bastanighifi

bastanighifi

صفر تا صد سفر به کیش

جاهای دیدنی کیش

 

 جزیره زیبای کیش به دلیل آب و هوای خاص، مطلوب و جاذبه های گردشگری فراوانش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس و توریستی‌ترین جزیره‌ی کشور است که محیط دلنشین و جذاب آن برای گذراندن تعطیلاتی آرام و دلنشین بسیار مناسب است. سواحل آفتابی و طلایی کیش، آب‌های نیلگون خلیج فارس و تفریحات آبی نظیر قایق سواری، غواصی و پاراگلایدر، مراکز خرید عالی، رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، امکان اجاره اتومبیل‌های لوکس، پارک آبی و محوطه‌های باستانی مثل آب انبار سنتی، شهر تاریخی حریره و شهر زیرزمینی کاریز، همه فقط گوشه‌ای از جاذبه‌های جزیره کیش هستند.

در تمام فصول گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی خود می‌کشاند تا لحظات شیرین و خاطره‌انگیزی را به شما هدیه دهد. از غروب زیبا و ساحل مرجانی گرفته تا پاساژ های لوکس با کالاهای فراوان، همه و همه را می توان در سفر به جزیره زیبای کیش تجربه کرد و خاطرات لذت بخشی را از سفر به این جزیره با خود به ارمغان برد.

در این میان کشتی به گل نشسته یونانی، اکنون نماد جزیره کیش بوده و به تماشا نشستن آن در غروب دل انگیز جزیره، یکی از زیباترین منظره‌هایی است که می‌توان در سفر به کیش آن را مشاهد کرد، همچنین با عکس گرفتن در چشم انداز کشتی و غروب، می‌توان یکی از زیباترین لحظات حضور خود در کیش را برای همیشه ماندگار کرد.

انواع اجرای تورهای کیش

  • تورهای فردی
  • تور های گروهی

شما در سفر با تور کیش بستنی قیفی می‌توانید

در غربی‌ترین نقطه جزیره کیش و در نزدیکی کشتی یونانی، ساحل صخره‌ای زیبایی با نام کلبه هور را ببینید و با نشستن بر روی آلاچیق‌های آنجا، نظاره‌گر غروب خورشید باشید و ذهن خود را از همهمه‌های همیشگی خالی کرده و تنها از این تصویر زیبای طبیعی لذت ببرید. اسکی روی آب، غواصی، تیوب سواری روی آب و یا کیبل اسکی از تفریحات دریایی کیش هستند که در زمان سفر خود به جزیره زیبا کیش می توانید از آنها بهره مند شوید.

 مراکز خرید کیش

مرکز خرید پاندا کیش، مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید دامون، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید سارینا بخشی از مراکز خرید کیش لوکس به شمار می‌روند که می‌توانید از آنها خرید کنید. اگر دلتان سفری متفاوت به جزیره کیش می‌خواهد سری هم به نمایشگاه کیومرث صیاد بزنید، نمایشگاهی از جنس معرق تمام چوب! همانطور که گفته شد، جزیره کیش به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری فراوان، در تمام طول سال گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

از این رو برای اسکان و اقامت میهمانان و مسافران، در این جزیره هتل‌هایی مانند هتل مارینا پارک کیش، داریوش، شایگان، ایران که از هتل های 5 ستاره کیش به شمار می‌روند با امکانات لاکچری و زیبای خود آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران این جزیره هستند. شما می‌توانید برای سفر کاری یا تفریحی خود به این مقصد، با کارشناسان مجرب تیم بستنی قیفی  تماس بگیرید و رزرو هتل های کیش و پروازتان به این جزیره زیبا را به بخش رزرواسیون هتل های کیش بسپارید تا بهترین گزینه های پیشنهادی را پیش روی شما بگذارند. همچنین در صورت تمایل برای داشتن خدمات سی آی پی (cip) و اجاره خودرو با همکاران بخش تشریفات ما صحبت کنید و با آرامش خاطر به سراغ بستن چمدانتان بروید.

تورهای مشابه تور کیش

برای رزرو تور و تفریحات کیش در سایت بستنی قیفی اینجا کلیک نمایید

bastanighifi
bastanighifi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋