ali naderi

ali naderi

آیا انجام کاشت مو بدون کوتاه کردن مو امکان پذیر است؟

کاشت بدون کوتاهی مو

دراین مطلب درباره مزیت کاشت مو به روش میکروگرافت صحبت کردیم.تنها تفاوت این روش این است که,دقیقا همان مراحل را با روش استاندارد FUE انجام میدهیم اما بدون اصلاح مو،این روش جایگزین را میتوان برای همه ی مهمانان که درخواست کوتاهی مو را رد کرده اند استفاده کرد.در این سایت مطالبی در رابطه با چند واقعیت که درباره کاشت مو به روش میکروگرافت منتشر کردیم.

انتخاب بهترین کلینیک برای انجام کاشت به روش fue

ما در مجموعه کلینیک زیبایی آدینا تنها بر علم روز و بهترین روش ها برای کاشت بهره می بریم. شاید به همین دلیل تمام زیباجویان از ابتدای کار تا به انتها از ما راضی هستند. این روش توسط پزشکام متخصص ما در این مجموعه انجام می شود. پزشکان ما تسلط کافی روی این روش دارند و می توان گفت رشته تحصیلی این متد را به طور کامل فرا گرفته اند.

همچنین تجربه کافی برای انجام این روش دارند.از نکاتی که ما را از سایر کلینیک ها جدا می کند همراهی زیبا جو از ابتدا تا انتهای مسیر می باشد.ما همواره شما را در مسیر چکاپ می کنیم.حتی مدتها بعد از عمل و در دوران نقاهت زیبا جو تحت نظر کلینیک می باشد.پس با خیال راحت می توانید از خدمات آدینا استفده نمایید. در این مطلب به مزیت های مزیت کاشت به روش میکروگرافت یا fue اشاره کردیم.

 

 

ali naderi
ali naderi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋