bbq mehr

bbq mehr

مقدار سوخت موردنیاز برای روشن کردن یک باربیکیو ذغالی

 

آیا این برای شما اتفاق افتاده؟ شما به برش زیبای گوشتی که ثروت اندکی برای آن خرج کرده اید نگاه می کنید ، با کمی غرور و شکم غرولند به باربیکیو ذغال خود نگاه می کنید ، سپس به ذغال خود نگاه می کنید ، سر خود را خراشیده و این کار را تکرار می کنید.

این سوالی است که بهترین مارک دستگاه گریل را به چالش می کشد. واقعاً چقدر برای آشپز خود به زغال احتیاج دارید؟ مگر اینکه شما تجربه زیادی را تجربه کرده باشید ، ما برای باربیکیو مشترک حیاط خانه پیدا کرده ایم ، دو اردوگاه اصلی وجود دارد.

1. آیا شما به اندازه کافی زغال سنگ برای سوخت رسانی به کشتی موشک روشن می کنید ، زیرا هرگز نمی توانید به اندازه کافی درست داشته باشید؟ یا

2. شما چند قطعه را روشن می کنید و دعا می کنید تا باربیکیو بتواند کل آشپز را دوام بیاورد در حالی که هیچ دلیلی را هدر ندهید و گران شود.

باربیکیو مهر انواع آتشدان و باربیکیو گریل ذغالی را عرضه می کند.

آیا فرمول نتایج مقاوم در برابر شکست خوب نیست؟

از نظر نوع سوخت و کیفیت متغیرهای زیادی به علاوه روش ها و تجهیزات مختلف پخت و پز باربیکیو وجود دارد ، اگر بخواهیم فرمول دقیقی داشته باشیم احمقانه است. با این حال ، پس از آزمایش وسیع محصولات باربیکیو ذغالی خود در طول این سالها ، آنچه در اینجا پیدا شده است این است که کار می کند.

 

نحوه اندازه گیری ذغال برای باربیکیو خود
در ابتدا توجه به این نکته ضروری است که نسبت حجم بریکت ذغالی به توده در حدود 1: 1.5 کیلوگرم است. بنابراین از نظر خروجی گرما و زمان سوختن ، به 1 1/2 مقدار توده نیاز دارید تا عملکرد معادل یک محصول زغال چوب بریکت فشرده را بدست آورید.

 
بنابراین با توجه به این نکته ، قانون کلی این است که نسبت ذغال سنگ باربیکیو به گوشت مورد نیاز شما 1: 1 است. بنابراین برای هر کیلوگرم گوشت ، شما به یک کیلوگرم ذغال سنگ بریکت یا 1.5 کیلوگرم توده چوب سخت نیاز دارید.

 
با گفتن این ، ما توانسته ایم 10 کیلوگرم گوشت بپزیم ، بعد از ظهر با استفاده از حدود نیم جعبه بریکت (حدود 5 کیلوگرم) به دلیل این واقعیت که می دانستیم می توانیم 5 ساعت زمان سوزاندن داشته باشیم. بنابراین خوب است بفهمید که آیا همه را در یک مرحله می پزید یا در طول زمان تکان می خورید.
این نسبت 1: 1 برای هر نوع برش گوشتی مناسب است. چه مانند استخوان ساقه یا دنده بره ، یا بریدگی بدون استخوان مانند سینه. شما باید مقدار زغال چوب مورد نیاز خود را بر اساس وزن کلی پروتئین نپخته خود محاسبه کنید.
اگر از بریکت برای آشپز خود استفاده می کنید و از دستورالعمل قبلی ما پیروی می کنید ، ممکن است به نظر برسد که به اندازه گوشت زغال ندارید. نترس! به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از بریکت ، گرمای خروجی بیشتر از زغال چوب بزرگ خواهد بود. علاوه بر این ، ما می دانیم که بریکت های چوبی شش ضلعی Firebrand دارای خروجی حرارتی بالاتری نسبت به بریکت های سبک مهره ای به شکل بالش هستند.

 
بنابراین ذغال باربیکیو چقدر می سوزد؟
در هر نوع برنامه باز باربیکیو به عنوان مثال کباب کردن مستقیم ، نان روغنی ، سیخ یا کوراسکو ، اکثر محصولات ذغالی توده ای 2-3 ساعت زمان سوختن را در اختیار شما قرار می دهند در حالی که بریکت ها به 4-5 ساعت می رسند. البته این بستگی به کیفیت سوخت مورد استفاده دارد. هرچه اتصال دهنده ها و مواد افزودنی در یک محصول بیشتر باشد ، مواد اولیه موجود در چوب سیاه/بریکت/مهره کمتر است ، بنابراین زمان سوختن می تواند کمتر باشد. بنابراین اگر هنگام سوختن بوی شیمیایی شدید احساس می کنید ، به احتمال زیاد مقدار چسب و مواد افزودنی بیشتری دارد ، بنابراین زمان کلی پخت و پز را در نظر بگیرید و در مواقعی که غذای خود را روی آن قرار می دهید محتاط باشید. سفید گرم است هنوز بوی بد می دهد.
برای کسانی که دوست دارند بریکت و توده را با هم مخلوط کنند ، با فرض اینکه مخلوط نصف شود ، باید مدت زمان سوزاندن جایی در وسط حدود 3.5 تا 4 ساعت را انتظار داشته باشید.

 
در یک محیط کم و آهسته یا دارای اکسیژن محدود ، به عنوان مثال ، افراد سیگاری گلوله دار و افست ، کامادو یا کتری وبر (درب) شما می توانید به طور متوسط ​​دو برابر زمان ماندگاری را در مقایسه با برنامه های کباب باز انتظار داشته باشید.

 
بنابراین ذغال توده ای باید 4-6 ساعت در مقابل بریکت های شما سوزانده شود و 8-10 ساعت خوب به شما می دهد. البته ، هر باربیکیو متفاوت است و این زمان های سوزاندن بستگی به مدیریت آتش شما و در نهایت اینکه چقدر می توانید جریان هوا را کنترل کنید بستگی دارد.

 
اکسیژن بیشتر = گرمای بیشتر اکسیژن کمتر به معنای کاهش دمای کلی است ، بنابراین زمان سوختن طولانی تر می شود. اگرچه هیچ اکسیژن نمی تواند به این معنا باشد که ذغال شما می تواند منفجر شود و حرارت را به طور کلی از دست می دهد.

 
چگونه می توان در زمان طبخ زغال بیشتری اضافه کرد؟
اگر سعی کرده اید از دستورالعمل ها پیروی کنید اما باربیکیو خود را در وسط آشپز از دست داده اید ، در اینجا نکاتی در مورد نحوه افزودن بیشتر وجود دارد.
در شرایط کبابی باز ، توصیه می کنیم زغال چوب بدون روشن جدید را روی زغال چوب گرم و روشن خود قرار ندهید. به این دلیل ، احتمالاً گرمای کافی در ذغال موجود وجود نخواهد داشت تا به هر حال ذغال جدید را به درستی روشن کند. بعلاوه ، همچنان که آب گوشت در حال پخت بر روی ذغال تازه می چکد ، رسیدن به هر نوع دمای پخت و پز را دشوارتر می کند.
توصیه می کنیم دسته جدیدی از زغال را جداگانه در کوره کاری خود روشن کنید ، به عنوان مثال در استارت زغال دودکش ، سپس وقتی خاکستر شد و سفید شد ، ذغال آماده شده را به کوره آشپزی خود اضافه کنید.
حقیقت این است که فقط از طریق آزمایش و خطا می توانید میزان ذغال مورد نیاز برای باربیکیو خود را به طور واقعی ناخن کنید. هرچند می توانیم چیزی را تضمین کنیم... مطمئناً تمرین سرگرم کننده است!

 

منبع: https://firebrandbbq.com.au/product-category/charcoal-grilling/portable-bbqs/

bbq mehr
bbq mehr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋