barusgoldencom

barusgoldencom

توسط ۱ نفر دنبال می شود

واردات سرور چگونه است؟

یکی از مهمترین تجهیزات کامپیوتری را می توان سرورها دانست که در تمامی کشورها از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و تمامی ارگان های دولتی و خصوصی به آن نیاز دارند و در مجموعه های خود از آن استفاده می کنند. با توجه به اینکه تولیدات داخلی در ایران نمی تواند جای واردات این قطعات ارزشمند را بگیرد باید برای واردات این قطعات از کشورهای مختلف شروع کنید که پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر راه این واردات را با استفاده از شرکت باروس آموزش ببینید.

معرفی قطعات سرور

برای اینکه واردات سرور به صورت موفقیت آمیز داشته باشید و از برندهای معتبر جهانی اقدام به واردات به ایران کنید، در گام اول باید با سرور و قطعات سرور آشنا شوید. شرکت باروس با برخورداری از متخصصین حوزه کامپیوتر که مسلط به امور تجارت و زبان انگلیسی هستند، تمامی کارهای لازم از صفر تا صد را برای وارد کردن سرورهای مورد نیاز شما با برند مورد نظر را به صورت کامل انجام می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت تمامی کارهای واردات خود از جمله واردات سرور و قطعات سرور به ایران را به شرکت باروس بسپارید.

روش کار سرور چگونه است؟

سرور یک کامپیوتر قدرتمند است که برای انجام تمامی کارهای حوزه الکترونیک و خدمات در هر سطحی قابل استفاده است. از سرور‌های مورد نیاز برای ذخیره اطلاعات گرفته تا سرور های مورد نیاز برای انجام محاسبات تخصصی و پیشرفته و حتی سرور های مورد نیاز برای تجهیزات پزشکی، کاربرد سرورها بسیار وسیع و گسترده است.

 سرورها از قطعاتی بسیار متنوعی تشکیل شده اند و این قطعات در ترکیب با یکدیگر است که به یک مجموعه پیشرفته و کامل به نام سرور تبدیل می‌شوند. واردات سرور نیازمند واردات به صورت مجموعه کامل یا واردات قطعات سرور به صورت کامل است، قطعات سرور کاملا تخصصی هستند و نیازمند متخصصین کامپیوتر است تا بتوانند با آشنایی کامل وارد این حوزه شده و واردات موفق سرور به ایران را انجام دهند.

قطعات سرور چقدر اهمیت دارند؟

واردات سرور به ایران با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده توسط تحریم‌ها و اینکه کیفیت سرورها به برندهای معتبر آن بستگی دارد، لزوم توجه و آشنایی با قطعات سرور را دو چندان می‌کند. یک سرور، از قطعات بسیار متنوعی تشکیل شده است که بدین قرار است:

  • شاسی یا مادربورد، یک قطعه بسیار مهم و اساسی در سرور است. شاسی قطعه‌ای است که دیگر بخش‌های سرور شامل رم، هارد، گرافیک، سیستم پردازش مرکزی، فن و دیگر قطعات سرور بر روی آن نصب می‌شود. مادربرد در انواع متنوع و برندهای مختلف موجود است و باید به اسلات‌های شاسی و ظرفیت و ساپورت آن از دیگر قطعات سرور، هنگام انتخاب مادربورد توجه شود که نیازمند تخصص در این زمینه است.
  • سیستم پردازش مرکزی یا پردازنده(cpu) از مهمترین قطعات در سرور است که برای واردات سرور به ایران باید بسیار به آن توجه شود. مغز یک سرور، پردازنده است که با توجه به طیف وسیع موجود، با توجه به نوع کار و هدف شرکت یا کسب و کار شما، می‌تواند انتخاب شود. توجه به تعداد هسته‌های پردازنده، سرعت و ظرفیت ذخیره سازی آن و انواع تکنولوژی‌های بکار رفته، از موارد بسیار مهم است که باید در خرید پردازنده و واردات پردازنده و سرور به ایران مورد توجه قرار بگیرد.
  • رم یا حافظه کوتاه مدت از قطعات اصلی سرور است، توجه به سرعت و میزان حافظه سرور و اینکه آیا کش مورد نیاز است یا خیر، از مواردی است که باید در انتخاب رم به آن توجه شود. برندهای متنوع در بازار وجود دارند و تنها نیاز و هدف شما است که نوع رم مورد نیاز را برای واردات به ایران برای شما تعیین می‌کند.
  • حافظه یا هارد سرور، از قطعات بسیار حیاتی در یک سرور است‌. هارد سرور مسئولیت نگهداری از اطلاعات را در داخل سرور بر عهده دارد، نوع تکنولوژی به کار رفته، میزان یا ظرفیت هارد سرور و توجه به موارد امنیتی در انتخاب هارد سرور از موارد بسیار مهم است که باید هنگام واردات هارد سرور و سرور به آن به دقت توجه کرد.
  • منبع تغذیه سرور از دیگر قطعات اصلی در سرور است که چه به صورت واردات کامل سرور و یا قطعات سرور باید به آن توجه کرد، میزان ولتاژ مورد نیاز و وجود یک یا چند منبع تغذیه برای سرور، از موارد بسیار مهم است که نیازمند برخورداری از متخصصین برای واردات دقیق و حرفه‌ای سرور به ایران است که باید به آن توجه کافی را داشت.
  • کارت گرافیک سرور یکی دیگر از قطعات اصلی سرور برای پردازش تصاویر و اطلاعات است. اگر شرکت شما در حوزه پردازش اطلاعات و تصاویر است و یا در حوزه هوش مصنوعی قرار دارد، واردات گرافیک سرور از برندهای اصلی و معتبر با کیفیت بالا بسیار حیاتی است و توجه به حافظه گرافیک و توان پردازش گرافیک، از مواردی است که در هنگام سفارش گرافیک برای واردات باید به آن توجه کرد.
  • کارت شبکه سرور از قطعات سرور است که برای اتصال به شبکه به کار برده می‌شود. با توجه به نوع شبکه و پورت‌های مورد نیاز، کارت شبکه سرور برای واردات به ایران انتخاب می‌شود. شرکت باروس با برخورداری از متخصصین شبکه، کارت شبکه سرور مورد نیاز شما را با توجه به نیازمندی‌های شما از برندهای معتبر در جهان خریداری کرده و به صورت ایمن و کاملا سالم این قطعه سرور را به ایران وارد می‌کند.
  • فن یا خنک کننده سرور، که گرمای تولید شده توسط تجهیزات را دفع می نماید .

همانطور که مشاهده می‌شود، سرور دارای قطعات بسیار متنوع و تخصصی است. علاوه بر موارد فوق که مهمتریت قطعات سرور بودند قطعات دیگری نیز مانند باتری، کنترلر و. نیز وجود دارند که در مقاله جداگانه ای به بررسی بسیار دقیقتر آنها پرداخته ایم. برای اشنایی بیشتر با قطعات سرورها مقاله زیر را مطالعه نمایید.

توجه نمایید که واردات موفق سرور و قطعات سرور به ایران حتما باید با توجه به نیازهای شما انجام شود و از برندهای معتبر خریداری شود تا بالاترین حد کیفیت را برای شما داشته و بازدهی شرکت یا کسب و کار شما را افزایش دهد‌.

 

 

منبع: https://fa.barusgolden.com/واردات-سرور/

 

 

barusgoldencom
barusgoldencom

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋