belegcothaliun

belegcothaliun

مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن وکیل خوب

هدف اصلی یک اپلیکیشن وکیل نیز مشاوره فوری به موکلان بالقوه است. اولین دلیلی که باعث شد این اپلیکیشن ابداع شود، تسهیل دسترسی موکلان به وکیل بود. تا پیش از آن و حتی همین الان، برخی به دلیل‌هایی مثل تنبلی، کمبود وقت و یا دوری از متشنج نمودن فضا در برخی موارد به وکیل مراجعه نمی‌کنند. اپلیکیشن وکیل برای چنین شرایطی بسیار مناسب بوده، و مانند جعبه ابزار موکلان عمل می‌کنند. مثلا علاوه بر ایجاد کانال های ارتباطی با وکلا، قوانین را نیزز در اختایر موکلان قرار می‌دهد. جز این ممکن است امکانات اضافه ای مثل نقشه‌ی حوزه‌های قضایی محدوده را نیز در خود داشته باشند.

بنا بر قوانین ایران، وکیل شخصی است که برخی از اختیارات یا صلاحیت‌های موکل خود را به حکم قراردادی به دست آورده است. چنین قراردادی را قرارداد وکالت نامیده و ممکن است برا اهدافی غیر از حضور در دادگاه هم منعقد شود. به همین دلیل این فرد ممکن است وکیل معتبر دادگستری نباشد و برای موارد مانند خرید و فروش انجام گیرد. هر چند برای دفاع در دادگاه خصوصا دادگاه های حقوقی، نیاز به اعطای وکالت به وکلای پایه یک معتبر خواهید داشت. علاوه بر این، وکلا به دلیل احاطه‌ی حقوقی خود مورد مشاوره موکلین نیز قرار می‌گیرند.

در یکاپ خوب، پیش از هر چیز، سرعت عملکرد و محیط کاربر پسند در تعیین موفقیت یا عدم موفقیت چنین نرم‌افزاری مؤثر است. چنین ویژگی‌ای باعث افزایش کیفیت تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن حقوقی خواهد شد. زیرا در صورتی که کاربر پس از چند دقیقه از سر و کله زدن با نرم‌افزار خسته شود و آن را ترک کند شما در اولین اهداف خود شکست خورده‌اید.

belegcothaliun
belegcothaliun

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋