه هلال:

در صورت نیاز به ابزارهای همه منظوره، بیش از آنچه که کیت ابزار فوق ارائه می دهد، این مجموعه ابزار مکانیکی 170 قطعه ای کرسنت را در نظر بگیرید. با پیچ گوشتی‌ها و انبردست‌ها، کلیدها و سوکت‌های شش گوش، جغجغه‌ها و آچارها یا مولتی پلایرها، با قیمت 144 دلار به‌طور شگفت‌انگیزی جامع است که آن را به ارزش فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌کند. این مجموعه ابزار مکانیکی که هم دامنه وسیعی دارد و هم قیمت مناسبی دارد، از آن دسته ابزارهای مکانیکی است که می توانید برای مواقع اضطراری بخرید و در صندوق عقب ماشین خود نگهداری کنید. با ابزارهای متریک و امپریالیستی، کیف حمل پلاستیکی تاشو و تضمین رضایت، اشتباه کردن با کیت ابزار مکانیک کرسنت دشوار است، چیزی که پس از بررسی بیش از 6000 مشتری توسط 4.7 ستاره ستاره‌ای آن تأیید شده است.

مجموعه ابزار مکانیک 189 قطعه ای Craftsman:

اگر به تازگی آچار گردانی را شروع کرده اید و به مجموعه ای مناسب از ابزارها برای کار در گاراژ یا اطراف خانه نیاز دارید، ابزاری که هزینه زیادی ندارد، این مجموعه ابزار Craftsman برای شما بهترین است. این شامل 189 قطعه است، همه چیز از سوکت و آچار بکس یا جغجغه گرفته تا مجموعه ای از آچارها و اتصالات پیچ گوشتی. تطبیق پذیری در اینجا واقعاً چشمگیر است و از Craftsman، یک نام تجاری بسیار محبوب است. این ابزارهای مکانیکی در هر دو اندازه متریک و امپریالیستی عرضه می شوند و دارای ضمانت مادام العمر هستند، به علاوه پوشش مقاوم در برابر خوردگی مطمئناً برای دهه های آینده عالی به نظر می رسد. چه نیاز به ترمز برای دوست خود داشته باشید یا یک شیر آب نشتی را تعمیر کنید، این کیت ابزار می تواند به شما در انجام آن کمک کند. برای راحتی بیشتر، یک ظروف ذخیره سازی پلاستیکی بدون پرداخت هزینه اضافی، و همچنین امتیاز 4.6 ستاره سالم از سوی کاربران واقعی، ارائه می شود.

 

منبع: https://studentlesson.com/

beman.off
beman.off

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋