بی‌بی رکسا

بی‌بی رکسا

نویسنده در وبسایت» drpharmo.com

بهترین قرص های لاغری

لیست بهترین قرص های لاغری


مروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.

1. قرص لاغری گلوریا

قرص گلوریا محصول شرکت اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

بیشتر بخوانید: 5 تاثیر قرص لاغری گلوریا + بررسی عوارض جدی و ممنوعیت مصرف
2. قرص لاغری جی سی قرمز

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ (۶۰ عددی) یا جی سی قرمز محصول شرکت MSH آلمان یک قرص لاغری بسیار قدرتمند و دارای ترکیبات گیاهی می باشد. قرص جی سی دارای خواصی مانند کاهش اشتها، چربی سوزی قوی، کاهش توده چربی های شکم و پهلو، حفظ زیبایی و طراوت صورت و افزایش فعالیت متابولیک بدن می باشد. قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژی غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

ترکیبات قرص لاغری جی سی قرمز:

گرین کارویل

قرص جی سی حاوی عصاره گرین کارویل Green Carvil می باشد که این ترکیب حاوی مقادیر زیادی فیبر های سلولزی است.

از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای هضم این ترکیب وجود ندارد لذا این ترکیب قبل از اینکه تبدیل به مواد قابل جذب شود دفع می شود و در نهایت بدن انرژی و کالری کمی جذب می کند که برای جبران آن مجبور به استفاده از چربی های اضافه خود می شود، که نتیجه آن کاهش وزن و لاغری است

گرین کارویل آب زیادی جذب می کند و باعث حجیم شدن در معده شده و با پر کردن معده احساس سیری طبیعی برای شما ایجاد می کند که در نهایت باعث کاهش اشتها و لاغری می شود. همچنین این ترکیب باعث دفع سریع غذا می گردد و با کاهش زمان جذب غذا باعث کاهش جذب چربی و قند می شود. لیمونن موجود در گرین کارویل به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود از سو هاضمه نیز جلوگیری می کند.

گارسینیا کامبوجیا

یکی دیگر از ترکیبات قرص لاغری جی سی، ترکیب گارسینیا کامبوجیا Garcinia Cambogia می باشد.

گارسینیا کامبوجیا یک ترکیب کامل و مستقل است حتی خود این ترکیب به صورت تنها در خیلی از قرص های لاغری استفاده می شود

اما به دلیل گران بودن این ماده معمولا دوز بسیار کمی از آن در قرص ها استفاده می شود (نهایتا ۱۰% ) و به همین دلیل خیلی از قرص های تبلیغاتی موجود در بازار جوابدهی خوبی ندارند. اما در این محصول ۵۴% درصد از محتویات آن به این ترکیب اختصاص داده شده است.

گارسینیا کامبوجیا هر ۳ کارایی را با هم دارد:

۱- کاهش اشتها

گارسینیا اشتها را به صورت کامل کنترل کرده و چون حاوی ماده HCA است باعث کاهش استرس شده و پر خوری عصبی را نیز از بین می برد.

۲- چربی سوزی

گارسینیا سوخت و ساز بدن را بالا برده و کلسترول مضر را کاهش می دهد و با افزایش سطح انرژی بدن تاثیر خارق العاده ای روی چربی های شکم و پهلو می گذارد.

۳- جلوگیری از تبدیل کالری به چربی

هیدروکسی سیتریک اسید HCA یافت شده در گارسینیا کامبوجیا از تبدیل کالری به‌ چربی جلوگیری می کند.

قهوه سبز

سومین ترکیب قرص لاغری جی سی GC قهوه سبز و یا همان گرین کافی GREEN COFFEE می باشد. قهوه سبز از دانه های قهوه که بو داده نیستند تهیه می شود . ترکیبات قهوه سبز اثرات آنتی اکسیدانی دارند و به تنظیم فشار خون و کاهش وزن کمک می کنند. قهوه سبز حاوی کافئین می باشد و متابولیسم بدن را افزایش داده و خاصیت چربی سوزی دارد. همچنین تحقیقات نشان داده است که قهوه سبز تاثیر چشمگیری روی کاهش اشتها نیز می گذارد.

3. قرص لاغری ادیوس

قرص لاغری ادیوس (Adios) یک قرص کاهش وزن گیاهی محصول کشور اسپانیا است که روشی مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن ارائه می دهد. ادیوس در زبان اسپانیایی به معنای خداحافظی است و نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم. قرص ادیوس با تمرکز بر متابولیسم شما با سرعت بخشیدن به میزان تبدیل چربی ذخیره شده به انرژی و سوزاندن کالری در این فرآیند کار می کند. با این وجود باید تأکید کرد که ادیوس تنها درصورتی که با رژیم های غذایی کم کالری و برنامه های ورزشی مناسب بکار گرفته شود، نتیجه خواهد داد.

ماده اصلی اضافه شده به ادیوس نوعی جلبک دریایی به نام fucus است . fucus یک جلبک دریایی قهوه ای است که قرن ها در سراسر اروپا به عنوان داروی سنتی برای کاهش وزن و لاغری استفاده می شده است. مطالعات اخیر همچنین حاکی از آن است که این جلبک می تواند رشد بافت سالم را تحریک کند، سیستم ایمنی بدن را برانگیخته نماید و سطح متعادل گلوکز خون را حفظ کند.

جنبه کاهش وزن فوکوس از عنصر اصلی آن ید ناشی می شود، که می تواند با تحریک غذه تیروئید، سوخت و ساز بدن را تسریع کند. بنابراین افزایش متابولیسم بدن می تواند شروع کاهش وزن را آغاز نماید. قرص ادیوس علاوه بر افزایش متابولیسم، می تواند اشتها را نیز کاهش دهد که این نیز عامل مهمی برای کاهش وزن است. با تحریک متابولیسم، تجزیه بافت های چربی منجر به از دست دادن وزن به صورت ایمن و کارآمد می شود. این جلبک دریایی همچنین مملو از مواد معدنی طبیعی و عناصر کمیاب است که به کنترل اشتها، از بین بردن سموم و مبارزه با احتباس آب در بدن کمک می کند.

بیتشر بخوانید: قرص لاغری ادیوس را بهتر بشناسید
4. قرص لاغری تیتانیوم

قرص لاغری تیتانیوم محصول کشور اسپانیا یکی از جدیدترین محصولات گیاهی جهت کاهش وزن و کاهش اشتها می باشد. این قرص با استفاده از عصاره های گیاهان دارویی کشت شده در استان یون نان (Yunnan) چین که به عنوان پادشاهی گیاهان دارویی جهان شناخته می شود، اثرات قابل توجهی در کاهش وزن و بهبود زیبایی دارد.

کپسول لاغری تیتانیوم از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار جهانی عرضه شده و با توجه به قابلیت کاهش شدید اشتها با مصرف این کپسول لاغری، کاهش وزن متوسط کیلو در هر دوره با مصرف آن مورد انتظار است.

بی‌بی رکسا
بی‌بی رکسا نویسنده در وبسایت» drpharmo.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋