belegcothaliun

belegcothaliun

خرید موبایل اقساطی

اگر قصد دارید موبایل اقساطی بخرید به شما توصیه می شود این مطلب را بخوانید. با توجه به اینکه قیمت ها روز به روز بالاتر می رود یکی از راه هایی که بتوانیم وسایلی که نیاز داریم مثل موبایل را بخریم از راه خرید اقساطی است.

خرید موبایل اقساطی یکی از تسهیلاتی است که به شدت به کار ما مخصوصا کارمند ها می آید. البته همه فروشگاه ها نمی توانند این تسهیلات را ارائه دهند و تنها بعضی از فروشگاه ها می توانند به صورت اقساطی موبایل بخرند. یکی از فروشگاه هایی که این ویژگی را ارائه می دهد فروشگاه لوتوس لپ تاپ است.

 

شرایط خرید موبایل اقساطی

شرایط فروش اقساطی موبایل از قرار زیر است:

 لازم به ذکر است که موبایل اقساطی با سفته و چک برای تمامی شهرهای ایران در دسترس بوده. همچنین اقساط بدون سقف می‌باشد. سود محاسبه شده توسط بانک صادرات ایران تنظیم می شود و برای اقساط تا 12 ماه 36% و برای اقساط تا 24 ماه 32% می‌باشد.

 در زمان ثبت سفارش 6% ارزش فاکتور به عنوان عوارض وارد بر فاکتور اقساطی بای‌چک محاسبه می‌گردد. شما می‌توانید اطلاعات لازم جهت استفاده از سیستم بای چک را در سایت لوتوس مطالعه کنید.

 در نظر داشته باشید که ممکن است مبلغ اقساط و میزان سود، با توجه به تعداد چک‌ها و همچنین مدت زمان پرداخت آن متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان از قیمت نهایی شما می‌توانید با شماره 02142457 داخلی 403 تماس بگیرید و سوال‌ های خود را بپرسید.

 

belegcothaliun
belegcothaliun

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
zhr.rezaie1999
فروش اقساطی https://qestabad.com/ نوعی تبلیغ برای فروشنده محسوب میشود و فروشنده میتواند با فراهم آوردن شرایط آسان برای خرید, با جذب مشتری باعث رونق کسب و کار میشود.
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋