بزمینه

بزمینه

توسط ۱ نفر دنبال می شود

لیست بهترین مزون لباس عروس و فرمالیته در تهران + تصاویر

انتخاب و خرید لباس عروس بی شک از مهمترین خریدهای یک مراسم عروسی است. به محض حضور عروس و داماد میان مهمان‌ها، تمام نگاه ها به سمت آنها می‌رود و بی شک رویای هر دختری‌ست که در آن شب چون الماسی بدرخشد. مکان های زیادی برای خرید لباس عروس وجود دارد که هرکدام سبک و قیمت خاص خود را دارد.

برای مشاهده لیست کامل، به همراه گالری تصاویر مدل‌ها و اطلاعات تماس و آدرس، لینک زیر را مشاهده کنید:

https://bazmineh.com/marketplace/34

 

مزون لباس عروس و فرمالیته zp (زد پی)

مزون زدپی یکی از شناخته شده ترین مزون های شهر تهران برای سفارش و دوخت انواع مانتوی عقد و لباس فرمالیته است. برشکارهای بسیار حرفه ای، مشاوران تخصصی و طراحی دوخت بسیار درجه یک در مزون ZP از شاخصه های اصلی این مزون محسوب می شود که سابقه کاری آن را بسیار درخشان و جالب توجه ساخته است. امکان تغییر در مدل و سایز لباس های دوخته شده پس از تحویل لباس است تا با خیال راحت بتوانند مانتوی عقد خود را در سالگرد ازدواج خود نیز بپوشند و از این تجدید خاطرات لذت ببرند.
مزون زدپی در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و امکان بازدید حضوری از مدل ها و نمونه کارها برای عروس خانم ها وجود دارد.

 

 

 

لباس عروس Eddy K (برند ایتالیایی)

"Eddy K" معروفترین طراح لباس عروس در ایتالیا، بیش از 20 سال است که سابقه طراحی و دوخت زیباترین لباسهای عروس با پارچه های با کیفیت ایتالیایی در شهر میلان را دارد که در تمام کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا عرضه می گردد. در نمایندگی رسمی این برند در تهران از مدلهای متنوع و متفاوت در رنگهای سفید، گلدلایت و شامپاینی و ... با طراحی جذاب اروپایی که مانند یک اثر هنری چشم نواز است، می توانید با تعیین وقت قبلی دیدن فرمایید و به کمک مشاوران این مجموعه مناسب ترین لباس عروس را انتخاب کنید.

 

 

 

شخصی دوزی سیترا بکایی

برند سیترا بکایی از سال 1395 شروع به فعالیت در زمینه شخصی دوزی (Made to Measure) کرده است و در سال 1397 به برند خود توسعه داده و وارد بخش لباس عروس لاکچری و مانتو عقد خاص شدند. برند سیترا بکایی، علاوه بر شخصی دوزی، وارد کننده برندهای برتر آمریکایی از جمله jovani و terani couture می‌باشد.
در بخش لباس عروس و اکسسوری عروس نیز این برند توانایی انجام طراحی طبق سلیقه و درخواست شما را دارد و لباس درخواستی و مورد تایید نهایی شما با بهترین کیفیت پارچه و متریال ترک، امرکایی و ایتالیایی شخصی دوزی (made to measure) می‌شود.
لباس ها بعد از اندازه گیری، انتخاب پارچه و تایید نهایی توسط شما ، در داخل کشور و یا در صورت تمایل برای دوخت به کشور ترکیه و یا ایتالیا فرستاده شده و در آنجا شخصی دوزی می‌شود.

 

 

 

 

مزون پرنسس

مزون پرنسس در منطقه میرداماد واقع شده است. سرکار خانم افشار که سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه طراحی و دوخت دارند ، دوره های آموزشی طراحی و دوخت را از بهترین مراکز آموزشی در دنیا کسب کرده اند در نتیجه با خیال راحت می توانید کار طراحی و دوخت لباس خود را به ایشان بسپارید.

 

 

 

 

مزون لباس عروس نازنین

مزون نازنين واقع در میدان مادر بلوار میرداماد با دوخت انواع لباس عروس، فرمالیته،مجلسی،مانتو ولباس شب بصورت سفارش شخصی، ویا به صورت آماده در خدمت هموطنان و علاقمندان عزيز می‌باشد.
مزون نازنين با 35 سال سابقه کاری درخشان و منحصر به فرد وبا تیم حرفه ای آمادگي دارد ظرف مدت 10روز لباس عروس، مانتوعقد، فرمالیته را حتی بصورت همزمان و یا تک طراحی، دوخت وتحویل نماید. ضمنا برای علاقمندانی که امکان مراجعه حضوری ندارند امکان سفارش بصورت غیر حضوری و سفارش آنلاین شاپ حتی برای مشتریان خارج از کشورفراهم گردیده است.

 

 

 

مزون عروس تاج محل (VIP)

مزون عروس تاج محل نمایندگی رسمی بهترین برندهای لباس عروس ترکیه از قبیل نارین مُدا، کانویچه، اومر اوزر، میراکل ورد، ایللول، انا بلا،وایت کویین می باشد و همچنین 4نمایندگی از لباسهای عروس اروپایی از برندهای نایتلی، دیون، آلیشو و نویا در ایران را در اختیار دارد.
مزون تاج محل در زمینه‌ی تولید و واردات بهترین و بروزترین لباسهای عروس مرغوب و ارزشمند، از سال 1370 شروع به فعالیت نموده، در سال 1382 نام «عروس تاج محل» را با هدف تولید محصولاتی با کیفیت، مطابق با متد و استانداردهای جهانی به عنوان نام تجاری خود برگزید و هم اکنون با پشتوانه 27 سال تجربه مفید در شناخت الگوهای رفتاری و سلایق جامعه ایرانی با بهره‌گیری از مواد استاندارد و استفاده از متریال مرغوب در عرصه‌ی تولید، به ارائه خدمات برای عروس در دفتر مرکزی و 3 شعبه فروشگاهی خود مطابق با سلیقه مشتریان می‌پردازد.
شعبه ی اندرزگو تخصصی بر روی لباس عروس وارداتی فعالیت میکند. تمامی لباس ها وارداتی و سطح قیمتی این شعبه از سایر شعبات بالاتر است. شعبه مرکزی و شعبه امیر اکرم نیز علاوه بر لباس های وارداتی، لباس های ساخت داخل نیز دارند.

 

 

 

 

مزون فابرا

مزون فابرا در محدوده سعادت‌آباد، میدان کاج واقع شده است. این مجموعه طراحی و دوخت جدیدترین لباس‌های عروسی و نامزدی و همچنین لباس و مانتوی مجلسی را با متد ایتالیایی انجام می‌دهد و همچنین مجموعه کاملی از لباس‌های آماده را موجود دارد.
کلیه کارها، طراحی و دوخت مزون فابرا هستند و متریال مورد استفاده ترک، فرانسه، ژاپن و ایتالیا هستند.
نام سابق مزون لباس عروس فابرا، دی تو دی (day to day) بوده است.
مزون فابرا برای راحتی مراجعین عزیز، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌اند. حتما قبل از مراجعه تماس بگیرید

 

 

 

 

مزون سلین

مزون سلین در سال 1375 کار خود را در زمینه تولید انبوه لباس های عروس بچه گانه شروع کرد و به صورت همزمان با گذراندن دوره های تخصصی طراحی و دوخت لباس عروس تحت نظر استانداردهای ترک و فرانسه تجارب خوبی در زمینه لباس عروس ، نامزدی و لباس شب کسب کرد . و فعالیت رسمی خود را در زمینه لباس عروس و شب آغاز کرد .
کیفیت ، نوآوری ، خاص بودن لباس های عروس و همچنین رضایت 100% مشتری مهمترین هدف مزون سلین است که سالهاست با همکاری یکدیگر و داشتن کادری مجرب توانسته اند جزو بهترین تولید کنندگان لباس عروس محسوب شوند .
 

 

 

 

 

 

برای مشاهده لیست کامل، به همراه گالری تصاویر مدل‌ها و اطلاعات تماس و آدرس، لینک زیر را مشاهده کنید:

https://bazmineh.com/marketplace/34

 

بزمینه
بزمینه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋