beautylovely704

beautylovely704

محصولات والنسی در بیوتی لاولی

محصولات والنسی که بعضی ها آن را محصولات ولنسی تلفظ و دیکته می کنند؛ ساخت کشور تایلند می باشد؛ ولی بعضی ها معتقدند این برند کره ای است اما در تایلند هم فعالیت کرده و محصولاتش را به طور مستقیم و با شعبات فعال به فروش می رساند.

محصولات والنسی در ترکیبات محصولات خود از سرم های جوان کننده و ترکیبات عالی استفاده می کند؛ که امروزه به خاطر داشتن کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. و دارای تنوع محصولی بسیار زیادی می باشد. و بعضی ها معتقدند مارک های اروپایی نمی توانند با لوازم آرایشی طبیعی تایلند رقابت کنند. کشور تایلند به تبلیغات برای محصولات خود زیاد اهمیت نمی دهد اما کیفیت محصولات طبیعی آن بارها این رقابت را ثابت کرده است.

ما در سایت بیوتی لاولی لیست کاملی از محصولات والنسی مانند: انواع سرم ضد ریزش مو والنسی، سرم صورت والنسی، انواع کرم دورچشم خاویار و حلزون والنسی، کرم رفع ترک بدن والنسی، کرم ضدجوش و آکنه والنسی و ... را ارئه داده ایم تا کسانی که به پوست و زیبایی خود اهمیت می دهند با قیمت های به صرفه و واقعی محصولات والنسی را خریداری کنند. برای اینکه به کیفیت محصولات والنسی پی ببرید کافی است یکبار از محصولات والنسی خرید کنید تا مشتری دائم محصولات والنسی شوید.

 

سرم صورت والنسی

 

سرم صورت چیست و چگونه از سرم صورت استفاده کنیم؟

 

محصولات مراقبت از پوست انواع مختلفی دارند و هر کدام کارکرد خاصی دارند، امروزه سرم صورت طرفداران زیادی دارد، سرم صورت مایع غلیظ و شفافی هست که بیشتر بر پایه آب بوده به همین دلیل سبک هستند و سریع تر به پوست نفوذ می کنند و بیشتر برای مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرند، مانند: رفع چین چروک صورت و رفع لک های پوستی و آکنه استفاده می شود.

 

مصرف سرم صورت برای کسانی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است زیرا بافتی سبک دارد و احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. همچنین سرم صورت برای روشن شدن پوست و آبرسانی پوست استفاده می شود.

 

چگونه از سرم صورت استفاده کنیم:

 

همانطور که می دانید هر سرم صورت کاربرد خاصی دارد. برای استفاده از سرم صورت ابتدا پوست خود را با مواد پاک کننده آرایش یا مواد شوینده صورت تمیز کنید چون قبل از استفاده از سرم پوست باید تمیز باشد؛ بعد بر روی پیشانی، گونه و بینی یک قطره از سرم را می ریزیم و با نوک انگشتان به صورت ضربه ای به مدت 30 ثانیه ماساژ می دهیم تا کاملا جذب شود.

 

برای پوست های خشک توصیه می شود قبل از استفاده از سرم برای نتیجه بهتر از مرطوب کننده نیز استفاده کنند.

 

بهترین سرم صورت سال 1400:

 

سرم صورت کلاژن طلا والنسی: سرم صورت  والنسی حاوی کلاژن، کوآنزیم Q10 و غنی شده با ویتامین C و طلا می باشد،که باعث آبرسانی به پوست صورت می شود و مانع از ایجاد چین و چروک در صورت می شود و پوستی لطیف و صاف را به ارمغان می آورد.

 

وجود Q10 در سرم صورت والنسی علاوه بر کلاژن سازی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که با رادیکال های آزاد که پوست را می توانند تحت تاثیر خود قرار دهند مقابله می کند. ویتامین C موجود در این سرم صورت با حفظ رطوبت پوست را لطیف کرده و با پر کردن گودی های صورت عمل لیفتینگ را انجام می دهد. همچنین آفتاب سوختگی ها را بهبود بخشیده و لکه های پوستی ناشی از آفتاب و دوران بارداری را محو می کند.

 

سرم جوان کننده والنسی دارای خاصیت آنتی اکسیدان است که باعث تقویت پوست شده و اثرات زیان بار رادیکال آزاد را روی پوست خنثی می کند. این سرم با خاصیت کشسانی و ضد پیری به پر شدن گودی های صورت و لیفت آن کمک می کند، و پوستی صاف و درخشان را به ارمغان می آورد.

بهترین کرم دورچشم و بهترین سن برای استفاده از کرم دورچشم

همانطور که می دانید پوست اطراف چشم نازک تر و حساس تر از سایر نقاط صورت می باشد به همین دلیل با بالا رفتن سن و گذر زمان زودتر دچار چین و چروک، پف و یا تیرگی می شود. بنابراین توصیه می شود از سن 20 سالگی به بعد از کرم دور چشم استفاده کنیم. زیرا با بالا رفتن سن میزان تولید کلاژن در صورت کم می شود.

بخصوص برای کسانی که ورزشکار هستند و ورزش های سنگین انجام می دهند حتما باید از کرم دور چشم استفاده کنند زیرا وزنه های سنگین و فشاری که روی عضلات صورت می آورد باعث ایجاد چین چروک می شود.

کرم های دورچشمی که حاوی spf می باشند یعنی دارای ضد آفتاب هستند مناسب تر هستند چون از چین و چروک چشم در مقابل اشعه های خورشید محافظت می کنند. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن دقت کرد این است که حاوی ویتامین A باشد، زیرا ویتامین A باعث رطوبت و آبرسانی به پوست اطراف چشم می گردد؛ و از بوجود آمدن چین و چروک جلوگیری می کند.

روزی چند بار کرم دورچشم استفاده کنیم:

معمولا برای گرفتن نتیجه مطلوب حتما باید حداقل 6 ماه استفاده کنیم تا متوجه تغییرات استفاده از کرم بشویم، برای استفاده از کرم دورچشم به صورت روزانه باید روزی دوبار و یکبار شب و یکبار صبح از آن استفاده کنیم.

 

 چگونه کرم دورچشم را استفاده کنیم:

برای استفاده از کرم دورچشم به این صورت عمل می کنیم:

  1. ابتدا صورت خود را با پاک کننده آرایش یا شوینده صورت تمیز کرده تا هیچگونه آلودگی روی پوست باقی نماند.
  2. به اندازه یک نخود از کرم دورچشم را اطراف چشم قرار می دهیم.
  3. با انگشت چهارم که همان انگشت اشاره می باشد به آرامی از داخل چشم به بیرون به آرامی ضربه می زنیم از مالیدن و کشیدن آن به اطراف چشم خود داری کنید، باید با ضربه های آرام آرام آن را اطراف چشم پخش کنید.
  4. بعد از چند دقیقه جدب پوست می شود.

چرا کرم ضدآفتاب را نباید دورچشم زد؟

چون ترکیبات مورد استفاده در ضد آفتاب برای استفاده از دورچشم توسط سازمان غذا و دارو بررسی نمی شود، به همین دلیل در اکثر ضدآفتاب ها <<از زدن آن اطراف چشم پرهیز شود>> را می بینیم. چون پوست اطراف چشم نازک و حساس می باشد ممکن است به یکی از مواد ضدآفتاب حساسیت داشته باشیم و چربی موجود در این ضدآفتابها در اثر تعریق ذوب شده و به داخل چشم ریزد که باعث بروز آلرژیک می شود.

بهترین ضدآفتاب برای پوست اطراف چشم ضد آفتاب های فیزیکال یا مینرال هستند که حاوی زینک اکساید می باشند زیرا کمترین حساسیت را برای پوست اطراف چشم دارند.

البته بعضی از ضدآفتاب ها هستند که برای هم پوست صورت و هم پوست اطراف چشم استفاده می شودند دقت داشته باشید که حتما روی جلد آن قید شده باشد که قابل استفاده برای هر دو مورد می باشد.

​بهترین کرم دورچشم چند کاره:

کرم دورچشم حلزون والنسی

کرم دور چشم کلاژن و حلزون والنسی:

پوست انسان و حلزون دارای عناصر یکسانی مانند کلاژن و الاستین است. کلاژن پروتئین اصلی ساختمان پوست است که با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کم می شود، الاستین خاصیت کشسانی پوست می باشد. کرم دورچشم حلزون والنسی بدلیل دارا بودن این دو ماده اصلی از محبوبیت بسیاری بین کاربران برخوردار است. این کرم چند منظوره بوده و برای  تیرگی اطراف چشم، چین و چروک و پف اطراف چشم استفاده می شود. به همین دلیل کرم دور چشم والنسی طرفداران زیادی دارد.

 

کرم دور چشم خاویار والنسی:

کرم دور چشم خاویار والنسی

کرم دور چشم خاویار والنسی یکی از کرم های دور چشم چند کاره است که می توان باخرید یک کرم از چند ویژگی هم زمان استفاده کرد. استفاده از محصولات مراقبت دور چشم سبب می شود تا از شر پف دور چشم، حلقه های تیره، چروک و شل شدن دور چشم خود راحت شوید. به دلیل وجود خاویار بهترین کرم دور چشم والنسی می باشد.

سرم مو چیست و چرا از سرم مو استفاده می شود؟

سرم مو یکی از محصولات مراقبتی مو است که با وجود سیلیکون  لایه ای محافظ روی موهای شما قرار میگیرد و با  حفظ رطوبت و جلوگیری از وز شدن و گره خوردن موها حالت آنها را به خوبی حفظ میکند و فاقد الکل می باشد.

همانطور که می دانید موها در اثر رنگ کردن، استفاده از شامپوهای شیمیایی، استفاده زیاد از اتو مو و سشوار و در معرض تابش نورخورشید قرار گرفتن دچار خشکی مو، موخوره و وز می شوند. استفاده از سرم مو از تمام این موارد جلوگیری کرده و به موهای شما حالت داده و آنها را براق می کند.

انواع سرم مو کریستال ضد ریزش و تقویت کننده مو والنسی:

سرم موهای تقویت کننده و ضد ریزش مو والنسی حاوی ویتامین B و E می باشند که به تقویت پیاز مو کمک می کنند و از ریزش مو جلوگیری می کنند، و مانع موخوره و شاخه شاخه شدن موها می شوند، موهایی براق و درخشان را به شما هدیه می دهند. 

سرم مو کریستال خاویار والنسی:

همانطور که می دانید کمبود ویتامین B موجب ریزش مو می شود سرم مو کریستال خاویار والنسی حاوی ویتامین B5 می باشد که از ریزش موها جلوگیری کرده و به رویش مجدد موها کمک می کند و موجب حجیم شدن موهای شما می شود..
همچنین مناسب کسانی می باشد که دارای موهایی خشک هستند زیرا موهای خشک باعث موخوره و شاخه شاخه شدن مو می شود و سرم مو والنسی از موخوره جلوگیری می کند.و موجب براقیت و تثبیت رنگ مو می شود.

سرم مو کریستال روغن مار والنسی:

سرم مو کریستال روغن مار والنسی یکی دیگر از سرم مو ولنسی بوده که دارای ویتامین B5 بوده که از ریزش مو و موخوره مو جلوگیری کرده و به رویش مجدد موها کمک می کند.
همانطور که می دانید روغن مار حاوی اسید های چرب امگا3 می باشد و کشور تایلند یکی از کشورهای اصلی تولید کننده روغن مار می باشند، روغن مار فواید زیادی برای مو دارد از جمله تقویت ریشه مو و جلگیری از ریزش آن است که سبب پر حجم شدن و بلند شدن موها می گردد.

طریقه مصرف سرم مو کریستال والنسی:

پس از شستن موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها توسط حوله، مقداری از سرم مو والنسی را در کف دست ها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شده، سپس دستها را درون موها برده و موها و ریشه آنها را به سرم آغشته کرده و موها نرم و حالت دار می شوند.

چه کرمی برای رفع ترک بدن خوبه؟

ترک های پوستی بدن در اثر زایمان، گرفتن رژیم غذایی چاق و لاغر شدن در ناحیه کشاله ران، شکم، بازوها و ... بوجود می آیند، که برای خیلی از ما ها ناخوشایند است. کرم های زیادی دز بازار موجود می باشند، باید کرمی را انتخاب کنیم که با پوست ما سازگار باشد.

قوی ترین کرم رفع ترک بدن:

کرم رفع ترک بدن والنسی یکی از قوی ترین کرم های رفع ترک بدن و پرطرفدار می باشد. زیرا کاملا گیاهی بوده و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند. این کرم حاوی عصاره های میوه های طبیعی مانند: گیلاس، آلبالو، تمشک و ویتامین های C و E می باشد؛ این میوه های طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان می باشند و میتوان از آن برای رفع ترک های ناشی از رژیم در ناحیه شکم، ران، بازو و دیگر اعضای بدن استفاده کرد.(کرم پوشاننده ترک بدن)

بهترین کرم ضدجوش و چگونه از کرم ضدجوش استفاده کنیم:

جوش و آکنه یکی از مشکلات پوستی است که اغلب افراد در سنین مختلف با آن درگیر هستند. علت بوجود آمدن آکنه و جوش بسته شدن منافذ پوستی است که عواملی مانند: پوست چرب، سلول های مرده پوست و باکتری ها از علت های آن به شمار می آید. این عوامل باعث می شود منافذ پوست بسته شده و چربی قادر به خروج از پوست نشود.

یکی از راهکارهای جلوگیری از بوجود آمدن جوش صورت، شستشوی صورت با پن ها یا صابون های ضد آکنه می باشد و از لوازم آرایشی آبرسان و غیر کمدون زا استفاده کنیم. در انتخاب کرم ضدجوش باید دقت کنیم که حتما یکی یا چند مورد از موارد ذکر شده در پایین را دارا باشند.

مواد تشکیل دهنده کرم های ضد جوش:

کرم هایی که حاوی بنزوئیل پراکسید هستند. برای خشک کردن جوش­ های موجود و جلوگیری از موارد جدید استفاده می­شود. بنزوئیل پراکسید همچنین باکتری­ های ایجاد کننده آکنه را از بین می­برد.

گوگرد ماده ­ای طبیعی با بوی مشخص است که در برخی از بهترین کرم های ضد جوش، لوسیون­ها، پاک کننده ­ها و ماسک ­ها یافت می شود.

رزورسینول نیز ترکیب دیگری است که برای از بین بردن سلول­ های مرده پوست استفاده می­شود. علاوه بر این موارد، اسیدسالیسیلیک ترکیب رایجی است که در بهترین کرم های ضد جوش و صابون ­های شستشوی آکنه­ ها استفاده می­شود. این ترکیب به جلوگیری از مسدود شدن منافذ کمک می­کند.

روش استفاده از کرم های ضد آکنه و ضد جوش:

برای استفاده از کرم ضدجوش و آکنه، در ابتدا لازم است با توجه به میزان چربی و نوع پوست، با استفاده از یک صابون و یا ژل شست و شوی مناسب، پوست را کاملاً از کرم­ های آرایشی، آلودگی ها و چربی­ ها پاک کرد.

بعد پوست را خشک کنید و مقداری از کرم را بر روی مناطق دارای جوش و آکنه بمالید. سعی کنید در محل ­های دارای جوش و یا مستعد آکنه صورت پذیرد، زیرا ممکن است ترکیبات شیمیایی آن به قسمت های سالم پوست آسیب وارد کند.

بهترین کرم ضد جوش و آکنه:

کرم ضد جوش و آکنه والنسی مناسب برای کسانی است که پوستی چرب دارند و مستعد جوش و آکنه می باشند است. یکی از مهمترین عصاره هایی که در این محصول وجود دارد روغن درخت چای است که حاوی موادی برای از بین بردن باکتری های مولد آکنه میباشد که علاوه بر رفع جوش ها و آکنه های پوست برای شست و شوی پوست های چرب نیز کاربرد دارد.AHA یا اسید های میوه با لایه برداری ملایم خود؛ زمینه را برای پیدایش جوشهای جدید کاهش می دهند .

کرم ضدجوش والنسی یکی از بهترین کرم های ساخته شده برای رفع جوشهای صورت و بدن اعم از آکنه،جوش سر سیاه و معمولی است.این محصول حاوی ترکیبات موثری است که با هم افزایی خود ، تاثیرات مناسبی در درمان جوش و آکنه و تنظیم چربی پوست به جای می گذارند.

سالیسیلیک اسید و ویتامین C به کوتاه شدن سیکل جوش ها و رفع لکه های ناشی از جوش ها کمک می کنند . ویتامین E بکار رفته در کرم ضد جوش گیاهی والنسی خاصیت ضد پیری و خشکی پوست را دارا میباشد.

پودر سفید کننده و جرم گیردندان والنسی یکی دیگر از محصولات ولنسی است که طرفداران بسیاری را دارد و جزو محصولات مراقبت دهان و دندان قرار می گیرد. و حاوی عصاره مروارید جهت سفید کردن دندان ها و گیاهان طبیعی از قبیل جنسینگ و نعنا برای جرم گیری و خوشبو کردن دهان بوده که باعث تقویت لثه می گردد و از خونریزی لثه جلوگیری می کند. برای افراد سیگاری بسیار مفید و باعث جرم گیری و خوشبویی دهان آن ها می گردد.

چگونه از پودر سفید کننده دندان استفاده کنیم:

بهتر است بعد از زدن مسواک مقداری از پودر سفید کننده دندان والنسی را روی مسواک زده و بوسیله مسواک آن را به تمام دندان های خود آغشته کنید. دو بار در هفته استفاده شود و بهتر است صبح اینکار انجام شود.

کرم جوان کننده صورت خاویار والنسی اصل

کرم تقویتی روز خاویار والنسی یکی از پرفروش ترین کرم ها ی روتین روزانه از برند والنسی می باشد که به دلیل تاثیرگذاری سریع و زودتر به نتیجه مطلوب رسیدن طرفداران زیادی دارد. این کرم جوان کننده و تقویتی شامل انواع ویتامین ها، خاویار، کلاژن و Q10 می باشد که به طرز چشم گیری چروک های اطراف چشم را رفع نموده، باعث بهبود خاصیت کشسانی پوست می شود، و پوست صورت را جوان و شاداب می کند.

فواید خاویار برای پوست:

خاویار فوایدی بسیاری برای پوست، مو و ناخن دارد. خاویار حاوی پتاسیوم است که پوست را مستحکم کرده و از افتادگی آن جلوگیری می کند. علاوه بر اینها خاویار هم مانند بدن انسان ۷۰% از آب تشکیل شده است، که می تواند باعث مرطوب شدن پوست شده و از بوجود آمدن چین و  چروک های پوستی جلوگیری کند.
خاویار سرشار از آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین A ،D و E است که هم از پوست در برابر تاثیرات محیط و پیر شدن محافظت می کند هم باعث بازسازی زودتر پوست می شود.
امگا ۳ و امگا ۶ از جمله اسیدهایی هستند که از عفونت های سلولی بر پوست جلوگیری می کنند و باعث شفاف شدن آن شده و پف های زیر چشم را از بین می برند. برای از بین بردن چروک های ریز اطراف چشم نیز می توان از این کرم جوان کننده استفاده کنید.

نحوه مصرف کرم جوان کننده خاویار والنسی:

ابتدا با پاک کننده آرایش پوست خود را تمیز کنید، مقداری از کرم را روی پوست صورت و حتی اطراف چشم پخش کنید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. اینکار را روزانه دو یا سه بار انجام دهید.
نکته: می توانید برای داشتن پوستی صاف و شاداب در کنار استفاده از کرم جوان کننده روز والنسی از کرم دورچشم خاویار والنسی هم استفاده کنید.

beautylovely704
beautylovely704

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋