باشگاه20

باشگاه20

آموزش: خرید و فروش بسته اعتباری و امتیاز کارگزاری آگاه

ربات معامله باشگاه کارگزاری آگاه

برای خرید و فروش اعتبار، وام، امتیاز و ژنولوژی باشگاه کارگزاری آگاه از ربات معاملاتی @bashgah20bot باید پس از ثبت نام و ثبت شماره تلفن خود از منوی اصلی اقدام به خرید و فروش کنید.

 

آموزش فروش اعتبار، امتیاز و ژنولوژی باشگاه کارگزاری آگاه

برای فروش اعتبار و وام پس از مشخص کردن نوع و مدت زمان اعتبار یا وام و تعیین قیمت درخواستی اعتبار یا وام شما در لیست فروش قرار خواهد گرفت و می توانید از قسمت درخواست های من اقدام به حذف درخواست کنید و یا بعد از پیدا شدن خریدار و ارسال درخواست در باشگاه کارگزاری آگاه تایید را در ریات انجام دهید تا علاوه بر اطلاع رسانی اس ام اسی به صورت چت تلگرام خریدار را نسبت به این انتقال آگاه کنید.

درمورد امتیاز و ژنولوژی روال به همین شکل هست و تنها تفاوت آن درمورد امتیاز مشخص کردن تعداد امتیاز و قیمت هر امتیاز و در مورد ژنولوژی مشخص کردن تعداد کاربران و مشتریان با قابلیت فعال شده پنجاه هزار تومان می باشد.

 

آموزش خرید اعتبار، امتیاز و ژنولوژی باشگاه کارگزاری آگاه

برای خرید اعتبار و وام پس از مشخص کردن اعتبار یا وام درخواستی به میزان مبلغ مورد نیاز از کیف پول ربات اقدام به شارژ کیف پول خودتان میکنید سپس از لیست فروش اقدام به خرید درخواست می کنید و پس از مشخص کردن نام و نام خانوادگی و کدباشگاه آگاه خریدار و تاریخ اعمال درخواستی منتظر می مانید تا فروشنده درخواست مورد نظر را انتقال دهد و شما به صورت اس ام اسی و پیام در چت ربات اطلاع داده شود.

در مورد امتیاز و ژنولوژی روال به همین شکل می باشد.

فقط دقت کنید بعد از اعمال وام و اعتبار درخواستی در پرتفوی آگاه شما یا بعد از انتقال ژنولوژی و امتیاز اقدام به تایید در ربات کنید تا مبلغ به حساب فروشنده واریز شود.

 

خرید و فروش مطمئن و راحت را با ما تجربه کنید:

ربات معاملات اعتبار امتیاز وام و ژنولوژی باشگاه کارگزاری آگاه @bashgah20bot

 

اعتبار کارگزاری آگاه - امتیاز باشگاه آگاه - بسته اعتباری کارگزاری آگاه - خرید و فروش اعتبار 100% تضمین شده - بورس - خرید اعتبار و امتیاز باشگاه آگاه - فروش امتیاز باشگاه آگاه - خرید و فروش تلگرام باشگاه آگاه - معاملات باشگاه آگاه - ربات تلگرام معاملات باشگاه کارگزاری آگاه - ربات تلگرام معاملات خرید و فروش اعتبار کارگزاری آگاه - تلگرام کارگزاری آگاه


 

 

 

باشگاه20
باشگاه20

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋