ali naderi

ali naderi

نظرات مردم درباره آریزو 6 چیست ؟

آریزو 6 را می توان یکی از سدان های لوکس چینی دانست. این خودرو در سه تیپ وارد بازار ایران شد. مدیران خودرو ابتدا نسخه آریزو 6 معمولی را وارد بازار کرد. نسبت به آریزو 5 این خودرو فضای بیشتری دارد. به قولی می توان گفت طول و عرض و ارتفاع بیشتری دارد. در سایت های خودرویی مانند کارکیتس در رابطه با معایب آریزو 6 کامل صحبت شده. بسیاری از طرفداران آریزو 6 که قصد خرید این خودرو را دارند دوست دارند نظر مصرف کنندگان آریزو 6 را بدانند. برای همین با تعدادی از صحبان این خودرو صحبت کردیم. خلاصه گفتگوی ما با چند نفر از آریزو 6 سواران در ادامه آمده. نظرات مردم در مورد اریزو ۶ خیلی متفاوت نبود. اما در کل و برای جمع بندی به صورت موردی در ادامه برای شما منتشر کردیم. 

  • نفر اول

خودروی خیلی خوبی است. برای یک خانواده 4 نفره خیلی مناسب است. فضای عقب جاداری دارد. آپشن های زیادی دارد. صندوق عقب جاداری دارد. برای مسافرت خیلی مناسب است. مصرف سوخت کمی در جاده دارد. سیستم تهویه خیلی خوب کار می کند. فضای داخلی با وجود نور پردازی و سانروف خیلی چشم نواز است و خسته کننده نیست.

  • نفر دوم

خودرو ارتفاع کمی دارد و برای ورود به پارکینگ با شیب ملایم به مشکل می خورم. شتاب اولیه کمی دارد. در زمستان کمی صدای زنجیر موتور به گوش میرسد. گیربکس کمی با تاخیر دنده عوض می کند. اما خیلی نرم این اتفاق می افتد. گاهی گیربکس داغ می کند و کمی می لرزد. بیشتر در ترافیک های طولانی به این مشکل می خورم. اما در کل خیلی ماشین خوبی است.

  • نفر سوم

برای تعویض یک سپر ساده نزدیک به یک ماه ماشین در نمایندگی بود. آخر از بازار آزاد سپر تهیه کردم. قیمت لوازم بدنه بالاست. نمایندگی بیشتر قطعات آرزو 6 پرو . gt را موجود دارد. تعداد این خودرو در بازار کم است و احتمال دارد کمی بد فروش باشد. اما برای مدت 5 سال می توانید روی آن حساب کنید. البته هزینه سرویس دوره ای 5 هزارتایی بالایی دارد. چون روغن موتور مخصوص می خواهد. همیشه هم باید از بنزین سوپر استفاده کنم. گاهیبرای تعمین بنزین به مشگل می خورم.

 

 

ali naderi
ali naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋