beautycare

beautycare

مرطوب کننده هایی که این روزها غوغا کرده اند!

امروزه مرطوب کننده های زیادی در بازار است که هر کدام تکسچر و قدرت آبرسانی متفاوتی دارد و برای انواع پوستهای مختلف فرموله شده است. انتخاب یک مرطوب کننده شاید کار ساده ای باشد ولی واقعیت این است که کاری تخصصی است. چراکه اگر مرطوب کننده متناسب پوست نباشد، مشکلات پوستی جدیدی برای پوست رخ میدهد. در این مطلب به معرفی گروههای مرطوب کننده برند کامان می پردازیم.

چرا مرطوب کننده های کامان پرطرفدارند؟

رطوبت نیاز اصلی پوست است که با کم شدن آن در پوست، ظاهری خسته و کدر و چروک شده برای پوست بوجود می آورد. در مطالب پیشین درباره "روش انتخاب یک مرطوب کننده یا آبرسان" صحبت کردیم. با افزایش سن، پوست قدرت نگهداری رطوبت کافی را در خود از دست می دهد لذا باید به پوست کمک کرد تا بتواند از دهیدراته شدن جلوگیری کند. امروزه مرطوب کننده های زیادی در بازار است که هر کدام تکسچر و قدرت آبرسانی متفاوتی دارد و برای انواع پوستهای مختلف فرموله شده است. انتخاب یک مرطوب کننده شاید کار ساده ای باشد ولی واقعیت این است که کاری تخصصی است. چراکه اگر مرطوب کننده متناسب پوست نباشد، مشکلات پوستی جدیدی برای پوست رخ میدهد. در این مطلب به معرفی گروههای مرطوب کننده برند کامان می پردازیم.

برند کامان مدت کوتاهیست که وارد بازار شده است ولی در همین مدت کوتاه، به دلیل داشتن رنج کاملی از مرطوب کننده ها، طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید کمتر برندی باشد که مرطوب کننده های کاملی برای هر نوع پوستی در هر نوع پکیجی داشته باشد. در اینجا به معرفی گروه محصولات کامان می پردازیم تا بتوانید بر اساس نوع پوستتان و بر اساس حجم مصرفی تان، بهترین مرطوب کننده را برای پوستتان انتخاب کنید:

1- مرطوب کننده اویل فری کامان

جالب است بدانید افرادی که پوست چرب دارند هم نیاز به استفاده از مرطوب کننده دارند. اما نکته اینجاست که مرطوب کننده های مخصوص پوست چرب، تفاوت ساختاری در فرمولاسیون با مرطوب کننده های پوست نرمال و خشک دارند. مرطوب کننده های پوست چرب، بر اساس ساختار OlW فرموله می شوند که چرب نیستند و فقط به پوست آبرسانی می کنند. مرطوب کننده اویل فری کامان، بافت بسیار سبکی دارد که رد چربی بر روی پوست بجا نمی گذارد و بسیار زود جذب می شود. مرطوب کننده اویل فری کامان حاوی آرگان است که ماده ای بسیار مغذی برای پوست است. آنتی اکسیدانهای موجود در این کرم هم از پیری پوست جلوگیری میکنند و هم پوست را از دهیدراته بودن در می آورد. یکی از مزایای برند کامان این است که انواع مرطوب کننده هایش را در پکیج های مختلف برای کاربردهای مختلف ارائه داده است.  مرطوب کننده 240  میلی لیتر اویل فری کامان برای استفاده در حجم زیاد و قرار دادن بر روی میز توالت و استفاده در منزل بسیار مناسب است. مرطوب کننده اویل فری کامان در حجم 400 میلی لیتر نیز موجود است که علاوه بر آرگان، حاوی بی کمپلکس نیز است. حجم 400 میلی لیتر اویل فری کامان بصورت پمپی است و کاربری بسیار راحتری برای کل بدن دارد.

2- مرطوب کننده پوست معمولی کامان

این مرطوب کننده چربی بیشتری نسبت به نوع اویل فری که در بالا توضیح داده شد دارد. از طرفی، حاوی عصاره گل ساعتی است که آنتی اکسیدان بسیار قوی برای مبارزه با رادیکالهای آزاد و پیری پوست است. مرطوب کننده پوست نرمال کامان در حجم 75 میل تیوبی است و برای مصرف روزانه و حتی قرار دادن در کیف و به همراه داشتن در بیرون از منزل و محل کار بسیار مناسب است. کامان جزو معدود برندهایی که است که مرطوب کننده پوست نرمال و پوست خشک جدا از هم دارد و این نشان می دهد که کاملا بصورت تخصصی بر روی مرطوب کننده ها کار کرده است و مرطوب کننده های اثربخشی به بازار ارائه کرده است. مرطوب کننده پوست نرمال 240 میلی لیتر کامان بصورت جار یا همان کاسه ای است که برای مصرف خانگی و روی میزتوالت مناسب است. همچنین نوع 400 میلی لیتر آن برای مصرف خانوادگی و مصرف بدن مناسب است. مرطوب کننده های کامان طوری فرموله شده اند که قابل استفاده برای افرادی که پوست حساسی هم دارند مناسب است. بنابراین کل خانواده حتی کودکتن نیز می توانند از این مرطوب کننده ها استفاده کنند.

3- مرطوب کننده پوست خشک کامان

مرطوب کننده پوست خشک کامان قدرت نرم کنندگی بالایی دارد. این مرطوب کننده بافت سنگین تری نسبت به نوع اویل فری و نوع پوست نرمال آن دارد و کرمی بسیار زود جذب می باشد. این محصول حاوی عصاره آووکادو می باشد که آنتی اکسیدانی بسیار مفید برای برای پوست و نرم کنندگی بالایی دارد.
beautycare
beautycare

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋