Mr100

Mr100

توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع چسب ساختمانی از مگا استون

چسب مگا استون ، محصولی دانش‌بنیان برپایه اپوکسی و مواد معدنی که اتصال مادام العمر را برای انواع سنگ‌های ساختمانی اعم از گرانیت، پرسلان، تراورتن و انواع اسلبهای سنگ و سرامیک، بر روی زیر ساخت‌های فلزی، سیمانی و حتی بتنی با میلگرد فراهم کرده است.
چسب مگا استون با ایجاد یک ساختار مولکولی ویژه، محصولی منحصر به فرد را با قابلیت‌های فنی بالا به صنعت ساختمان معرفی نموده است.

– نماینده انحصاری چسب مگا استون

– دارنده تائیدیه از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

– تنها دارنده تائیدیه بازرسی بین المللی SGS

– مجری انحصاری سیستم‌های نمای خشک

– پیمانکاری، طراحی و اجرای نما پروژه‌های ساختمانی، تجاری و اداری

– اجرای آببندی مخازن، گنبد و روف گاردن‌ها، استخرها، مخازن تحت فشار آب و مواد شیمیایی که با جدیدترین دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید شده و موفق به اخذ ضمانت‌نامه‌های معتبر شده است

چسب کاشت میلگرد و بولت الوان

کاربرد چسب کاشت میلگرد برای اصلاح اشتباهاتی که در اجرا،‌ به خصوص در سازه های بتنی روی می‌دهد و یا تغییر و رفع اشتباهات محاسباتی , اشتباه در نصب میلگرده , افزایش مقاومت برشی , تغییر در پارامترهای نقشه‌ای و اضافه کردن سازه جدید به قسمتی از ساختمان , مواردی است که برای انجامشان باید از چسب‌های کاشت میلگرد استفاده کرد.

چسب کاشت میلگرد محصولی که بوسیله رزین های اپوکسی تولید می‌شود و برای نصب میلگرد روی بتن،‌ پرکردن شکاف‌های موجود در سقف، دیوار یا کف،‌ نصب صفحات فلزی روی دیوار و کاشت بولت و میلگرد روی سطوح مختلف، بهترین گزینه به شمار می‌رود. 

چسب سنگ اسلب

سنگ اسلب به دلیل این که سطح بزرگی از سنگ را به صورت یکپارچه نمایان می‌کند و موجب خواهد شد تا طرح و نقش سنگ که به طور طبیعی شکل گرفته است در یک قاب خود را در معرض نمایش قرار دهد بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان است. می‌توان گفت تقریبا تمام انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌توان در ابعاد اسلب فرآوری و تولید کرد.

از جمله سنگ‌هایی که به صورت سنگ اسلب فراوری می‌شوند به سنگ مرمریت، سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت و… می‌توان اشاره نمود که برای نصب هر کدام از موارد فوق استفاده از چسب سنگ اسلب مگا استون را می توان بهترین دانست .

با توجه به ابعاد سنگ اسلب و تفاوت آن با سایر سنگ‌ها جابه جایی، حمل و هم چنین نصب این سنگ‌ها تا حدودی مشکل است و نیازمند تخصص ویژه‌ای است. برای نصب سنگ اسلب نیازمند به برنامه ریزی دقیقی قبل از اجرا می‌باشد و در ابتدا باید سنگ مورد نظر را انتخاب کرده و سپس هدف خود را از انتخاب این سنگ بررسی کنید.

به طور مثال اگر هدف شما عبور نور از سنگ است، سنگ‌هایی هم چون مرمر و تراونیکس برای شما مفید است.

چسب سنگ نمای ساختمان

با وجود پیشرفتی که چسب‌های قدرتمند سنگ داشته‌اند، بهترین روش برای نصب سنگ اسلب دیوار ، استفاده از چسب سنگ نما است. اما برای استفاده از این روش هم باید به چند نکته توجه کرد تا این فرایند با کیفیت عالی طی شود. در ابتدا باید توجه داشت برای نصب سنگ‌ نما سطح زیر کار حتما خشک و عاری از هرگونه گرد و غبار باشد .

گفتنی است سطح سیمان‌کاری شده بهتر از هر زیرساختی می تواند سنگ اسلب را در طولانی مدت نگه دارد. این هم به دلیل منافذ کوچکی است که دیوار سیمانکاری دارد که زمینه خوبی برای درگیر شدن چسب با دیوار فراهم می‌کند.

به این صورت که چسب، با نفوذ در این سوراخ های کوچک،‌ استحکام بالایی ایجاد خواهد کرد و پس از خشک شدن، چسب سنگ نما کاملا در سنگ ادغام می‌شود. پوشش رزین چسب که در هنگام برش و صیقل به پشت سنگ کشیده می شود نیز به استحکام آن کمک می‌کند.

چراکه تمام حفره‌های پشت سنگ پر می‌شود و این امر به چسبندگی بیشتر سنگ نما به زیرساخت کمک دوچندان می‌کند. از این رو سنگ‌هایی که پوشش چسب مخصوص سنگ نما و رزین در پشت خود ندارند، احتمال شکستگی درجهت رگه‌های سنگ هست که این پوشش کمک می‌کند محل این رگه‌ها کمتر در معرض ترک خوردن و شکستن سنگ قرار بگیرد

 

Mr100
Mr100

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋