بی‌بی رکسا

بی‌بی رکسا

نویسنده در وبسایت» drpharmo.com

سایه چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از کلیدی‌ترین اجزای صورت در آرایش کردن، آرایش چشم‌هاست. یک آرایش چشم جذاب می‌تواند زیبایی شما را چندین برابر کند و از این رو انتخاب و خرید بهترین مارک سایه چشم و دیگر ابزار آرایشی برای این دو مروارید چهره امری ضروری به نظر می‌رسد. بهترین سایه چشم ‌های موجود در بازار، تنوع زیادی دارند و از هزاران رنگ با بافت‌های مختلف ساخته شده‌اند. در وهله اول بهترین سایه چشم سایه‌ای است که متناسب با رنگ و حالت چشم، رنگ موها و همچنین رنگ لباس‌تان باشد. جالب است بدانید در فصل‌های مختلف سال هم باید از رنگ‌های متفاوتی برای بهترین سایه چشم استفاده کرد. برای مثال در حال حاضر که تقریبا در ابتدای فصل گرم سال قرار داریم، بهترین سایه چشم برای بهار و تابستان رنگ‌های صورتی، سبز و آبی خواهد بود؛ این رنگ‌ها در این فصل شادابی و زیبایی بی نظیری به چهره شما می‌بخشند.

اما نکته مهم‌تر از تشخیص رنگ و بافت مناسب، این است که بهترین مارک سایه چشم را بشناسید و هنگام خرید از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که چشم‌ها یکی از حساس‌ترین اعضای بدن شما هستند و باید برای آرایش آن‌ها با بهترین سایه چشم حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید. خرید لوازم آرایشی از برندها و فروشگاه‌های معتبر، علاوه بر زیباتر ساختن چهره شما سلامت‌تان را هم حفظ می‌کند. پس همیشه به دنبال بهترین‌ ها باشید.

بهترین مارک سایه چشم


بعد از اینکه بهترین سایه چشم مناسب‌تان را تشخیص دادید، نوبت به شناخت بهترین برندها و انتخاب سایه در بین آن‌ها می‌رسد. برخی افراد معتقدند که همیشه قیمت بالا ضامن کیفیت بهترین سایه چشم و دیگر محصولات نیست. اما توجه داشته باشید که چنین فکری همیشه درست نبوده و اتفاقا بهترین سایه چشم ها معمولا گران قیمت بوده و رنگدانه‌های غنی‌تر و باکیفیت‌تری دارند. معمولا بهترین سایه چشم در کنار حفظ سلامت چشم‌ها، دوام و ماندگاری بیشتری روی پلک داشته و در نتیجه توقع و انتظار شما را از یک آرایش چشم حرفه‌ای براورده خواهند کرد. در ادامه بهترین مارک سایه چشم های موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، محصولات هرکدام از این برندها را انتخاب کرده و آرایش چشم لذت بخشی را تجربه کنید.

بهترین مارک سایه چشم اسنس
یکی از برندهای بسیار معروف و معتبر تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، کمپانی اسنس است که از سال 2001 در زمینه تولید این نوع محصولات تجربه دارد. روی محصولات اسنس برچسب حمایت از حیوانات درج شده و به این معنی است که این برند به شدت مخالف انجام آزمایش روی حیوانات است (پس اگر وگان هستید، اسنس حتما بهترین سایه چشم برای شما خواهد بود) و همین موضوع می تواند دلیل انتخاب آن به عنوان بهترین مارک سایه چشم طرفدار محیط زیست باشد.

پالت سایه چشم اسنس و سایه چشم اسنس مدل all about Nudees از بهترین سایه چشم ها هستند. پالت سایه چشم اسنس دارای 8 رنگ با طیف رنگی نزدیک به هم است و هرگز بین چین و چروک‌های پشت چشم پخش نمی‌شود. به همین دلیل و همچنین به دلیل تنوع رنگی و ماندگاری بالای آن، برخی افراد اسنس را بهترین برند سایه چشم می‌دانند. علاوه بر این سایه چشم اسنس مدل all about Nudees برای طرفداران آرایش چشم شاین مناسب است. این سایه بافت ابریشمی داشته و جلوه براقی به پلک‌ها می‌بخشد. در نتیجه اگر طرفدار آرایش‌های پر زرق و برق باشید، انتظار شما را از بهترین سایه چشم برآورده می‌کند.

بهترین مارک سایه چشم اسنس
بهترین سایه چشم این لی
یکی از برندهای محبوب ایرانی کمپانی این لی است که از سال 1394 آغاز به کار کرده و محصولات آن قابل رقابت با لوازم آرایشی درجه یک جهان است. از نظر بسیاری از مصرف کنندگان این لی بهترین مارک سایه چشم ساخت ایران است. این بهترین سایه چشم بافت مخملی و سبکی دارد و جلوه ماتی روی پلک‌ها ایجاد می‌کند. ماندگاری این سایه پودری روی پلک‌ها نسبتا بالاست و امکان ایجاد پوشش یکدستی را فراهم می‌کند.

طیف رنگی پالت بهترین سایه چشم این لی بسیار کاربردی است؛ به نحوی که رنگ‌ها کاملا با هم هماهنگ بوده و شما با ترکیب رنگ‌های مختلف آن می‌توانید جذابیت چشم‌ها را دو چندان کنید. یک رنگ روشن به عنوان رنگ پایه در هر شماره از پالت سایه چشم این لی به کار رفته که استفاده از آن باعث افزایش ماندگاری سایه چشم شما خواهد شد.

بی‌بی رکسا
بی‌بی رکسا نویسنده در وبسایت» drpharmo.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋